quote:Wat willen we in dit topic:
o Tetten
Daar merk je ook niks vanquote:Op maandag 15 april 2019 08:48 schreef TaMieke het volgende:
Ik had niet in de gaten dat ik hem sloot
Jij hebt toch tetten?quote:Op maandag 15 april 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
Ik wil ook tetten!
Maar ik ga eerst maar even douchen
Ja maar die zijn van mezelf Dus dat is andersquote:
Flauw, mag ik ze niet even lenen?quote:Op maandag 15 april 2019 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar die zijn van mezelf Dus dat is anders
Neuh.quote:
Geen werk?quote:
Uiteraard. Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken?quote:Op maandag 15 april 2019 08:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof jij het niet fijn vindt als iemand zachtjes in je tepel bijt
In verhouding precies goed.quote:Op maandag 15 april 2019 09:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom date je dan een chick van 50 kilo, daar zit niet veel aars op
Aha. Dank voor de verheldering.quote:Op maandag 15 april 2019 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer taart is beter. Meer kont of tetten niet altijd.
Uitstekend, the usual suspects minus Fripsel en LoLa komen hier nog dagelijks.quote:Op maandag 15 april 2019 09:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Is ze altijd al geweest.
Maare hoe is het met iedereen hier?
Ik dacht dat die serie al eeuwen hetzelfde wasquote:
quote:
Oh dat is best een leuke actiequote:Op maandag 15 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bij de Hema voor een tientje een (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift nemen. Ik denk, leuk, ik las altijd graag de Quest. Dus betaal, krijg code om te verzilveren... doet de link het niet waar ik een tijdschrift kan kiezen
Tnx voor de tipquote:Op maandag 15 april 2019 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt bij de Hema voor een tientje een (tijdelijk) abonnement op een tijdschrift nemen. Ik denk, leuk, ik las altijd graag de Quest. Dus betaal, krijg code om te verzilveren... doet de link het niet waar ik een tijdschrift kan kiezen
Lijkt me ook apart. Wel eens via Skype gedaan, dat ging dan weer prima.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Ik vind een telefonische sollicitatie eigenlijk een beetje raar. En volgens mij kom ik ook een beetje als een idioot over. Ik ben veel beter irl
Support voor Tool is 'Fiend'quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Ik vind een telefonische sollicitatie eigenlijk een beetje raar. En volgens mij kom ik ook een beetje als een idioot over. Ik ben veel beter irl
Aan de ene kant wel relaxt eigenlijk, al zou ik wel de feedback op iemands gezicht missen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:46 schreef Californium het volgende:
Hear Hear!quote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Werk. Zwaar. Moe.
Nee grapje, ik heb het wel naar mijn zinmaar die wekker vanochtend was kut.
Ze hadden schijnbaar heel veel sollicitaties en op basis van een kort telefoongesprek gaan ze kijken wie ze uitnodigen voor echte gesprekken.... Dus ben benieuwdquote:Op maandag 15 april 2019 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tnx voor de tip
[..]
Lijkt me ook apart. Wel eens via Skype gedaan, dat ging dan weer prima.
Dat is zo. Plus ik Denk dat ik in 3D beter uit de verf komquote:Op maandag 15 april 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel relaxt eigenlijk, al zou ik wel de feedback op iemands gezicht missen.
Eens even Googlenquote:
Das opzich nog niet z'n gek idee.quote:Op maandag 15 april 2019 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze hadden schijnbaar heel veel sollicitaties en op basis van een kort telefoongesprek gaan ze kijken wie ze uitnodigen voor echte gesprekken.... Dus ben benieuwd
Discriminatie!quote:Op maandag 15 april 2019 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is zo. Plus ik Denk dat ik in 3D beter uit de verf kom
hoeeeeeeeequote:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De minder bedeelden (qua uiterlijk dus) onder ons hebben ook recht op een baan.
Piesen of kaka?quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef Californium het volgende:
ook omdat ik eigenlijk naar het toilet moet
Best okquote:
Jij denkt niet dat ze voor een vrouw kiezen als de rest 100% gelijk is?quote:Op maandag 15 april 2019 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]Ah.... Ik denk dat uiterlijk bij deze positie geen enkele rol zal spelen
.
Ik denk het eigenlijk niet omdatquote:Op maandag 15 april 2019 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat ze voor een vrouw kiezen als de rest 100% gelijk is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 15 april 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
O ja, mag ik hier ook nog ff spammen?
Vast nietMaar dan hoor ik t wel
Links middenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Our Siberian chickquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Our Siberian chick
Die mag ik zoenen in t stuk
Ze is blondquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ok, zij is een kuthoer en jij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |