Breien?quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor dat denk ik niet, meer omdat het niet echt een meisjesspel is en je hebt oude kinderen. Dan denk ik aan andere bezigheden
Ik vind geralt leukquote:Op maandag 15 april 2019 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t op den duur te eentonig en te groot.
Ben er mee gestopt. Weet dat iedereen er lyrisch over is, maar ik kon meer met AC Odysee en Horizon Zero Dawn qua setting. Vond Geralt ook niet de meest gezellige sympathieke held om te spelen
Dat vind ik ook allemaal leukquote:Op maandag 15 april 2019 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Paardrijden, thee drinken, shoppen, cursus kleien, huis verven in een kek kleurtje.
Mja, dat had ik met Witcher veel minder dan AC en Horizon.quote:Op maandag 15 april 2019 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind geralt leuk![]()
En ik vind dat heel uitgebreide juist heel erg fijn, ik kan echt uren gewoon een beetje rondlopen.
Ik verwacht t toch echt nietquote:
Mij wel, ik vind t heerlijk. Alleen akelige wat minder omdat je zoveel op t water zit.quote:Op maandag 15 april 2019 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat had ik met Witcher veel minder dan AC en Horizon.
De stetting sprak me gewoon niet zo aan.
Maar dan moet ik weer een nieuw apparaat kopen! Dat wil ik niet!quote:Op maandag 15 april 2019 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verwacht t toch echt niet
PS5 denk ik. Of nooit.
Slaapt heerlijkquote:
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.quote:Op maandag 15 april 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:
Ik zou GoT graag legaal kijken, maar HBO wil mijn monies niet omdat ik geen Ziggo heb.
Kut Ziggo
www11[dot]movieonline[dot]tvquote:Op maandag 15 april 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.
Kaneel is toch jouw provider?quote:Op maandag 15 april 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
Wij hebben geen provider, dus kan geen dikke mensen meer kijken op tlc.![]()
Straks eens proberen. Thanks. Volgens mij ben ik nu een slechte modquote:
Gewoon zeggen dat je met je Zeeuwse boerenverstand hier niks van snaptequote:Op maandag 15 april 2019 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks eens proberen. Thanks. Volgens mij ben ik nu een slechte mod.
Ja wel kutstreek is dat. Heel raar dat er gedownload wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 17:43 schreef Halimede het volgende:
Ik zou GoT graag legaal kijken, maar HBO wil mijn monies niet omdat ik geen Ziggo heb.
Kut Ziggo
Ik download het. Heb en wil geen kabel en is geen andere manier om het legaal in Nederland te bekijken. Ik haal de kosten van mn VPN er alleen met GoT al uit.quote:Op maandag 15 april 2019 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kijk jij het? Ik kan ook niet via HBO kijken want geen Ziggo.
Elke week een aflevering.quote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef ArTiC het volgende:
Staat het hele seizoen al op HBO dan of doen ze iedere week een aflevering?
Ik heb ziggo en Vodafone dus kan iedere maand 1 extra pakket kiezen
Dan wacht ik wel tot alles online staatquote:
Wij zijn vanaf nu vriendenquote:Op maandag 15 april 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit zo graag.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Succes.quote:Op maandag 15 april 2019 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot alles online staat
Ik zou haar vermoorden.quote:Op maandag 15 april 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Kutstreek, m'n zus heeft ziggo en Vodafone en heeft HBO. Bij het vorige seizoen mocht ik met Gods gratie haar wachtwoord om te kijken en nu komt ze steeds met smoesjes
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.quote:
Bedanktquote:
Oh?quote:Op maandag 15 april 2019 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel weer heftig. Je kunt via Veronica nu HBO vier maanden voor de halve prijs afsluiten dus dat leek me iets praktischer.
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnenquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Nog niet teveel last van gelukkig. Het GoT topic mijd ik wel als de pest momenteelquote:Op maandag 15 april 2019 18:12 schreef Q. het volgende:
Echt overal fokking spoilers.Ik ga wel even slapen tot het donker is en ik fatsoenlijk in het donker GoT kan kijken zoals het hoort.
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!quote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ik zal het ff samenvatten: iedereen gaat doodquote:Op maandag 15 april 2019 18:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer aan die serie beginnen
Ah ja, via ziggo.quote:
Hij is al beschikbaar bij Ziggo, al sinds vanmorgen.quote:Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt nog 2,5 uu om de eerste 7 seizoenen er doorheen te jagen. Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |