quote:Op maandag 8 april 2019 10:18 schreef Dave het volgende:
Je zou er bijna een speelfilmpje van maken, ene shot uit beeld, andere shot in beeld, knip, plak, klaar. En dan noemen we het Fifty Shades of Greys.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Wederom dank aan @:grazz voor het spotten want oh nee jongens godallemachtig, daar gaat ze weer.![]()
![]()
Vanaf 1.27. ARGHHHHHHH. Ik voel me inmiddels een a-subtiel schuifelende meme.En weer zó ongracieus. @:Cee hou me tegen volgende keer als ik weer 'even snel een rondje foto's' ga doen. In godsnaam.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:48 schreef Greys het volgende:
Wederom dank aan @:grazz voor het spotten want oh nee jongens godallemachtig, daar gaat ze weer.![]()
![]()
Vanaf 1.27. ARGHHHHHHH. Ik voel me inmiddels een a-subtiel schuifelende meme.En weer zó ongracieus. @:Cee hou me tegen volgende keer als ik weer 'even snel een rondje foto's' ga doen. In godsnaam.
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt want mij wil je echt niet horen zingen dus dan bedoel je denk ik Kate van Australië?quote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef MadMaster het volgende:
Wie is die (ge)blonde(eerde) zangeres die op alle foto's staat?
Deze:quote:Op maandag 8 april 2019 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij niet bedoelt want mij wil je echt niet horen zingen dus dan bedoel je denk ik Kate van Australië?
Ik gier de verf zowat uit mijn haarquote:
Ik ben net uit m'n werk en zit in de auto op de parkeerplaats van de AH te gierhuillachen.quote:Op maandag 8 april 2019 14:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik gier de verf zowat uit mijn haar(zit bij de kapper)
quote:Op maandag 8 april 2019 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof me, die wil je niet horen zingen! Zero points and no qualify!
[ afbeelding ]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?quote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Samenvatting kort:
Het was tof!
Samenvatting korter:![]()
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!quote:Op maandag 8 april 2019 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je loopt er ook inderdaad wel als een wethouder Hekking pontificaal steeds doorheen.
We wachten op nieuw beeldmateriaal...
quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!
wat kost dat om daar binnen te zijn?quote:Op maandag 8 april 2019 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik spiesjaal voor jullie een online speurtocht uitzetten door gewoon overal even achterlangs door het beeld te schuifelen. Nu al zin an!
Joah, ik zag geen camera. Niks aso aan, gewoon per ongeluk. De Belgische makers van de video stuurden net nog een hartje.quote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?
wel komisch als dat zou is
quote:
Nou dat dusquote:Op maandag 8 april 2019 14:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ben jij die vrouw die gewoon heel aso een foto maakt tijdens een interview?
wel komisch als dat zou is
Concert 's avonds kan je gewoon kaarten voor kopen maar de persdag waren we voor uitgenodigd.quote:Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat kost dat om daar binnen te zijn?
werk je voor idtv ofzo?quote:Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Concert 's avonds kan je gewoon kaarten voor kopen maar de persdag waren we voor uitgenodigd.
Vond ie het leuk, de persdag?quote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
mysterieus man
een maat van mij liep daar ook ergens rond. Hij is cameraman van IDTV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |