Faalhaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
@:haags_kwartiertje
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zettenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
Ik zal mee gaan kapen voor je, zodat we de OP goed kunnen vullen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Ja mwah.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
wat zijn socials?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Het was vanmorgen ook maar 2 gradenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Serieus? Ziet er hier prima uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Beetje jammer voor de plantjes ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook maar 2 graden
Ook wel denk ik.quote:
Hier is het bewolkt en koudquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Gewoon goed vermarkten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel denk ik.
Maar daar komt vermoedelijk geen profiel vd hond tenzij hij een televisie-ster wordt.
quote:In eerste aanleg gaf Walter van S. de barkeeper de schuld. Die zou stiekem meer alcohol in zijn glas hebben gegoten. #Fleur
Kans op sneeuw ja. Is nu frisjes maar wel een zonnetje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |