Flappo.quote:
Mogge allemaal.quote:
Jij met je edits.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flappo.
Dacht even dat het Linda De Mol was.
quote:
Van dat nummer moet ik altijd ongelooflijk plassenquote:
quote:
Typischquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat nummer is al beter ja.
Ik weet niet waar die is.quote:
19 graden gaat het worden vandaagquote:
Das te ver voor mij, ik ga hem niet halen.quote:
Maar wel bewolktquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
19 graden gaat het worden vandaag![]()
![]()
Was al jurkje aan het uitzoeken
quote:
Ohw, nou zo ziet het er nog niet uit iig. 19 graden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Gisteren mijn zomerjasje even laten repareren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
![]()
Mid!quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, nou zo ziet het er nog niet uit iig. 19 graden.![]()
Kort of lang?
Oh ja, dat bestaat ook.quote:
Knielengte eigenlijk. Mid is kuit geloof ik.quote:
Ik heb totaal geen verstand van jurkjes. Moest ze als kind dragen, had er een hekel aan en na mijn trouwjurk nooit meer een jurk aangehad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Knielengte eigenlijk. Mid is kuit geloof ik.
Have funquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:11 schreef Voxs het volgende:
Ik ga Mo's advies opvolgen, schilderen en muziek
Verstandig. Veel plezier ermee, volg ik het andere advies van mo op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:11 schreef Voxs het volgende:
oh echt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van jurkjes. Moest ze als kind dragen, had er een hekel aan en na mijn trouwjurk nooit meer een jurk aangehad.
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:11 schreef Voxs het volgende:
Jij hebt er dan ook een prima figuur voor, mij wil je echt niet in een jurk zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh echt?Grappig, vind het fijn om ze te dragen.
Veel plezier daar meequote:Op zaterdag 6 april 2019 11:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig. Veel plezier ermee, volg ik het andere advies van mo op.
Dat gaat wel lukken, dank.quote:
Jawel!quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook een prima figuur voor, mij wil je echt niet in een jurk zien.
Nee en hup schilderen nu.quote:
Ik ook niet, wel een joint.quote:
Ik heb ook geen idee, een jongere zei het pas, jonko en zag het hier ook voorbij komen, dus dacht dat dit wel 1 van de goede termen was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wel de juiste benaming gebruiken ... Ik heb geen idee ... dat verandert door de jaren heen
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel andersquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, een jongere zei het pas, jonko en zag het hier ook voorbij komen, dus dacht dat dit wel 1 van de goede termen was.
Ook totaal niet boeiend verder.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel anders
Heb je een waslijn hangen of een rekje ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga zo eerst eens de was doen, dan is dat iig gedaan, kan het nog even buiten hangen.
Rook die zuenquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel anders
Rek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een waslijn hangen of een rekje ?
Erg verstandig.quote:
Oh ja, zal ik ook eens gaan doen.quote:
Ik 'gebruik' ook niets, ik rook wel.quote:
Ja ... een hangende constructie vanuit het plafond ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rek.
Ik had binnen een lijn, maar die is verdwenen ivm nieuwe pui, ben nu aan het denken hoe ik dat ga oplossen, je mag niet in de nieuwe pui boren namelijk.
Neuh, ergens een haakje in de muur.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... een hangende constructie vanuit het plafond ?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ergens een haakje in de muur.
Wat vind je van de nieuwe videoclip?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog een, toen stonden ze op een beduidend kleiner podium met een veel kleinere show, dat was in den beginne, ik kocht destijds direct hun eerste CD.
G E N O Tquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker croissantjes met kaas uit de oven
Ik heb nog een roombroodje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe videoclip?
Jammie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Ze is al terug, alleen weet ze het zelf misschien nog niet ... of misschien is ze het met zoveel vakantie wel verleerd om regelmatig te fokkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.
Handig voor in de moshpitquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat pak van Till Lindemann in 1997 met dat spul dat ik in koffertjes en cases heb om zijn armen.
Als die een van de eerste podia van hen ziet en dan de show van nu zie je wel een hele ontwikkeling.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.
je bent eigenlijk wel vrij sneu aan het doen nu.quote:
Dat geloof ik best. Ik ben niet zo van die hele grote shows.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die een van de eerste podia van hen ziet en dan de show van nu zie je wel een hele ontwikkeling.
Ik ook, kom in kleine zaaltjes, maar kan Rammstein wel waarderen hoor, hun hele 'outfit' is uniek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ik ben niet zo van die hele grote shows.
Als ik naar een concert ga, ga ik voor de muziek.
Eigenlijk gebruik ik dat woord nooitquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:01 schreef chufi het volgende:
Het is eindelijk officieel .. Het hoge woord is er uit ..
Rammstein is ook meer theater dan muziek, heb ik het idee. Je moet er van houden. Ga zelf ook liever naar kleine zaaltjes.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Rammstein is ook meer theater dan muziek, heb ik het idee. Je moet er van houden. Ga zelf ook liever naar kleine zaaltjes.
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik ik dat woord nooit
Ik noem zulke types ook nog steevast dildo's.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemen
true...zelfs een beetje oubollig, net zoals dat goedemorgen deze morgen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemen
Succes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Maar nu ga ik schilderen, ansers komt die keuken nooit af. Laters
Succesquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Ben je daar wel eens geweest dan ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correct.
Wel leuker dan een musical van Joop.
Dank je!quote:
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de autoquote:
Heb je geen airco?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de auto
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]thnx maar valt wel mee hoor, het Zware Lijden begint pas in augustus ofzo
Vorig jaar was het in Juni al keiheetquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]thnx maar valt wel mee hoor, het Zware Lijden begint pas in augustus ofzo
jawel, maar volgens mij doet die het niet, nah ja zo warm zal het morgen toch wel niet worden en ik gooi wel de raampjes openquote:
Ga je dit weekend nog iets doen? Oerossen knuffelen? En doet het bier het nog?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in Juni al keiheet
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.
ik heb vorig jaar geblockt qua temperaturen geloof ik, enige wat ik me kan herinneren dat ik blij was dat ik naar werk kon gaan vanwege de aircoquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.
Ik probeer positief te blijven zolang het nog kan JAquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog iets doen? Oerossen knuffelen? En doet het bier het nog?
Vorig jaar had een paar keer echt extreem warme dagen. Het warmterecord was hier toen ook gebroken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
ik heb vorig jaar geblockt qua temperaturen geloof ik, enige wat ik me kan herinneren dat ik blij was dat ik naar werk kon gaan vanwege de airco
Voorlopig zijn er nog geen rode puntjes, dus je kunt nog hoop houden inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer positief te blijven zolang het nog kan JA
ja ja sorry sorry komt goed kurva kussie kussiequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
we hadden wel een paar hittegolfjes ja, en volgens mij ook in juliquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar had een paar keer echt extreem warme dagen. Het warmterecord was hier toen ook gebroken.
Ik had vorig jaar de gehele maand juli vakantie en het was de hele maand droog, heet...heerlijk! Ik dacht nog: hoe kan dit???? Blijf ik een keer in Nederland, is het gewoon prachtig weer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hadden wel een paar hittegolfjes ja, en volgens mij ook in juli
ik ga nog een paar cold packs aanschaffen, dat koelt beter af dan zo'n fanquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we pics van de kas als-ie af is? Achillespeesblessure lijkt me vervelend.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoe![]()
Volgende week meehelpen met aflammeren. Moet nog een overall ergens vandaan zien te halen. Welkoop misschien.
vaker doen Prishquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de gehele maand juli vakantie en het was de hele maand droog, heet...heerlijk! Ik dacht nog: hoe kan dit???? Blijf ik een keer in Nederland, is het gewoon prachtig weer.
En dan nog drie weken wachten? Of moet deze langer/korter gisten op de fles?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Prisha het volgende:
Bier gist nog steeds. Bubbeltje per 2.5 minuut inmiddels. Misschien volgende week bottelen
Brabant, da's het hoge Noorden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de auto
twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 06:52:10Starhopper just lifted off & hit tether limits! https://t.co/eByJsq2jiw reageer retweet
Er was afgelopen week zelfs een blauw puntje, maar die is alweer verdwenenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er nog geen rode puntjes, dus je kunt nog hoop houden inderdaad.
phewquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ja sorry sorry komt goed kurva kussie kussie
framequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgen we pics van de kas als-ie af is? Achillespeesblessure lijkt me vervelend.Hopelijk is-ie snel weer in orde.
Hier lopen de lammetjes al een tijdje in de wei! Zijn wel late lammetjes bij jou dan. Lijkt me ook niet het fijnste klusje.
Jij even helemaal blij, halen ze 'm weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was afgelopen week zelfs een blauw puntje, maar die is alweer verdwenen
Ik dacht heel even dat er een gigantische zwartwitte koe naast die paal rechts stondquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
Dit is Starhopper in het daglicht:
[ afbeelding ]
Het is een testraket om de nieuwe motoren en het landen/besturen te testen.
He wat vervelend met die pezen Prish...maar goed naar je lichaam luisteren met al die doegedoetjes van jouquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoe![]()
Volgende week meehelpen met aflammeren. Moet nog een overall ergens vandaan zien te halen. Welkoop misschien.
Dit jaar weer. 5 weken vrij genomen nu...zo mooi als vorig jaar kan haast niet, maar als er een paar mooie weken tussen zit ben ik wel blijquote:
Ja schandalig!quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij even helemaal blij, halen ze 'm weg.
Maar hoe ga een kas bouwen en rust houden tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
frame
[ afbeelding ]
Het zijn lammetjes van die schapen op de hei daar in Drenthe. Waar ik vorig jaar een dag meeliep met de schaapherder. Misschien is dat anders dan lammetjes op de boerderij?
Ik hoop niet dat ik over m'n nek ga
ik moet nog inplannen, meestal in september 4 weken maar ik wil nu eens eerder, denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit jaar weer. 5 weken vrij genomen nu...zo mooi als vorig jaar kan haast niet, maar als er een paar mooie weken tussen zit ben ik wel blij
augustus is meestal benauwd en onweerigquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moet nog inplannen, meestal in september 4 weken maar ik wil nu eens eerder, denk ik
ja daar zit ik ook een beetje mee...als ik normaal sta is er weinig aan de hand. Het is als ik trap op/af ga, of op mijn tenen sta. Ik kan al wel de bedekking van de kas uitmeten en snijden denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar hoe ga een kas bouwen en rust houden tegelijkertijd?
Moet er niet nog een puntdakje op? En hoe ga je 'm dichtmaken? Met een soort plastic?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
frame
[ afbeelding ]
Het zijn lammetjes van die schapen op de hei daar in Drenthe. Waar ik vorig jaar een dag meeliep met de schaapherder. Misschien is dat anders dan lammetjes op de boerderij?
Ik hoop niet dat ik over m'n nek ga
Ik zie 'm.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat er een gigantische zwartwitte koe naast die paal rechts stond
Kasfolie, gewapend. Raampjes aan beide korte kanten en een roldeur aan de voorkant.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet er niet nog een puntdakje op? En hoe ga je 'm dichtmaken? Met een soort plastic?
Misschien gaat het inderdaad anders bij die schapen op de hei. Bij de schapen in de wei laten ze op een bepaald moment een ram los en dan kun je wel uitrekenen wanneer de lammetjes komen.
Sommige mensen raken helemaal ontroerd bij een geboorte. Ik denk niet dat ik bij die groep hoor.
Het viel me inderdaad niet direct op dat het schuin afliep. Misschien is het wel genoeg als je de folie strak kunt spannen. Het probleem van een dak dat niet schuin genoeg is, is dat het water niet wegloopt en een kuil gaat maken, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kasfolie, gewapend. Raampjes aan beide korte kanten en een roldeur aan de voorkant.
Dak is wel een dingetje. Ik heb hem schuin aflopend maar hij loopt eigenlijk niet genoeg af. Van achtere 1.80m en aan de voorkant is het 1.60m. Ik dacht dat het wel behoorlijk was, maar als ik hem zo zie is die 20 cm eigenlijk niks
De zon is er hier ook bijna door. Geniet ze buiten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:04 schreef Prisha het volgende:
Zon komt door. Zonnebrand opgesmeerd. Effe naar buiten. Fijne dag
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Vanmiddag naar Den Haag, misschien schijnt de zon daar wel.
Een paar kilometer verder landinwaarts is het ook nog grijs en grauwquote:
Wijze woorden, doe ik ook, mijn lichaam geeft zelf aan hoe ver ik ga.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
He wat vervelend met die pezen Prish...maar goed naar je lichaam luisteren met al die doegedoetjes van jou
Ik was vandaag van plan om er even op uit te gaan naar een paar winkels. Maar ik blijf lekker binnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een paar kilometer verder landinwaarts is het ook nog grijs en grauw
Misschien moet je maar iemand aanwijzen om het werk te doen, kan jij vanuit een stoel delegerenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook een beetje mee...als ik normaal sta is er weinig aan de hand. Het is als ik trap op/af ga, of op mijn tenen sta. Ik kan al wel de bedekking van de kas uitmeten en snijden denk ik.
Vorige week die 5 km met de ezeltjes gelopen en dat ging op zich best goed...tot we in het bos heuvel op en af gingen...toen was t meteen mis. Had wel op de ezel willen zitten op dat moment
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was vandaag van plan om er even op uit te gaan naar een paar winkels. Maar ik blijf lekker binnen.
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.
Geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.
Wat heeft hij gerookt?quote:
quote:
Kom maar even brengen.quote:
hardhout? Ik heb wat planken nodig voor in mijn kas straks.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's 2x 100 km komt het op 25 Euro.
*btw het zijn wel blauwe.
Dwars eikenhoutquote:Op zaterdag 6 april 2019 14:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
hardhout? Ik heb wat planken nodig voor in mijn kas straks.
Paula had in Brasil nach 25 uuren staan en völlig nass gewonnen is de 3de keer Leader van Huis, live heb ik dat spelende niet gezien ben ik eingeschlafenquote:
Deze zijn erg goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ideaal om te bewerken met speciaal gereedschap
Voor de ultieme verwennerij.quote:
Kissie maken?quote:
Heel veel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:25 schreef chufi het volgende:
Maar hoeveel films heeft Louie de Funes gemaakt? Al tijden op NPO dat ze in het weekend films uitzenden
https://www.dumpert.nl/me(...)e_naar_bruiloft.htmlquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
En er is hier weer eens een toeterbruiloft aan de gang... Vraag me af hoe het er toeging toe men nog geen autos had ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.139 films dusActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
heb je getelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.139 films dus![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:32 schreef chufi het volgende:
En er is hier weer eens een toeterbruiloft aan de gang... Vraag me af hoe het er toeging toe men nog geen autos had ?
ipv 112 bellen doorfilmenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)e_naar_bruiloft.html
Triest volk.
Dit was onlangs in Vaals en inmiddels een bekende zaak, het loopt ook de spuigaten uit.quote:
2x zelfs voor de zekerheid.quote:
OK niet gevolgd, maar de weg versperren met asociale dure criminele bakken is niet normaal idd..quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit was onlangs in Vaals en inmiddels een bekende zaak, het loopt ook de spuigaten uit.
Die hebben meisjes op de film.quote:
Gehuurde auto's.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK niet gevolgd, maar de weg versperren met asociale dure criminele bakken is niet normaal idd..
Mario mag het zeggenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die hebben meisjes op de film.
Beschouw dat als een zegen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kom er niet meer dazu de top 2000 te luisteren
in december kun je weer live luisteren en meekijkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:48 schreef mario390 het volgende:
[..]ik kom er niet meer dazu de top 2000 te luisteren
Ik zou mij kapot schamen.quote:
Harstikke mooi, elk jaar weer dezelfde platen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
in december kun je weer live luisteren en meekijken
Welcome to Hotel California.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Harstikke mooi, elk jaar weer dezelfde platen.
ik heb er en betje statistikkik gekijkt somige zijn de erste keer gewezenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wie kent ze nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinterklaas en Zwarte Piet?quote:
Artiest overleden dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er en betje statistikkik gekijkt somige zijn de erste keer gewezen
Dooie gasten scoren altijd goed.quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Artiest overleden dan waarschijnlijk.
En er gaan er een hoop de laatste jarenquote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een Top 4000 van.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En er gaan er een hoop de laatste jaren
Extra weekjequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maken we er gewoon een Top 4000 van.
Wat mij betreft gaan ze door tot juni.quote:
Je luistert toch niet bedoel jequote:Op zaterdag 6 april 2019 16:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan ze door tot juni.
Best al wel een tijdje geleden alweerquote:
Nee, ik bedoel vanavond nasi met saté.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel vanavond nasi met saté.
Scrut had afgelopen week ook een leuke van The Three Jacquets.quote:
Alleen nog maar een fototje van het ototje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scrut had afgelopen week ook een leuke van The Three Jacquets.
En "Blikkie Bier".quote:Op zaterdag 6 april 2019 16:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen nog maar een fototje van het ototje.
Niet deze blikkie bier danquote:Op zaterdag 6 april 2019 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En "Blikkie Bier".
Niet te vinden op YT, en wij hadden tuis het singeltje 45 toeren op vinyl.![]()
Geen idee waar die gebleven is....
Dan slaap ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
oud nieuws... kwam hier vanochtend al voorbij
Ben gestopt bij die 6 planken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, en teruglezen is niet meer te doen hier
Kunnen je kids dat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 17:34 schreef cafca het volgende:
Shilderijen laat ik aan mijn kinderen over. En aan Voxs
OK .. altijd bekende kunst aan de muurquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dochter zit op de kunstacademie, en zoon gaat volgend jaar ook.
Wiens genen zijn dat ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. altijd bekende kunst aan de muur
Ik heb ook een auto, die is wel op schaal dus ik kan er alleen naar kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar best wel een aantal zonder volgens mij hier ..
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingenquote:
De meeste zonderquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar best wel een aantal zonder volgens mij hier ..
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
En, ik heb hier inderdaad van 4 generaties kunst aan de muur
maar zelf kun je niksquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook kunstacademie gedaan, maar verder aan beide kanten wel creatievelingen
Tof!quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meerquote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik doelde idd slecht op de kunstquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou....niks....
Maar kwa beeldende kunst niet echt, nee.
jawel hoor...een vliegtuigquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij komt uit een land waar je niets anders kent
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Binnenkort mét helm geen stoffige haren meer
quote:Op zaterdag 6 april 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw scootert stoot vast ook enorme hoeveelheden fijnstof uit.
Ik kijk wel uit, kijk wat ik net tegenkom, dat heb je niet met een scootertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Misschien tijd voor een hanekamquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar wel een verpest kapsel. Tilly is de hele ochtend in de weer met krulspelden om het een beetje toonbaar te krijgen en dan moet je een helm op.
Ontken het maar niet, we weten het allemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]dat is ongeveer het enige waar ik vrij weinig aan doe
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een hanekam
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef TillyB het volgende:
[..]Nice, dan blijven er vast geen wielrenners meer kleven
Alleen af en toe lekker pittig laten knippen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]dat is ongeveer het enige waar ik vrij weinig aan doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |