true...zelfs een beetje oubollig, net zoals dat goedemorgen deze morgen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemen
Succes.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Maar nu ga ik schilderen, ansers komt die keuken nooit af. Laters
Succesquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:09 schreef cafca het volgende:
Ben je daar wel eens geweest dan ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correct.
Wel leuker dan een musical van Joop.
Dank je!quote:
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de autoquote:
Heb je geen airco?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan moet ik afzakken naar Brabant...lekker warm in de auto
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]thnx maar valt wel mee hoor, het Zware Lijden begint pas in augustus ofzo
Vorig jaar was het in Juni al keiheetquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:35 schreef TillyB het volgende:
[..]thnx maar valt wel mee hoor, het Zware Lijden begint pas in augustus ofzo
jawel, maar volgens mij doet die het niet, nah ja zo warm zal het morgen toch wel niet worden en ik gooi wel de raampjes openquote:
Ga je dit weekend nog iets doen? Oerossen knuffelen? En doet het bier het nog?quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in Juni al keiheet
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.
ik heb vorig jaar geblockt qua temperaturen geloof ik, enige wat ik me kan herinneren dat ik blij was dat ik naar werk kon gaan vanwege de aircoquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in april al een paar keer boven de 25 graden, dus het kan zomaar eerder beginnen.
Ik probeer positief te blijven zolang het nog kan JAquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |