Ik heb ook geen idee, een jongere zei het pas, jonko en zag het hier ook voorbij komen, dus dacht dat dit wel 1 van de goede termen was.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:18 schreef chufi het volgende:
[..]
wel de juiste benaming gebruiken ... Ik heb geen idee ... dat verandert door de jaren heen
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel andersquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, een jongere zei het pas, jonko en zag het hier ook voorbij komen, dus dacht dat dit wel 1 van de goede termen was.
Ook totaal niet boeiend verder.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel anders
Heb je een waslijn hangen of een rekje ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga zo eerst eens de was doen, dan is dat iig gedaan, kan het nog even buiten hangen.
Rook die zuenquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik lees hier jonko en bong, maar misschien is het bij de kids wel ietrs heel anders
Rek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je een waslijn hangen of een rekje ?
Erg verstandig.quote:
Oh ja, zal ik ook eens gaan doen.quote:
Ik 'gebruik' ook niets, ik rook wel.quote:
Ja ... een hangende constructie vanuit het plafond ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rek.
Ik had binnen een lijn, maar die is verdwenen ivm nieuwe pui, ben nu aan het denken hoe ik dat ga oplossen, je mag niet in de nieuwe pui boren namelijk.
Neuh, ergens een haakje in de muur.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... een hangende constructie vanuit het plafond ?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ergens een haakje in de muur.
Wat vind je van de nieuwe videoclip?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog een, toen stonden ze op een beduidend kleiner podium met een veel kleinere show, dat was in den beginne, ik kocht destijds direct hun eerste CD.
G E N O Tquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker croissantjes met kaas uit de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |