ja daar zit ik ook een beetje mee...als ik normaal sta is er weinig aan de hand. Het is als ik trap op/af ga, of op mijn tenen sta. Ik kan al wel de bedekking van de kas uitmeten en snijden denk ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar hoe ga een kas bouwen en rust houden tegelijkertijd?
Moet er niet nog een puntdakje op? En hoe ga je 'm dichtmaken? Met een soort plastic?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
frame
[ afbeelding ]
Het zijn lammetjes van die schapen op de hei daar in Drenthe. Waar ik vorig jaar een dag meeliep met de schaapherder. Misschien is dat anders dan lammetjes op de boerderij?
Ik hoop niet dat ik over m'n nek ga
Ik zie 'm.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat er een gigantische zwartwitte koe naast die paal rechts stond
Kasfolie, gewapend. Raampjes aan beide korte kanten en een roldeur aan de voorkant.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet er niet nog een puntdakje op? En hoe ga je 'm dichtmaken? Met een soort plastic?
Misschien gaat het inderdaad anders bij die schapen op de hei. Bij de schapen in de wei laten ze op een bepaald moment een ram los en dan kun je wel uitrekenen wanneer de lammetjes komen.
Sommige mensen raken helemaal ontroerd bij een geboorte. Ik denk niet dat ik bij die groep hoor.
Het viel me inderdaad niet direct op dat het schuin afliep. Misschien is het wel genoeg als je de folie strak kunt spannen. Het probleem van een dak dat niet schuin genoeg is, is dat het water niet wegloopt en een kuil gaat maken, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kasfolie, gewapend. Raampjes aan beide korte kanten en een roldeur aan de voorkant.
Dak is wel een dingetje. Ik heb hem schuin aflopend maar hij loopt eigenlijk niet genoeg af. Van achtere 1.80m en aan de voorkant is het 1.60m. Ik dacht dat het wel behoorlijk was, maar als ik hem zo zie is die 20 cm eigenlijk niks
De zon is er hier ook bijna door. Geniet ze buiten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:04 schreef Prisha het volgende:
Zon komt door. Zonnebrand opgesmeerd. Effe naar buiten. Fijne dag
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Vanmiddag naar Den Haag, misschien schijnt de zon daar wel.
Een paar kilometer verder landinwaarts is het ook nog grijs en grauwquote:
Wijze woorden, doe ik ook, mijn lichaam geeft zelf aan hoe ver ik ga.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
He wat vervelend met die pezen Prish...maar goed naar je lichaam luisteren met al die doegedoetjes van jou
Ik was vandaag van plan om er even op uit te gaan naar een paar winkels. Maar ik blijf lekker binnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een paar kilometer verder landinwaarts is het ook nog grijs en grauw
Misschien moet je maar iemand aanwijzen om het werk te doen, kan jij vanuit een stoel delegerenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar zit ik ook een beetje mee...als ik normaal sta is er weinig aan de hand. Het is als ik trap op/af ga, of op mijn tenen sta. Ik kan al wel de bedekking van de kas uitmeten en snijden denk ik.
Vorige week die 5 km met de ezeltjes gelopen en dat ging op zich best goed...tot we in het bos heuvel op en af gingen...toen was t meteen mis. Had wel op de ezel willen zitten op dat moment
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was vandaag van plan om er even op uit te gaan naar een paar winkels. Maar ik blijf lekker binnen.
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.
Geen ideequote:Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, drie keer raden wie ik gisteren voorbij zag fietsen.
Wat heeft hij gerookt?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |