Elke week een aflevering.quote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef ArTiC het volgende:
Staat het hele seizoen al op HBO dan of doen ze iedere week een aflevering?
Ik heb ziggo en Vodafone dus kan iedere maand 1 extra pakket kiezen
Dan wacht ik wel tot alles online staatquote:
Wij zijn vanaf nu vriendenquote:Op maandag 15 april 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit zo graag.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Succes.quote:Op maandag 15 april 2019 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot alles online staat
Ik zou haar vermoorden.quote:Op maandag 15 april 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Kutstreek, m'n zus heeft ziggo en Vodafone en heeft HBO. Bij het vorige seizoen mocht ik met Gods gratie haar wachtwoord om te kijken en nu komt ze steeds met smoesjes
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.quote:
Bedanktquote:
Oh?quote:Op maandag 15 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnenquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Nog niet teveel last van gelukkig. Het GoT topic mijd ik wel als de pest momenteelquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ik zal het ff samenvatten: iedereen gaat doodquote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ah ja, via ziggo.quote:
Hij is al beschikbaar bij Ziggo, al sinds vanmorgen.quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |