Ik vind donker haar kennelijk aantrekkelijker dan blond, heb maar 1x wat met een blonde jongen gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
Haarkleur heeft me bij vrouwen nou echt nooit iets geboeid. Lekker belangrijk.
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaakquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaak
Ok, goed puntquote:Op maandag 15 april 2019 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet omdat
1) er al veel vrouwen in dit werkveld zijn
2) het hele "kinderen" gebeuren speelt ook mee. Ondanks dat ik ze niet wil is een man "veiliger"
quote:
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verderquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Rood schaamhaar lijkt me wel geilquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verder
quote:
Sowieso haarquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ok, zij is een kuthoer en jij niet.
Zwart haar en groene ogenquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Oh haiquote:
Tijger praten terwijl je gecastreerde kater bent.quote:
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeftquote:
Je leek me nu typisch een kaal type.quote:Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Eventjes de pluk aan de voorkant in mijn menstruatiecup dippen
Zonder botjes dan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeft
Wat een slecht excuus zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef Halimede het volgende:
Ik moest eigenlijk om 1 uur sporten maar ik wacht op een pakketje wat er Zaterdag al had moeten zijnrip
Inderdaad. Ik ga gewoon niet sporten omdat ik een luie flikker benquote:
Want anders?quote:Op maandag 15 april 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff dimmen met je grote smoeltje
Ga ik op je zitten.quote:
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je leek me nu typisch een kaal type.
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaamquote:Op maandag 15 april 2019 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ik op je zitten.![]()
Met je nietbestaande billen.
Zodat het ook lekker aan de plakstrip van je maandverband blijft plakkenquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kweek speciaal voor die ene week even wat haar.
Dit ziet er grappig uit in mijn hoofdquote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobilequote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je me eerst proberen te vangen met je logge lichaam
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje vooropquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Makkelijk. Heb een super snelle scootmobile
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijkingquote:Op maandag 15 april 2019 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
Een soort Obelix die achter Sneeuwwitje aan rent.
Onslowquote:Op maandag 15 april 2019 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb nu een beeld voor me van een soort Onslow op badslippers op een scootmobiel met 4 halve liters in het mandje voorop
Snorlex danquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Zo zou het gaan:quote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Obelix is alleen super sterk, dus geen goeie vergelijking
Sowieso.quote:
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan hij vast wel één tevoorschijn toveren.
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.quote:Op maandag 15 april 2019 14:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso.
Maar hij heeft geen baard, dat is dan weer jammer.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft ie vast wel maar niet op zijn gezicht.
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiendquote:Op maandag 15 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Onslow
Wauw! Dat is Lang geleden
Spuit 11quote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiend
Voor als je het nog niet gevonden had.
Het voelt heel erg geleid, je moet echt een bepaalde weg afleggen in een bepaalde volgorde voor mijn gevoel. En ik heb geen geduld voor de ‘puzzels’ somsquote:
Faxie postte het vanmiddagquote:Op maandag 15 april 2019 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zag van de week dat je voorprogramma voor tool zocht. Zie dat ze net bekend hebben gemaakt: fiend
Voor als je het nog niet gevonden had.
quote:Op maandag 15 april 2019 15:48 schreef MCH het volgende:
Tool anno 2019 kan toch echt niet meer, die gast heeft ondertussen meer verstand van wijn bouwen als van muziek maken.
Lekker eerlijk!quote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/440874
?quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker eerlijk!
Ik zie kopje daar ook in de reacties voorbij komen
Dan ben je ook wel een botte lulquote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/440874
Jezus.quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker eerlijk!
Ik zie kopje daar ook in de reacties voorbij komen
Vond haar bericht interessant tot ik dat las. 'Ik vind suiker niet lekker.' Ben je gek. Hoe vaker ze zegt dat ze zichzelf heeft geaccepteerd, hoe minder zelfvertrouwen ze lijkt te hebben.quote:Want ik ben echt niet onzeker over hoe ik eruit zie, ik heb mezelf geaccepteerd hoe ik ben, zorg goed voor mezelf, eet goed.
Ga niet mee in zijn suikerverslaving ook omdat het mij niets doet, vind het niet eens lekker.
Het posten van die post zegt toch al genoegquote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus.
[..]
Vond haar bericht interessant tot ik dat las. 'Ik vind suiker niet lekker.' Ben je gek. Hoe vaker ze zegt dat ze zichzelf heeft geaccepteerd, hoe minder zelfvertrouwen ze lijkt te hebben.
Ach trolletje tochquote:Op maandag 15 april 2019 15:48 schreef MCH het volgende:
Tool anno 2019 kan toch echt niet meer, die gast heeft ondertussen meer verstand van wijn bouwen als van muziek maken.
Nee alleen als ik dan een kind wil.quote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag je nog steeds niet huisvrouw worden van je vriendje?
Jaren niks nieuws uitgebracht, doen alleen even wat shows in de US om de zakken te vullen. Waar heb ik ongelijk.quote:
Hier, op dit forum. Altijd.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Jaren niks nieuws uitgebracht, doen alleen even wat shows in de US om de zakken te vullen. Waar heb ik ongelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |