Faalhaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
@:haags_kwartiertje
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zettenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
Ik zal mee gaan kapen voor je, zodat we de OP goed kunnen vullen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Ja mwah.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen TT beste TT
wat zijn socials?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker de eerste maanden probeer ik ook ieder topic te kapen om de OP vol te zetten
(dit gaat nog over geen socials hebben)
Het was vanmorgen ook maar 2 gradenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Serieus? Ziet er hier prima uit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol kan in het noorden gaan sneeuwen vandaag
Beetje jammer voor de plantjes ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was vanmorgen ook maar 2 graden
Ook wel denk ik.quote:
Hier is het bewolkt en koudquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Gewoon goed vermarkten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel denk ik.
Maar daar komt vermoedelijk geen profiel vd hond tenzij hij een televisie-ster wordt.
quote:In eerste aanleg gaf Walter van S. de barkeeper de schuld. Die zou stiekem meer alcohol in zijn glas hebben gegoten. #Fleur
Kans op sneeuw ja. Is nu frisjes maar wel een zonnetje.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Ziet er hier prima uit.
Waar zijn de mannen uit het hoge noorden?
@:maxi-mus
Combobreaker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk dat je ook fan bent van parks and rec.
Ron Swanson God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Combobreaker.
Geen idee wat parks en rec is overigens.
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.
Ja, lekker dagje weg... slapen in het Hilton. Goed plan wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo is beste wat we kunnen doen volledig negeren van Charlotte. Voor Charlotte is aandacht net zoiets als wat heroine voor Herman Brood was. Als we dat wegnemen dan zoekt ze vroeg of laat het Hilton wel op.
Graag pics hiervan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, lekker dagje weg... slapen in het Hilton. Goed plan wel.
Strijd, strijd. Dat is een wat groot woord vriend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja maar stiekem vind ik Charlotte wel lief dus helaas.
Maar succes in je strijd.
Het internet kan veel invloed hebben op mensen. Doe voorzichtig Knut.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strijd, strijd. Dat is een wat groot woord vriend.
Ik slaap zelf ook gewoon beter als ik bepaald volk zoveel mogelijk uit de weg ga.
Niet geklikt zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit
(Ja een filmpje leuk)
[..]
Waarom dient scrummie vandaag gefeliciteerd te worden
Ja, het inderdaad een Chinees die glijdt.quote:
Verder niksquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het inderdaad een Chinees die glijdt.
Maar wat nu dan?
(Ik had geluid wel uitstaan omdat werk)
Sorry ik vond er ook weinig aan.quote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Verder niks
Alleen een Chinees die glijdt
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit
(Ja een filmpje leuk)
[..]
Waarom dient scrummie vandaag gefeliciteerd te worden
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Ja, als ik het zó vertel is er geen klap aan natuurlijk.
@onlogischquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er staat een cementmolen te draaien in de tuin wordt helemaal gek.
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Altijd. Wil je erbij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Godverquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Dat zeg ik.. kansloosquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Al zou je het hem wel kwalijk nemen, zou hem dat iets uitmaken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatZeker met die ergernis die je nu bezit.
Ik neem het je niet kwalijk.
Goedemorgen Buitendamquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beter ook hoor, moet je niet willen..
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Alle dickpics?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Zuchtquote:Papoea-Nieuw-Guinea kampt met een nationaal probleem: mislukte penisvergrotingen. Mannen laten vreemde vloeistoffen in het lid spuiten in een poging dat te vergroten, zoals kokos-, baby- of keukenolie of siliconen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Raar dat deze het niet doet hier..
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
Nou ja het zijn concurrenten natuurlijk maar dat soort aankopen bespreken vind ik op zijn minst opmerkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ik naar je hoofd kijk zie ik verschillende onnodige onderdelen, misbaksel.
SOW HALLO DANquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ZO DAN!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ze worden daar makkelijk getriggerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |