Ik vind donker haar kennelijk aantrekkelijker dan blond, heb maar 1x wat met een blonde jongen gehad.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
Haarkleur heeft me bij vrouwen nou echt nooit iets geboeid. Lekker belangrijk.
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaakquote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso heb ik qua uiterlijk..... een brede smaak
Ok, goed puntquote:Op maandag 15 april 2019 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet omdat
1) er al veel vrouwen in dit werkveld zijn
2) het hele "kinderen" gebeuren speelt ook mee. Ondanks dat ik ze niet wil is een man "veiliger"
quote:
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.quote:Op maandag 15 april 2019 12:05 schreef Harmankardon het volgende:
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verderquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Rood schaamhaar lijkt me wel geilquote:Op maandag 15 april 2019 13:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
M'n vorige vriendin had rood haar. Mooie meid wel. Maar haarkleur vind ik niet zo interessant verder
quote:
Sowieso haarquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 12:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja ok, zij is een kuthoer en jij niet.
Zwart haar en groene ogenquote:Op maandag 15 april 2019 12:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik val eerder op donker dan blond, maar ben ook wel eens hopeloos verliefd geweest op een blondine.
En ik heb een enorm zwak voor rood haar
Oh haiquote:
Tijger praten terwijl je gecastreerde kater bent.quote:
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeftquote:
Je leek me nu typisch een kaal type.quote:Op maandag 15 april 2019 13:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Eventjes de pluk aan de voorkant in mijn menstruatiecup dippen
Zonder botjes dan.quote:Op maandag 15 april 2019 13:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van een bek van een wolf die net gegeten heeft
Wat een slecht excuus zeg.quote:Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef Halimede het volgende:
Ik moest eigenlijk om 1 uur sporten maar ik wacht op een pakketje wat er Zaterdag al had moeten zijnrip
Inderdaad. Ik ga gewoon niet sporten omdat ik een luie flikker benquote:
Want anders?quote:Op maandag 15 april 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff dimmen met je grote smoeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |