WHAHAHAHAHAHAAquote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
Gierhuilen echt, ik schaam me dood maar van Serhat moeten we meer schijt aan alles hebben en Na Na Na zeggen.. dus ik gooi het toch maar ff hier. @:grazz bedankt voor het ontdekken.
Check 2.46 in deze video van de Belgen. En wie daar dan 'subtiel' het beeld binnenkomt.![]()
![]()
Ik schaam me nu echt dood maar wel gierhuilen.
Hoe je ook zo afdruipt nadat die foto is genomen. Je had ook niet door dat je gefilmd werd he?quote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo ontzettend ongegeneerd ook en vol in beeld!SAY NA NA NA
Gillen en gieren echt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi!quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
Gierhuilen echt, ik schaam me dood maar van Serhat moeten we meer schijt aan alles hebben en Na Na Na zeggen.. dus ik gooi het toch maar ff hier. @:grazz bedankt voor het ontdekken.
Check 2.46 in deze video van de Belgen. En wie daar dan 'subtiel' het beeld binnenkomt.![]()
![]()
We wisten hier nog niet dat we Griekenland later nog zelf konden interviewen en ik deed even een rondje 'dan hebben we maar vast iedereen op de foto'quote:Op zondag 7 april 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe je ook zo afdruipt nadat die foto is genomen. Je had ook niet door dat je gefilmd werd he?
quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
Subtiel is andersquote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Net weer gekeken en als dat hoofd rechts achter in beeld komt denk ik al OH JEZUS NEE GA TERUGGGG DOE HET NIETTTT tijdens het nu kijken maar dat helpt niet meer he.quote:
Justine zong het al: we houden van je zoals je bent.quote:Op zondag 7 april 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Tis idd niet bepaald als een vluchtige hinde of een sierlijke ballerina.Gewoon hup bam lomp ertussen. Ik moet echt eens leren elegant en subtiel te zijn. En vooral op draaiende camera's te letten.
quote:Op zondag 7 april 2019 22:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Justine zong het al: we houden van je zoals je bent.
Dikke tranen, ik hap naar adem.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Aaaaahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
Bedankt dat je ons dit niet hebt ontnomenquote:Op zondag 7 april 2019 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gillen en gieren echt.
Na Na Na inderdaad! En normaal had ik dit soort dingen niet zomaar durven posten maar Serhat zei zinnige dingen en Litouwen zei 'fuck de haters en naysayers en zo heb ik nog echt iets gehad aan gisteren ook qua levenswijsheden en schijt hebben. Óók als het heel erg onflatteus met een verbeten hoofd pontificaal in beeld is.![]()
Is ook weer onaardig van mij, zij deed haar best.quote:Op zondag 7 april 2019 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen toegevoegde waarde is wel een sympathieke manier om het te omschrijven![]()
Hoewel het bij ons wel voor veel vermaak zorgde.
Je komt ook zo mooi te voorschijn doe je goed.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wordt straks nog een legendequote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Wederom dank aan @:grazz voor het spotten want oh nee jongens godallemachtig, daar gaat ze weer.![]()
![]()
Vanaf 1.27. ARGHHHHHHH. Ik voel me inmiddels subtiel schuifelende meme.En weer zó ongracieus. @:Cee hou me tegen volgende keer als ik weer 'even snel een rondje foto's' ga doen. In godsnaam.
Ik moet echt gaan slapen nu maar ik kan niet want ik heb een dik bonkend jankhoofd dat niet kan stoppen met GIEREN.quote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Wederom dank aan @:grazz voor het spotten want oh nee jongens godallemachtig, daar gaat ze weer.![]()
![]()
Vanaf 1.27. ARGHHHHHHH. Ik voel me inmiddels een a-subtiel schuifelende meme.En weer zó ongracieus. @:Cee hou me tegen volgende keer als ik weer 'even snel een rondje foto's' ga doen. In godsnaam.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Vanaf 1.27. ARGHHHHHHH. Ik voel me inmiddels een a-subtiel schuifelende meme.En weer zó ongracieus. @:Cee hou me tegen volgende keer als ik weer 'even snel een rondje foto's' ga doen. In godsnaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Die mensen moeten zich vereerd voelen dat jij in hun video verschenen bent.quote:Op maandag 8 april 2019 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik lig met lachtranen in bed.
En een enorme schaamte. En een tikkie angst voor wat er misschien nog komen gaat.
Maar goed, Say Na Na Na.![]()
![]()
EN ZO IS HET!quote:Op maandag 8 april 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die mensen moeten zich vereerd voelen dat jij in hun video verschenen bent.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die mensen moeten zich vereerd voelen dat jij in hun video verschenen bent.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Nu krijg ik ook zin om uit te zoeken wie daar zoal hebben staan filmen, om vervolgens al hun filmpjes te kijken.
Je moet toch meer cameo's gehad hebben, zou je denken.
Door dat account gelikete video's: onder andere een wielerblunder en een playthrough van een level van Gradius op de MSX.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eerste gok: RedefineIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja nee dat dan weer liever niet.quote:
HAHAquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Als ik moest kiezen heb ik toch liever volgend jaar het ESF in Nederland zonder EIC dan andersom.quote:Op maandag 8 april 2019 00:24 schreef Greys het volgende:
Ben wel wel benieuwd of - ALSSSSSS Nederland zou winnen dit jaar - er dan volgend jaar wel een Eurovision in Concert zou zijn.
Want dit jaar in Israël gaat hun preparty niet door omdat men anders binnen twee maanden twee keer naar hetzelfde land gaat.
Ik wil dat Nederland wint maar ik wil óók dat Eurovision in Concert 2020 plaatsvindt.
Hmjah dan ga ik lekker hebberig toch voor allebei.quote:Op maandag 8 april 2019 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen heb ik toch liever volgend jaar het ESF in Nederland zonder EIC dan andersom.
Maar dan wel met een artiestenvillage/kroeg waar optredens komen.quote:Op maandag 8 april 2019 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen heb ik toch liever volgend jaar het ESF in Nederland zonder EIC dan andersom.
Oke die eerste was al grappig maar dat er gewoon nog een isquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik zit te schudden van het lachenquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Ja duh, ik ook.quote:Op maandag 8 april 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmjah dan ga ik lekker hebberig toch voor allebei.
Dat is toch sowieso bij elk ESF?quote:Op maandag 8 april 2019 00:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar dan wel met een artiestenvillage/kroeg waar optredens komen.
A la top2000 live/cafe
Ik hoop het ook maar ach, al blijken er nog zes te zijn.. voor lul sta ik nu toch al dus wat geeft het ook eigenlijk. SAY NA NA NA zou ome Serhat zeggen en fuck de haters aldus Li Touwen. En ik moest (naast de schaamte) echt huilen van het lachen erom dus dat is ook wat waard.quote:Op maandag 8 april 2019 00:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oke die eerste was al grappig maar dat er gewoon nog een is![]()
Ik ben nu echt benieuwd hoeveel filmpjes er zijn waarin jij komt videobomben![]()
Ik hoop 0, want de 'in beeld komende vrouw'-meme worden is ook weer zoiets![]()
Onze missie begint vruchten af te werpen, yesssss ESF Mun Sigraquote:Op maandag 8 april 2019 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een leuk duo! Ophouden nu met het ESF hypen, anders ga ik het straks allemaal nog volgen/kijken ook
quote:Op maandag 8 april 2019 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een leuk duo! Ophouden nu met het ESF hypen, anders ga ik het straks allemaal nog volgen/kijken ook
Is er een beginners guide?quote:Op maandag 8 april 2019 07:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Onze missie begint vruchten af te werpen, yesssss ESF Mun Sigra
Straks word je nog beroemdquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Of jij na volgend weekend in Londen!quote:
Is goed hoor!quote:Op maandag 8 april 2019 08:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of jij na volgend weekend in Londen!
Oh over dat, als Richard van de Telegraaf het zich allemaal nog kan herinneren, kan ik hem dan je nr geven?
😂😂😂👍quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
We gaan er eentje maken!quote:Op maandag 8 april 2019 09:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh die moeten we maken, of volgens mij is er van vorig jaar nog een esf noob topic.
Hahaha fantastischquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Echt giiieeeren hieromquote:Op zondag 7 april 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Tis idd niet bepaald als een vluchtige hinde of een sierlijke ballerina.Gewoon hup bam lomp ertussen. Ik moet echt eens leren elegant en subtiel te zijn. En vooral op draaiende camera's te letten.
Die omtrekkende beweging om die plant ook om bij je volgende subtiele shot te komenquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat triomfantelijke hoofd maakt het plaatje helemaal compleet😎quote:Op maandag 8 april 2019 09:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tis toch om te giiiiieren Ing.
(En schamen. Maar vooral gieren.)
Ja, dit wel jaquote:Op maandag 8 april 2019 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
HUILEN achter mn bureau nuquote:Op maandag 8 april 2019 09:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die omtrekkende beweging om die plant ook om bij je volgende subtiele shot te komen
Wees welkom, neem een vlaggetje, het Doezepwa Ochtendgebed begint spoedig!quote:Op maandag 8 april 2019 09:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dit wel jawel leuk dat er zo'n enthousiaste club hier ronddwaalt en het ESF-evangelie verkondigen en voorleven
Zo van: "als ik hier nu onopvallend achter langsloop zien ze me niet..."quote:Op maandag 8 april 2019 09:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die omtrekkende beweging om die plant ook om bij je volgende subtiele shot te komen
Hou opppppquote:Op maandag 8 april 2019 09:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er waren (GODZIJDANK) ook heel veel interviews voor schrijvende pers dus zonder video.quote:Op maandag 8 april 2019 10:14 schreef Dave het volgende:
Wie wordt daar geinterviewd achter die plant? De persoon uit het "eerste" filmpje, of kunnen we Greys nog ergens spotten?
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is echt meme-worthy materiaalquote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 april 2019 10:18 schreef Dave het volgende:
Je zou er bijna een speelfilmpje van maken, ene shot uit beeld, andere shot in beeld, knip, plak, klaar. En dan noemen we het Fifty Shades of Greys.
VOL IN BEELD.quote:Op zondag 7 april 2019 22:12 schreef Greys het volgende:
![]()
Oh. Ja, ehm verslag jongens!quote:Op maandag 8 april 2019 10:32 schreef Greys het volgende:
Ja ho maar weer hoor.
Het gaat om het verslag
Na na na!quote:Op maandag 8 april 2019 10:32 schreef Greys het volgende:
Ja ho maar weer hoor.
Het gaat om het verslag
Ja! Daar zit veel moeite en tijd in.quote:
Dit vond ik ook wel een hele goede vraag, zoiets krijg je anders natuurlijk nooit te horen. Hoe dat werkt in andere landen. (Eigenlijk op dezelfde manier als bij ons dus, daar in Griekenland)quote:"Ik ben geboren en opgegroeid in Canada, ik woon nu al vele jaren in Griekenland. Ik had totaal niet verwacht dat ik dit voorstel zou krijgen, ze hebben me gebeld en Dimitri, het hoofd van het Griekse team dit jaar, belde en zei dat hij iets aan me wilde voorstellen. Of we bij elkaar konden komen. Het was ergens in november en ik dacht dat het misschien over een Kerstconcert ofzo zou gaan. Ik wist eigenlijk niet eens dat hij dit jaar met het Eurovisie te maken had dus toen hij dat zei was ik heel verrast. Ook omdat ik mezelf niet echt een voor de hand liggende keuze vond om voor Griekenland uit te komen. Maar ze kenden mijn werk, ze hadden me zien optreden en ze vertrouwen me. En dat is voor mij heel waardevol. Het artistieke vertrouwen dat ze in me hadden. Dat is heel belangrijk voor me om te voelen, dat ik vrijheid krijg omdat mensen me vertrouwen."
Je zou er bijna een speelfilmpje van maken, ene shot uit beeld, andere shot in beeld, knip, plak, klaar. En dan noemen we het Fifty Shades of Greys.
Paasgreytjes zoekenquote:Op maandag 8 april 2019 11:12 schreef Greys het volgende:
Als we dit hadden geweten..
Volgend jaar ga ik bij iedereen even subtiel door het beeld schuifelen. Dan kunnen jullie daarna gaan zoeken en spotten.
[ afbeelding ]
JA ALLEBEIquote:Op maandag 8 april 2019 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmjah dan ga ik lekker hebberig toch voor allebei.
![]()
![]()
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt want mij wil je echt niet horen zingen dus dan bedoel je denk ik Kate van Australië?quote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Wie is die (ge)blonde(eerde) zangeres die op alle foto's staat?
Deze:quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt want mij wil je echt niet horen zingen dus dan bedoel je denk ik Kate van Australië?
Ik gier de verf zowat uit mijn haarquote:
Ik ben net uit m'n werk en zit in de auto op de parkeerplaats van de AH te gierhuillachen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gier de verf zowat uit mijn haar(zit bij de kapper)
quote:Op maandag 8 april 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me, die wil je niet horen zingen! Zero points and no qualify!
[ afbeelding ]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?quote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Samenvatting kort:
Het was tof!
Samenvatting korter:![]()
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je loopt er ook inderdaad wel als een wethouder Hekking pontificaal steeds doorheen.
We wachten op nieuw beeldmateriaal...
quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!
wat kost dat om daar binnen te zijn?quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!
Joah, ik zag geen camera. Niks aso aan, gewoon per ongeluk. De Belgische makers van de video stuurden net nog een hartje.quote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?
wel komisch als dat zou is
quote:
Nou dat dusquote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?
wel komisch als dat zou is
Concert 's avonds kan je gewoon kaarten voor kopen maar de persdag waren we voor uitgenodigd.quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat kost dat om daar binnen te zijn?
werk je voor idtv ofzo?quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Concert 's avonds kan je gewoon kaarten voor kopen maar de persdag waren we voor uitgenodigd.
Vond ie het leuk, de persdag?quote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
mysterieus man
een maat van mij liep daar ook ergens rond. Hij is cameraman van IDTV
ik bedoel trouwens geen idtc maar outtvquote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond ie het leuk, de persdag?
Ben ik bij hem ook door het beeld geschuifeld?
Tsjah ach.. als ik had mogen kiezen dan idd liever niet maar Na Na Na enzo dan maar.quote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef Dave het volgende:
Blij dat ik netjes gevraagd heb of ze dat wel op prijs zou stellen.
quote:
Was drukker dan vorig jaar met pers, ze hadden veel meer aanmeldingen! Ook veel uit buitenland deze keer. Denk ook omdat Duncan de favoriet is.quote:Op maandag 8 april 2019 15:20 schreef Momazie het volgende:
Wat betreft het verslag: super leuk om te lezen! Veel werk verzet. Originele vragen en nieuws vanuit Duncan. Good job!
Ik was overigens wel benieuwd of jullie ook het idee hadden dat het echt veel drukker was qua pers. Ik weet nog dat jullie vorig jaar een aantal mensen gesproken hadden omdat deze heel lang alleen zaten, zoals Litouwen. Was dat dit jaar ook zo?
Ik vind dat altijd wel wat sneu voor de artiesten...
Ja die waren er inderdaad. Elk jaar volgens mij. Leuke mensen die daarvoor werken!quote:Op maandag 8 april 2019 15:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik bedoel trouwens geen idtc maar outtv
We hebben echt gehuild van het lachen. Er kwam een jongen naar ons toe om te vragen wat die enorme rij bij AFAS was. Nou Eurovision in Concert! Alsof ie water zag branden, echt. En toen vroegen we wat er dan in Ziggo was en toen hoorden we het 'goede' nieuws van tot 07 uur en toen wisten we al dat dit weer een slapeloze nacht ging worden. In Brussel toen de asfalteerwagen en nu een bezemwagen. Echt de HELE NACHT ONDER ONS RAAM. Ook als ie het plein tien minuten ervoor al geveegd had en er in de tussentijd niemand langs was gekomen deed ie gewoon nog een rondje.quote:Op maandag 8 april 2019 15:54 schreef Dave het volgende:
Nog een keer teruggelezen, maar dat met die bezemwagen is volgens mij ook iets dat alleen maar jullie kan overkomen.
D-Moll stond regelmatig in de weg, moest me echt door Montenegro heen wurmen om bij Litouwen aan te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Was drukker dan vorig jaar met pers, ze hadden veel meer aanmeldingen! Ook veel uit buitenland deze keer. Denk ook omdat Duncan de favoriet is.
Ik heb dit jaar volgens niemand echt lang alleen zien zitten! Soms heel effies maar dan kwam er al snel weer iemand vragen aan ze stellen. Gelukkig.
D-Moll was ook meteen weer zo'n hele kluit mensen!quote:Op maandag 8 april 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
D-Moll stond regelmatig in de weg, moest me echt door Montenegro heen wurmen om bij Litouwen aan te komen.
Ah dat is wel fijn! En meer pers komt indd vast doordat NL de topfavoriet is!quote:Op maandag 8 april 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Was drukker dan vorig jaar met pers, ze hadden veel meer aanmeldingen! Ook veel uit buitenland deze keer. Denk ook omdat Duncan de favoriet is.
Ik heb dit jaar volgens niemand echt lang alleen zien zitten! Soms heel effies maar dan kwam er al snel weer iemand vragen aan ze stellen. Gelukkig.
Ja, Engelse pers liep daar nu al bij de mensen van AvroTros te smeken of ze volgend weekend in Londen als hij daar optreedt ook ajb een interview met hem mogen. Duncan was echt superpopulair!quote:Op maandag 8 april 2019 16:13 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ah dat is wel fijn! En meer pers komt indd vast doordat NL de topfavoriet is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |