Faalhaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
@:haags_kwartiertje
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zettenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
Ik zal mee gaan kapen voor je, zodat we de OP goed kunnen vullen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Ja mwah.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
wat zijn socials?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Het was vanmorgen ook maar 2 gradenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Serieus? Ziet er hier prima uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Beetje jammer voor de plantjes ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook maar 2 graden
Ook wel denk ik.quote:
Hier is het bewolkt en koudquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Gewoon goed vermarkten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel denk ik.
Maar daar komt vermoedelijk geen profiel vd hond tenzij hij een televisie-ster wordt.
quote:In eerste aanleg gaf Walter van S. de barkeeper de schuld. Die zou stiekem meer alcohol in zijn glas hebben gegoten. #Fleur
Kans op sneeuw ja. Is nu frisjes maar wel een zonnetje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Combobreaker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk dat je ook fan bent van parks and rec.
Ron Swanson God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Combobreaker.
Geen idee wat parks en rec is overigens.
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.
Ja, lekker dagje weg... slapen in het Hilton. Goed plan wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.
Graag pics hiervan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, lekker dagje weg... slapen in het Hilton. Goed plan wel.
Strijd, strijd. Dat is een wat groot woord vriend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.
Maar succes in je strijd.
Het internet kan veel invloed hebben op mensen. Doe voorzichtig Knut.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strijd, strijd. Dat is een wat groot woord vriend.
Ik slaap zelf ook gewoon beter als ik bepaald volk zoveel mogelijk uit de weg ga.
Niet geklikt zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit
(Ja een filmpje leuk)
[..]
Waarom dient scrummie vandaag gefeliciteerd te worden
Ja, het inderdaad een Chinees die glijdt.quote:
Verder niksquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het inderdaad een Chinees die glijdt.
Maar wat nu dan?
(Ik had geluid wel uitstaan omdat werk)
Sorry ik vond er ook weinig aan.quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Verder niks
Alleen een Chinees die glijdt
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit
(Ja een filmpje leuk)
[..]
Waarom dient scrummie vandaag gefeliciteerd te worden
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Ja, als ik het zó vertel is er geen klap aan natuurlijk.
@onlogischquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er staat een cementmolen te draaien in de tuin wordt helemaal gek.
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Altijd. Wil je erbij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Godverquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Dat zeg ik.. kansloosquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Al zou je het hem wel kwalijk nemen, zou hem dat iets uitmaken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatZeker met die ergernis die je nu bezit.
Ik neem het je niet kwalijk.
Goedemorgen Buitendamquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beter ook hoor, moet je niet willen..
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Alle dickpics?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Zuchtquote:Papoea-Nieuw-Guinea kampt met een nationaal probleem: mislukte penisvergrotingen. Mannen laten vreemde vloeistoffen in het lid spuiten in een poging dat te vergroten, zoals kokos-, baby- of keukenolie of siliconen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Raar dat deze het niet doet hier..
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
Nou ja het zijn concurrenten natuurlijk maar dat soort aankopen bespreken vind ik op zijn minst opmerkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ik naar je hoofd kijk zie ik verschillende onnodige onderdelen, misbaksel.
SOW HALLO DANquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ZO DAN!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ze worden daar makkelijk getriggerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen makker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerd
OnloGod.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerd
Ik doe vandaag niks (afgelopen 4 dagen wel). Veel spierpijn in buik en hamstrings.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks maat. Chest/triceps/buik.
Jij dan?
De Action.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niks (afgelopen 4 dagen wel). Veel spierpijn in buik en hamstrings.
Morgenochtend denk ik weer.
En dit weekend maar eens whey bestellen. Waar haal jij dat?
Zijn er veel onafhankelijke artisanale whey producenten?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat jij het big corporate steunt ipv lokale ondernemer
Geen idee manquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er veel onafhankelijke artisanale whey producenten?
Smerige vette zeug zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef JanCees het volgende:
Ik had net een ham kaas croissant @:ggmm
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.quote:
niet gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @:KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Whey is een prima aanvulling op de dagelijkse behoefte van je eiwitten, niets meer en niets minder.
Ik eet nu cashewnoten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef JanCees het volgende:
Ik had net een ham kaas croissant @:ggmm
Bedankt maat. Zoals je weet heb ik hier nog niet veel kennis van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @:KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram eiwitten per scoop. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Whey is een prima aanvulling op de dagelijkse behoefte van je eiwitten, niets meer en niets minder.
gebruikt hij text to speech voor fok?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Onlo hoort zichzelf net iets te graag praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Onlo hoort zichzelf net iets te graag praten.
quote:
Rijke tatta.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga dit jaar wel ook een parkeerplek nemen.
Ik overmorgen pas weer stadion.quote:
Ook door Ajax?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
Oh wacht, de wedstrijd begint een uur later morgen.
*moetquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze zaterdagavond wedstrijd tegen PEC is verzet omdat Ajax op zaterdag wil spelen.
Maken ze wel eens kijkcijfers bekend voor fox eredivisie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik overmorgen pas weer stadion.
Onze zaterdagavond wedstrijd tegen PEC is verzet omdat Ajax op zaterdag wil spelen.
Fox
Elke debiel die W2 - PEC wil kijken zit wel in het stadion. Wie gaat nou eens lekker op zondagmiddag thuis voor de tv naar W2 - PEC kijken?
Ik ben viesmad op de KNVB en Fox.
[ afbeelding ]
wie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Timthetatman is vader geworden en noemt zn zoon "brewer"
@:saind
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Maken ze wel eens kijkcijfers bekend voor fox eredivisie?
PSV veel minder dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste seizoenshelft.
Gemiddeld per match? Nog best veel 125k voor W2quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste seizoenshelft.
Nouja, die kijken meestal niet voor W2 he. Daar zitten dus ook wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV bij. Waar 400k+ kijkers zijn en 90% voor de top3 club kijkt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Gemiddeld per match? Nog best veel 125k voor W2
pics?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zitten allemaal mensen in de bus terwijl ik normaal enige ben
Wat is hier aan de hand
Pics.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zitten allemaal mensen in de bus terwijl ik normaal enige ben
Wat is hier aan de hand
Wat overblijft zijn de stinhos die gewoon alles kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, die kijken meestal niet voor W2 he. Daar zitten dus ook wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV bij. Waar 400k+ kijkers zijn en 90% voor de top3 club kijkt.
Verlengd, maar wel naar een ander vak. Voortaan NN in plaats van N. En aangezien ik niet bij De Kuip kan parkeren, maar een tyfus eind weg (P5C) voor 350 euro, laat ik dat parkeerabonnement maar zitten.quote:
Wat betaal je voor een seizoenskaart daar?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verlengd, maar wel naar een ander vak. Voortaan NN in plaats van N. En aangezien ik niet bij De Kuip kan parkeren, maar een tyfus eind weg (P5C) voor 350 euro, laat ik dat parkeerabonnement maar zitten.
530, vorige vak was 635 ofzo. Maar ik zit nu wat meer naar het midden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat betaal je voor een seizoenskaart daar?
Mag wat kosten. Maar dan krijg je natuurlijk ook wat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
530, vorige vak was 635 ofzo. Maar ik zit nu wat meer naar het midden.
Ga weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:47 schreef Chia het volgende:
Wat is er met die bianconeri, is die niet helemaal goed of zo?
Ik ben van de schrik bekomen. Goeie genade.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is niet helemaal 100 nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:47 schreef Chia het volgende:
Wat is er met die bianconeri, is die niet helemaal goed of zo?
Verdwijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Vervelend voor hem. Bedankt voor de informatie!
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:03 schreef Chia het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ik vaker ga langskomen.
grapje zeker, ik ben hier net!quote:
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onzeker en dik zijn halen ook vaak hun vrienden erbij als ze een probleem hebben.
Rot op.quote:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
grapje zeker, ik ben hier net!
[..]
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3
Het was ook niet met een humoristische inslag bedoeld. Oprecht, eerlijk, transparantie.quote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het was ook niet met een humoristische inslag bedoeld. Oprecht, eerlijk, transparantie.
Dat soort dingen.
En een heleboel begrip, verstandhouding, menselijkheid.
Zoiets als jouw lelijke rotkop dat toch door allerlei kieren en mazen door het doolhof des levens de juiste weg probeert te vinden.
Oh daarom mentioned KingRoland zovaak mensen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die onzeker en dik zijn halen ook vaak hun vrienden erbij als ze een probleem hebben.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ah shit je hebt mijn ninja edit niet meegenomen
dat ben ik jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij diezelfde dikke gast met dat Friese accent van discord? Of is dat weer iemand anders?
Ahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo doen ze altijd tegen nieuwelingen.. maar zijn best aardig hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
grapje zeker, ik ben hier net!
[..]
je hoeft geen spiegel voor te houden hoor, we zijn er voor je! <3
voor mijn doen welquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha
Jij bent wel oke.ja jij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedragquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zo doen ze altijd tegen nieuwelingen.. maar zijn best aardig hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
voor mijn doen wel
[..]
ja jij ookVolgende keer even beter nadenken voordat je met je dikke vingers op 'invoeren' klikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk niet dat dat de reden isquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedrag
Heeft niks met nieuw zijn te maken, dat soort mensen mogen gewoon opzouten.
en je wilt hiermee zeggen dat jouw input altijd van hoge waarde is geschat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is gewoon irritant als mensen met een verschrikkelijk laag IQ of een persoonlijkheidsstoornis hier komen posten omdat de 5 sc waar ze al posten zijn doodgebloed (waarschijnlijk door hun eigen domme gedrag
Heeft niks met nieuw zijn te maken, dat soort mensen mogen gewoon opzouten.
ik heb wel grote handen, per zin druk ik ongeveer 5x op backspacequote:Op vrijdag 12 april 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende keer even beter nadenken voordat je met je dikke vingers op 'invoeren' klikt.
Dat denk ik wel.quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
en je wilt hiermee zeggen dat jouw input altijd van hoge waarde is geschat?
Wat een egoïsme.
Als marketingstudent kan ik dit bevestigenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram eiwitten per scoop. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Frietjes natuurlijk!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg net bij de lunch de enige ware levensvraag: Wilt u frietjes of patatjes?
Misschien kan jij ook naar ONZ-SC verhuizen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
Ik kreeg net bij de lunch de enige ware levensvraag: Wilt u frietjes of patatjes?
En?En?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:38 schreef DonRaja het volgende:
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook naar ONZ-SC verhuizen.
Ik ga die discussie vandaag niet starten. Ik heb het geen van beiden genomen want ik ben niet #viesdik.quote:
Heel België lijkt mij één groot ONZ.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga die discussie vandaag niet starten. Ik heb het geen van beiden genomen want ik ben niet #viesdik.
Plat water erbij, alles.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België is dat een normale vraag. Met patatjes bedoelen ze gekookte aardappelen. Denk ik.
Het is half 2, luie hond.quote:
Wat vind jij ervan dat de doorgaans meest gekozen TT hier bijna nooit meer in op de index pagina van VBL prijkt?quote:
Enorm jammer. En in strijd met de tradities die we hier kennen en aanhangen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de doorgaans meest gekozen TT hier bijna nooit meer in op de index pagina van VBL prijkt?
Gefixt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Enorm jammer. En in strijd met de tradities die we hier kennen en aan hangen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topper.quote:
Yep, waarom doen we het eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Weer 20 wedstrijdjes zelfkastijding toch.
20?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Weer 20 wedstrijdjes zelfkastijding toch.
Seizoensopening en waarschijnlijk ook nog 2 play-off wedstrijden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja, in de beker speelt Feyenoord ook alles thuis.
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Seizoensopening en waarschijnlijk ook nog 2 play-off wedstrijden.
Oh, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?
Seizoensopening + eerste knvb wedstrijd (mits voor de 1/8e finale maar zoals je zegt spelen we altijd thuisquote:Op vrijdag 12 april 2019 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar mag je wel gratis naar binnen dan?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Seizoensopening + eerste knvb wedstrijd (mits voor de 1/8e finale maar zoals je zegt spelen we altijd thuis)
Ja, dat heb ik ook..quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik moe ben, hoor je er meer Brabants in doorklinken.
Zet je er dan een frons bij op, ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo eens ernstig zitten schijten.
Soms.quote:
staand zou het grotere uitdaging zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo eens ernstig zitten schijten.
Niet als Drizzt eerst wat gluten naar binnen werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
staand zou het grotere uitdaging zijn
Huh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als Drizzt eerst wat gluten naar binnen werkt.
Mwoah.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dan spuit het er in alle standen vanzelf uit.
Patatquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Ik alleen broodje frikandel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroketje en broodje frikandel erbij, lekker man.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)quote:
Ik kijk er ook enorm naar uitquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)
Is toch weer rap gegaan na het vorige seizoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk er ook enorm naar uit
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin van het laatste seizoen GoT. JR en ik kijken daar érg naar uit. (en GGMM gaat elke aflevering afzeiken in het desbetreffende topic)
Ik moet nog acht afleveringen kijken tijdens mijn rewatch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net zo snel als Euron zijn schip in S7 (lol)quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch weer rap gegaan na het vorige seizoen.
Dat moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog acht afleveringen kijken tijdens mijn rewatch.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo snel als Euron zijn schip in S7 (lol)
Dat zou GGMM nooit doen, die is altijd extreem tolerant en mild in zijn kritieken aangaande zaken die niet helemaal in zijn straatje passen...quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel.quote:
Oei, dat wordt weer moeilijk ja. De druk staat er op.quote:
Ik heb laatst ook weer wat losse afleveringen gekeken maar vond het best meevallen eigenlijk dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel.
Ben wel benieuwd hoe ik S7 ga vinden tijdens mijn rewatchOf het blijft staan als het slechtste seizoen voor mij.
Bedankt Elan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou GGMM nooit doen, die is altijd extreem tolerant en mild in zijn kritieken aangaande zaken die niet helemaal in zijn straatje passen...
Een van de meest verdraagzame mensen op dit forum, OOIT.
Pleur nou eens op.quote:
Bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey doe eens lief tegen Chai. Zij is lief!
kun je een meedoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
@ Ziggo kun je een meedoen met een GoT quiz waar je leuke prijsjes kan winnen.
Wat een droevig bestaan moet jij dan hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe vaker je dit zegt, hoe gemotiveerder ik ben om hier regelmatig te blijven posten
Nee dan zou ik wel mensen gaan wegjagen uit een SC in een blauw jasjequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een droevig bestaan moet jij dan hebben.
Even meedoen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef Elan het volgende:
@ Ziggo kun je een meedoen met een GoT quiz waar je leuke prijsjes kan winnen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee dan zou ik wel mensen gaan wegjagen uit een SC in een blauw jasje
Uh.. goeiequote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
He Chia lieve en bijzondere vrouwquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |