Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog iets doen? Oerossen knuffelen? En doet het bier het nog?
Vorig jaar had een paar keer echt extreem warme dagen. Het warmterecord was hier toen ook gebroken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
ik heb vorig jaar geblockt qua temperaturen geloof ik, enige wat ik me kan herinneren dat ik blij was dat ik naar werk kon gaan vanwege de airco
Voorlopig zijn er nog geen rode puntjes, dus je kunt nog hoop houden inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer positief te blijven zolang het nog kan JA
ja ja sorry sorry komt goed kurva kussie kussiequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
we hadden wel een paar hittegolfjes ja, en volgens mij ook in juliquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar had een paar keer echt extreem warme dagen. Het warmterecord was hier toen ook gebroken.
Ik had vorig jaar de gehele maand juli vakantie en het was de hele maand droog, heet...heerlijk! Ik dacht nog: hoe kan dit???? Blijf ik een keer in Nederland, is het gewoon prachtig weer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
we hadden wel een paar hittegolfjes ja, en volgens mij ook in juli
ik ga nog een paar cold packs aanschaffen, dat koelt beter af dan zo'n fanquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we pics van de kas als-ie af is? Achillespeesblessure lijkt me vervelend.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoe![]()
Volgende week meehelpen met aflammeren. Moet nog een overall ergens vandaan zien te halen. Welkoop misschien.
vaker doen Prishquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de gehele maand juli vakantie en het was de hele maand droog, heet...heerlijk! Ik dacht nog: hoe kan dit???? Blijf ik een keer in Nederland, is het gewoon prachtig weer.
En dan nog drie weken wachten? Of moet deze langer/korter gisten op de fles?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Prisha het volgende:
Bier gist nog steeds. Bubbeltje per 2.5 minuut inmiddels. Misschien volgende week bottelen
Brabant, da's het hoge Noorden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de auto
twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 06:52:10Starhopper just lifted off & hit tether limits! https://t.co/eByJsq2jiw reageer retweet
Er was afgelopen week zelfs een blauw puntje, maar die is alweer verdwenenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig zijn er nog geen rode puntjes, dus je kunt nog hoop houden inderdaad.
phewquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ja sorry sorry komt goed kurva kussie kussie
framequote:Op zaterdag 6 april 2019 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgen we pics van de kas als-ie af is? Achillespeesblessure lijkt me vervelend.Hopelijk is-ie snel weer in orde.
Hier lopen de lammetjes al een tijdje in de wei! Zijn wel late lammetjes bij jou dan. Lijkt me ook niet het fijnste klusje.
Jij even helemaal blij, halen ze 'm weg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was afgelopen week zelfs een blauw puntje, maar die is alweer verdwenen
Ik dacht heel even dat er een gigantische zwartwitte koe naast die paal rechts stondquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:51 schreef Recce het volgende:
Dit is Starhopper in het daglicht:
[ afbeelding ]
Het is een testraket om de nieuwe motoren en het landen/besturen te testen.
He wat vervelend met die pezen Prish...maar goed naar je lichaam luisteren met al die doegedoetjes van jouquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit weekend mijn kas afbouwen. De frame staat al (stalen buizen, 1 inch gegalvaniseerde staal). En verder mijn achillespees rust geven. Die was ontstoken door overbelasting. Sukkel er al twee weken mee. Gedoe![]()
Volgende week meehelpen met aflammeren. Moet nog een overall ergens vandaan zien te halen. Welkoop misschien.
Dit jaar weer. 5 weken vrij genomen nu...zo mooi als vorig jaar kan haast niet, maar als er een paar mooie weken tussen zit ben ik wel blijquote:
Ja schandalig!quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij even helemaal blij, halen ze 'm weg.
Maar hoe ga een kas bouwen en rust houden tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
frame
[ afbeelding ]
Het zijn lammetjes van die schapen op de hei daar in Drenthe. Waar ik vorig jaar een dag meeliep met de schaapherder. Misschien is dat anders dan lammetjes op de boerderij?
Ik hoop niet dat ik over m'n nek ga
ik moet nog inplannen, meestal in september 4 weken maar ik wil nu eens eerder, denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit jaar weer. 5 weken vrij genomen nu...zo mooi als vorig jaar kan haast niet, maar als er een paar mooie weken tussen zit ben ik wel blij
augustus is meestal benauwd en onweerigquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moet nog inplannen, meestal in september 4 weken maar ik wil nu eens eerder, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |