Goedemorgen makker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerd
OnloGod.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerd
Ik doe vandaag niks (afgelopen 4 dagen wel). Veel spierpijn in buik en hamstrings.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks maat. Chest/triceps/buik.
Jij dan?
De Action.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niks (afgelopen 4 dagen wel). Veel spierpijn in buik en hamstrings.
Morgenochtend denk ik weer.
En dit weekend maar eens whey bestellen. Waar haal jij dat?
Zijn er veel onafhankelijke artisanale whey producenten?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jammer dat jij het big corporate steunt ipv lokale ondernemer
Geen idee manquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er veel onafhankelijke artisanale whey producenten?
Smerige vette zeug zonder ruggengraat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef JanCees het volgende:
Ik had net een ham kaas croissant @:ggmm
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.quote:
niet gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @:KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Whey is een prima aanvulling op de dagelijkse behoefte van je eiwitten, niets meer en niets minder.
Ik eet nu cashewnoten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef JanCees het volgende:
Ik had net een ham kaas croissant @:ggmm
Bedankt maat. Zoals je weet heb ik hier nog niet veel kennis van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn enorm veel producenten. Maar onderaan de streep is whey gewoon whey. Het proces is heel eenvoudig en niets meer dan een bijproduct van kaas. Er worden marketing-technisch ( @:KingRoland) heel veel interessante verhalen bij verzonnen maar dat is allemaal bullshit.
Whey is absoluut geen wonder product en de ene whey is niet significant beter dan de andere. Ja, sommige hebben een iets hoger eiwitpercentage, ipv 28 hebben ze 30 gram eiwitten per scoop. En dat wordt dan heel breed uitgemeten. Complete onzin.
Whey is een prima aanvulling op de dagelijkse behoefte van je eiwitten, niets meer en niets minder.
gebruikt hij text to speech voor fok?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Onlo hoort zichzelf net iets te graag praten.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Onlo hoort zichzelf net iets te graag praten.
quote:
Rijke tatta.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee nog niet, ga dit jaar wel ook een parkeerplek nemen.
Ik overmorgen pas weer stadion.quote:
Ook door Ajax?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:59 schreef DonRaja het volgende:
Oh wacht, de wedstrijd begint een uur later morgen.
*moetquote:Op vrijdag 12 april 2019 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze zaterdagavond wedstrijd tegen PEC is verzet omdat Ajax op zaterdag wil spelen.
Maken ze wel eens kijkcijfers bekend voor fox eredivisie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik overmorgen pas weer stadion.
Onze zaterdagavond wedstrijd tegen PEC is verzet omdat Ajax op zaterdag wil spelen.
Fox
Elke debiel die W2 - PEC wil kijken zit wel in het stadion. Wie gaat nou eens lekker op zondagmiddag thuis voor de tv naar W2 - PEC kijken?
Ik ben viesmad op de KNVB en Fox.
[ afbeelding ]
wie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Timthetatman is vader geworden en noemt zn zoon "brewer"
@:saind
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Maken ze wel eens kijkcijfers bekend voor fox eredivisie?
PSV veel minder dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste seizoenshelft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |