Ik heb nog een roombroodje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker croissantjes met kaas uit de oven
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe videoclip?
Jammie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:39 schreef cafca het volgende:
Zo, lekker croissantjes met kaas uit de oven
Ze is al terug, alleen weet ze het zelf misschien nog niet ... of misschien is ze het met zoveel vakantie wel verleerd om regelmatig te fokkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.
Handig voor in de moshpitquote:Op zaterdag 6 april 2019 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat pak van Till Lindemann in 1997 met dat spul dat ik in koffertjes en cases heb om zijn armen.
Als die een van de eerste podia van hen ziet en dan de show van nu zie je wel een hele ontwikkeling.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang Soury niet terug is antwoord ik niet meer.
je bent eigenlijk wel vrij sneu aan het doen nu.quote:
Dat geloof ik best. Ik ben niet zo van die hele grote shows.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als die een van de eerste podia van hen ziet en dan de show van nu zie je wel een hele ontwikkeling.
Ik ook, kom in kleine zaaltjes, maar kan Rammstein wel waarderen hoor, hun hele 'outfit' is uniek.quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ik ben niet zo van die hele grote shows.
Als ik naar een concert ga, ga ik voor de muziek.
Eigenlijk gebruik ik dat woord nooitquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:01 schreef chufi het volgende:
Het is eindelijk officieel .. Het hoge woord is er uit ..
Rammstein is ook meer theater dan muziek, heb ik het idee. Je moet er van houden. Ga zelf ook liever naar kleine zaaltjes.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Rammstein is ook meer theater dan muziek, heb ik het idee. Je moet er van houden. Ga zelf ook liever naar kleine zaaltjes.
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemenquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik ik dat woord nooit
Ik noem zulke types ook nog steevast dildo's.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind het meer een woord uit de jaren 90. Beetje vreemd om dat nu in de Van Dale op te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |