loltwitter:sunshinelu24 twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 09:04:16 @TheChinaCoin @bsc44_x @rgrottola @vechainofficial @DNVGL @SumConcierge Nothing big, just a start to launch implementation in another country. reageer retweet
Het is dan de vraag met welk automerk. Hij was deze week vlakbij maranello, maar ik zie Ferrari niet echt als een energie zuinig autootjequote:Op zaterdag 6 april 2019 10:36 schreef Dimachaerus het volgende:loltwitter:sunshinelu24 twitterde op zaterdag 06-04-2019 om 09:04:16 @:TheChinaCoin @:bsc44_x @:rgrottola @:vechainofficial @:DNVGL @:SumConcierge Nothing big, just a start to launch implementation in another country. reageer retweet
Bankiersbonussen in mei?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:59 schreef Piva het volgende:
Wall Street geld weet eindelijk de weg te vinden en niemand ziet het..
[ afbeelding ]
CME futures 10x volume in 4 dagen tijd.
Deze units worden niet gesettled in Bitcoin toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:59 schreef Piva het volgende:
Wall Street geld weet eindelijk de weg te vinden en niemand ziet het..
[ afbeelding ]
CME futures 10x volume in 4 dagen tijd.
Klopt, cash settlement.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:29 schreef KapBak het volgende:
[..]
Deze units worden niet gesettled in Bitcoin toch?
Fiat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 11:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dan de vraag met welk automerk. Hij was deze week vlakbij maranello, maar ik zie Ferrari niet echt als een energie zuinig autootje
Carbon ecosystem live in 2 weeksquote:
ik vind ze allebei niet echt geweldig. maar gebruik vooral blockfolio.quote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Syphixx het volgende:
wat voelt beter aan om te gebruiken: delta of blockfolio ?
gebruik normaal cryptocompare op pc, maar word eens tijd om richting app te gaan
Gewoon all-in op 1 coin en geen appquote:Op zaterdag 6 april 2019 19:23 schreef Syphixx het volgende:
wat voelt beter aan om te gebruiken: delta of blockfolio ?
gebruik normaal cryptocompare op pc, maar word eens tijd om richting app te gaan
Edit: verder gebruik ik enkel binance app
Inderdaad gewoon bitcoin kopen. En zodra alle nimwits over bitcoin of beter nog shitcoin beginnen en dat iedereen super rijk gaat worden, beginnen met het dumpen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon all-in op 1 coin en geen app
Jep, op rippel tochquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon all-in op 1 coin en geen app
Sja, vanuit de normale beurs heb ik geleerd toch in meer verschillende projecten te stappen, ipv 1tje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gewoon all-in op 1 coin en geen app
Ripple is goed en zou een aanzienblijkdeel van je portfolio moeten bevatten, maar wat als Ripple veder gaat zonder gebruik te maken van XRP?quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 10:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ripple is goed en zou een aanzienblijkdeel van je portfolio moeten bevatten, maar wat als Ripple veder gaat zonder gebruik te maken van XRP?
Je zou all in moeten gaan op olie, maar wat als iedereen straks elektrisch rijdtquote:Op zondag 7 april 2019 10:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ripple is goed en zou een aanzienblijkdeel van je portfolio moeten bevatten, maar wat als Ripple veder gaat zonder gebruik te maken van XRP?
Cryptocurrency is geen effectenbeurs.quote:Op zondag 7 april 2019 10:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja, vanuit de normale beurs heb ik geleerd toch in meer verschillende projecten te stappen, ipv 1tje.
Kijk maar eens naar grote beleggers, die zitten ook een een aantal projecten, meestal niet 1.
Je schetst een probleem dat er niet gaat komen. Althans, de komende 20 jaar niet. Als de lage bijtelling straks helemaal voorbij is zullen er amper nog EV's verkocht worden.quote:Op zondag 7 april 2019 10:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je zou all in moeten gaan op olie, maar wat als iedereen straks elektrisch rijdt
Ik zou een Chinese godencoin kiezen.quote:
Nog een jaar of 7 en elektrische auto's zijn even duur als de brandstofuitvoeringen.quote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je schetst een probleem dat er niet gaat komen. Althans, de komende 20 jaar niet. Als de lage bijtelling straks helemaal voorbij is zullen er amper nog EV's verkocht worden.
Ben je nu nog niet ingestapt?quote:Op zondag 7 april 2019 11:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil dat jullie me net zo lang mentionen tot ik instap
Het moet nu
Onzin, dit is wensdenken van je.quote:Op zondag 7 april 2019 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je schetst een probleem dat er niet gaat komen. Althans, de komende 20 jaar niet. Als de lage bijtelling straks helemaal voorbij is zullen er amper nog EV's verkocht worden.
Hoe noemde we dat vorig jaar ook al weer?quote:Op zondag 7 april 2019 12:38 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan weten we zeker dat het snel weer omlaag gaat.
Ik denk dat je je hier in vergist. Aankomende jaren zal het aanbod exponentieel groeien en de prijs van een voertuig zakken. Ik rij zon 50 km op een dag (woon werk). Perfect zon elektrische auto.quote:Op zondag 7 april 2019 13:10 schreef metallicelmo het volgende:
Nou ik ben blij dat ik net een nieuwe auto heb die helemaal NIET elektrisch is, wat een gekut. Voordat dit echt goed werkt en je het hele land wil verplichten om elektrisch te rijden moeten we eerst maar eens een extra kerncentrale bouwen en in elke straat 20 van die laadpalen neerzetten, en in het buitenland ook, overal, anders kom je nog nergens. Dit gaat hem niet worden de komende 10 jaar hoor
Om alle 8,4 miljoen personenauto's om te zetten naar elektrisch heeft Nederland maar 18% meer stroom nodig. Maar omdat men ook veel 's nachts gaat laden, wordt het netwerk en de centrales efficiënter gebruikt, dus netto zijn er niet 18% meer centrales nodig.quote:Op zondag 7 april 2019 13:10 schreef metallicelmo het volgende:
Nou ik ben blij dat ik net een nieuwe auto heb die helemaal NIET elektrisch is, wat een gekut. Voordat dit echt goed werkt en je het hele land wil verplichten om elektrisch te rijden moeten we eerst maar eens een extra kerncentrale bouwen en in elke straat 20 van die laadpalen neerzetten, en in het buitenland ook, overal, anders kom je nog nergens. Dit gaat hem niet worden de komende 10 jaar hoor
Remmen van een EV gaan daarbij ook nog eens tot 3x langer mee dan bij een brandstofauto.quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hier in vergist. Aankomende jaren zal het aanbod exponentieel groeien en de prijs van een voertuig zakken. Ik rij zon 50 km op een dag (woon werk). Perfect zon elektrische auto.
Voor lange afstanden moet nog iets bedacht worden. Maar de techniek staat ook niet stil.
En dan ook nog dat elektrische auto's zo goed als geen onderhoud nodig hebben. Banden, remmen en daar houdt het wel een beetje mee op. Dat scheelt me ook zo weer 500 euro per jaar.
Nog iets verder denken. Ik trek s'avonds gedeeltelijk mijn auto leeg om te koken, verwarmen etc. Welk ik overdag week aanvul met het overschot aan zonne energie.
Jamaar, ik moet ook op wintersport en zomervakantie en dan kan ik natuurlijk niet onderweg 45 minuten wachten tot mijn auto is opgeladen...quote:Op zondag 7 april 2019 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Om alle 8,4 miljoen personenauto's om te zetten naar elektrisch heeft Nederland maar 18% meer stroom nodig. Maar omdat men ook veel 's nachts gaat laden, wordt het netwerk en de centrales efficiënter gebruikt, dus netto zijn er niet 18% meer centrales nodig.
En zo'n gekut is het niet, je kan iedere ochtend met een volle accu vertrekken. Probeer dat maar eens met je brandstofauto.
Wat betreft de stroom, auto's in Nederland rijden gemiddeld 13.000km per jaar.
Op 1kWh rij je ongeveer 5km.
13.000 / 5 = 2.600kWh per auto per jaar.
8.400.000 x 2.600 = 21.840.000.000kWh per jaar.
Nederland (incl. industrie) verstookt zo'n 120 miljard kWh per jaar, dus die 21.84 miljard kWh zorgt voor zo'n 18,2% meer stroomverbruik.
Daar staat tegenover dat het raffineren van benzine en diesel zo'n 1,5kWh per liter kost. Nu worden er ook andere producten vam ruwe olie gemaakt (asfalt, kerosine, stookolie, plastics, etc) maar zo'n 75% is diesel en benzine. Dus we gaan ook veel stroom besparen.
Auto's verstoken zo'n 8 miljard liter brandstof per jaar, al zou je maar 0,75kWh per liter op het conto van autobrandstoffen schrijven, dan bespaar je al 6 miljard kWh per jaar aan stroom.
En die laadpalen is natuurlijk ook niet zo spannend, er worden per jaar zo'n 400.000 nieuwe auto's verkocht dus vanaf 2030 moeten we voor dat aantal auto's laadpalen bijplaatsen.
Een deel zal thuis laden, een deel op het werk, een deel op straat, een deel bij de McDonalds, een deel bij klanten, een deel bij superchargers, een deel bij tankstations, wegrestaurants, IKEA, supermarkten, etc.
Ik voorzie geen grote problemen, als de vraag er is (Eneco klaagt echt niet als ze meer stroom kunnen verkopen) komt de infrastructuur er ook wel.
Inderdaad. Er was een Tesla in het programma 'het klokje rond' van Autoweek.quote:Op zondag 7 april 2019 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Remmen van een EV gaan daarbij ook nog eens tot 3x langer mee dan bij een brandstofauto.
Een kennis van me deed z'n eerste wintersport naar Oostenrijk met een Tesla S al 3 jaar geleden Schijnt dat er genoeg superchargers op de route staanquote:Op zondag 7 april 2019 13:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Jamaar, ik moet ook op wintersport en zomervakantie en dan kan ik natuurlijk niet onderweg 45 minuten wachten tot mijn auto is opgeladen...
Hoeveel ging er de laatste keer vanaf? -90% ofzo?quote:Op zondag 7 april 2019 12:38 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan weten we zeker dat het snel weer omlaag gaat.
Die wil ik niet per sé allemaal op Nattekat schuivenquote:Op zondag 7 april 2019 13:50 schreef Piva het volgende:
[..]
Hoeveel ging er de laatste keer vanaf? -90% ofzo?
Is voor lange termijn. Maar ik had wel veel eerder moeten instappen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zou even wachten tot we weer laag 4k zitten dan
Nou ja dan nog, scheelt toch wel wat als we straks 200k per BTC zittenquote:Op zondag 7 april 2019 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is voor lange termijn. Maar ik had wel veel eerder moeten instappen.
En hoe gaat ons elektriciteitsnetwerk dat handelen als we om 18u in één keer allemaal tegelijk die auto aan de lader hangen?quote:Op zondag 7 april 2019 11:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog een jaar of 7 en elektrische auto's zijn even duur als de brandstofuitvoeringen.
Dat we die auto om 18:00 allemaal aan de lader hangen, wil niet betekenen dat al die auto's om 18:00 gaan laden. Smart-grid laders gaan de laadstroom afstemmen op de belasting van de wijktrafo en het laden spreiden over de nacht.quote:Op zondag 7 april 2019 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En hoe gaat ons elektriciteitsnetwerk dat handelen als we om 18u in één keer allemaal tegelijk die auto aan de lader hangen?
Ik weet dat er oplossingen mogelijk zijn, maar zie die over 7 jaar nog niet op grote schaal werkend uitgerold.
Ben overigens wel voorstander, rij al bijna 4 jaar PHEV, maar zie het niet gebeuren.
En:quote:Op zondag 7 april 2019 13:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Om alle 8,4 miljoen personenauto's om te zetten naar elektrisch heeft Nederland maar 18% meer stroom nodig. Maar omdat men ook veel 's nachts gaat laden, wordt het netwerk en de centrales efficiënter gebruikt, dus netto zijn er niet 18% meer centrales nodig.
En zo'n gekut is het niet, je kan iedere ochtend met een volle accu vertrekken. Probeer dat maar eens met je brandstofauto.
Wat betreft de stroom, auto's in Nederland rijden gemiddeld 13.000km per jaar.
Op 1kWh rij je ongeveer 5km.
13.000 / 5 = 2.600kWh per auto per jaar.
8.400.000 x 2.600 = 21.840.000.000kWh per jaar.
Nederland (incl. industrie) verstookt zo'n 120 miljard kWh per jaar, dus die 21.84 miljard kWh zorgt voor zo'n 18,2% meer stroomverbruik.
Daar staat tegenover dat het raffineren van benzine en diesel zo'n 1,5kWh per liter kost. Nu worden er ook andere producten vam ruwe olie gemaakt (asfalt, kerosine, stookolie, plastics, etc) maar zo'n 75% is diesel en benzine. Dus we gaan ook veel stroom besparen.
Auto's verstoken zo'n 8 miljard liter brandstof per jaar, al zou je maar 0,75kWh per liter op het conto van autobrandstoffen schrijven, dan bespaar je al 6 miljard kWh per jaar aan stroom.
En die laadpalen is natuurlijk ook niet zo spannend, er worden per jaar zo'n 400.000 nieuwe auto's verkocht dus vanaf 2030 moeten we voor dat aantal auto's laadpalen bijplaatsen.
Een deel zal thuis laden, een deel op het werk, een deel op straat, een deel bij de McDonalds, een deel bij klanten, een deel bij superchargers, een deel bij tankstations, wegrestaurants, IKEA, supermarkten, etc.
Ik voorzie geen grote problemen, als de vraag er is (Eneco klaagt echt niet als ze meer stroom kunnen verkopen) komt de infrastructuur er ook wel.
Je vergeet gemakshalve even die piek als iedereen thuis komt. En dan moeten we dus loadsharen, maar hoe ga je bepalen wie er eerst mag laden en wie als laatst? Lekker als je 's avonds nog weg moet maar achteraan in de rij staat..quote:
Ik verwacht niet dat dat een probleem wordt. Je moet dan én een lege accu hebben én nog een flink eind moeten rijden 's avonds. Nou, dan laad je een keer met hoge prioriteit en betaal je een paar cent extra per kWh, prijsdifferentiatie is een prima oplossing.quote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve even die piek als iedereen thuis komt. En dan moeten we dus loadsharen, maar hoe ga je bepalen wie er eerst mag laden en wie als laatst? Lekker als je 's avonds nog weg moet maar achteraan in de rij staat..
Je stukje komt hier vandaan: https://www.autointernati(...)p-elektriciteitsnet/
Maar je vergeet wel een belangrijk stukje:
"Bij een hogere penetratiegraad van elektrische auto’s ontstaat er mogelijk een risico van overbelasting van het lokale elektriciteitsnet, bijvoorbeeld als iedereen om 18.00 uur thuiskomt in een wijk en tegelijk begint met laden."
Het is al aangetoond dat dit zeker het geval is, vooral in wat oudere wijken.
Mensen willen vrijheid hebben en niet afhankelijk zijn, zeker wanneer het ze geen financieel voordeel oplevert.
Ik kan er nog 1 bedenken: kabinet Wormhoudt bepaalt dat je vanaf 2040 de stad niet meer in met je brandstofauto.quote:Op zondag 7 april 2019 14:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun jij redenen noemej waardoor men wél massaal EV gaat rijden? Ik kan er twee noemen: milieu en comfort (stil), maar die zullen niet doorslaggevend zijn verwacht ik.
Doe maar eerder. En stinkende pleurisscooters ook verbieden.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan er nog 1 bedenken: kabinet Wormhoudt bepaalt dat je vanaf 2040 de stad niet meer in met je brandstofauto.
Dat is over 21 jaar! En puur speculatief. Daarnaast kan tegen die tijd best een andere, schone manier van energie-opslag toonaangevend zijn. Ik zet in op waterstof.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan er nog 1 bedenken: kabinet Wormhoudt bepaalt dat je vanaf 2040 de stad niet meer in met je brandstofauto.
Waar moeten Henk, Ingrid en de kids dan betaalbare 2e hands elektrische auto's vandaan halen?quote:Op zondag 7 april 2019 14:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe maar eerder. En stinkende pleurisscooters ook verbieden.
Wensdenken! Hahaquote:Op zondag 7 april 2019 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Onzin, dit is wensdenken van je.
elektrische auto’s worden goedkoper en praktischer de komende jaren (en breder verkrijgbaar, 2019/2020 gaat het aantal modellen 5x zo groot worden) en de subsidie zal nooit helemaal wegvallen omdat er klimaatdoelstellingen liggen waar we aan gebonden zijn. Auto’s zijn wellicht niet de meest efficiënte vorm van zuiniger omgaan met milieu maar is wel een lekker en makkelijk politiek statement.
Moet dat dan? En parkeren met je giftige stinkhok doe je maar ergens buiten de stad en pak je maar de trolleybus.quote:Op zondag 7 april 2019 14:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar moeten Henk, Ingrid en de kids dan betaalbare 2e hands elektrische auto's vandaan halen dan?
Klare taalquote:Op zondag 7 april 2019 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet dat dan? En parkeren met je giftige stinkhok doe je maar ergens buiten de stad en pak je maar de trolleybus.
Je opmerking getuigd in ieder geval niet van enige toekomstvisiequote:Op zondag 7 april 2019 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wensdenken! Haha
Man, ik lease zelf én rijd (deels) elektrisch. Hoe kom je hier nou bij...
Ik heb die Wormhoudt altijd al een pientere meid gevonden, al is ze nog wel wat jong.quote:Op zondag 7 april 2019 14:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan er nog 1 bedenken: kabinet Wormhoudt bepaalt dat je vanaf 2040 de stad niet meer in met je brandstofauto.
Soms wel, bij Ripple bijvoorbeeldquote:
Is waar.quote:
Donder toch op man.quote:
Hoe kan ¤300 2.159 BTC waard zijn?quote:Op zondag 7 april 2019 20:03 schreef MaGNeT het volgende:
Er is 2,159 BTC onderweg van een kennis waar ik een investering voor ga doen.
Heb 'm van tevoren 5x gevraagd wat hij met die ¤300 gaat doen over 2 jaar. Hij werd niet zenuwachtig van die vraag, dus hij is geschikt
Nu ff spreiden over 5,2 coins.
Goede argumentenquote:Op zondag 7 april 2019 15:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Je opmerking getuigd in ieder geval niet van enige toekomstvisie
Educated guess.quote:Op zondag 7 april 2019 20:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goede argumenten
Knappe jongen die nu weet hoe het er over 7 tot 20 jaar exact uit zal zien.
Ja en dan gaat iedereen natuurlijk die prioriteit inschakelen. Je wil nl. niet afhankelijk zijn en te allen tijde kunnen vertrekken in de avond. Je voelt het al helemaal aan komen toch?quote:Op zondag 7 april 2019 14:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat we die auto om 18:00 allemaal aan de lader hangen, wil niet betekenen dat al die auto's om 18:00 gaan laden. Smart-grid laders gaan de laadstroom afstemmen op de belasting van de wijktrafo en het laden spreiden over de nacht.
Voor die enkeling die toch om 4 uur 's nachts op pad moet is er natuurlijk een prioriteit in te stellen met de laad-app.
[..]
En:
https://tweakers.net/reviews/6639/7/van-snelladen-tot-slim-laden-voldoende-laadpalen-voldoende-stroom-is-er-straks-genoeg-stroom.html
Beiden zijn feiten, elektrische auto’s worden goedkoper en klimaatdoelstellingen zijn een feit en het is ook een feit dat die gedeeltelijk ten goede zullen komen aan een groener autopark.quote:Op zondag 7 april 2019 20:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goede argumenten
Knappe jongen die nu weet hoe het er over 7 tot 20 jaar exact uit zal zien.
Nogal kort door de bocht om er vanuit te gaan dat binnen 7 tot 20 jaar iedereen elektrisch rijdt en het complete laadsysteem daarop is aangepast.quote:
Tuurlijk gaat niet iedereen dat doen. Je kan prioriteit gewoon extra belasten en dan gaat niemand het gebruiken als het niet nodig is.je zit constant naar problemen te zoeken om iets onderuit te halen, maar echt sterke argumenten heb ik niet gezien. Daarnaast zijn al je aangedragen problemen makkelijk op te lossen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en dan gaat iedereen natuurlijk die prioriteit inschakelen. Je wil nl. niet afhankelijk zijn en te allen tijde kunnen vertrekken in de avond. Je voelt het al helemaal aan komen toch?
Leuke plannen en het is technologisch ook allemaal mogelijk, maar voordat onze maatschappij zo ver is zijn we echt vele, vele jaren verder.
Ja, godver, schiet eens op BTC. Zit ik straks met mijn elektrische Camaro ....quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef BadVlad het volgende:
Maar met een elektrische auto auto kan ik niet revven zodat iedereen in de buurt weet dat BadVlad thuiskomt.
Ik voel niets aankomen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en dan gaat iedereen natuurlijk die prioriteit inschakelen. Je wil nl. niet afhankelijk zijn en te allen tijde kunnen vertrekken in de avond. Je voelt het al helemaal aan komen toch?
De komende jaren (vanaf 2021) zullen ze er waarschijnlijk niet veel meer worden verkocht in NL omdat de subsidie (lage bijtelling tot Eur50k) eraf gaat. De aanschafprijzen voor particulieren zijn nog te hoog en de actieradius van de 'betaalbare' modellen vermoedelijk te laag in worst case scenario's als winter en een beetje door willen rijden.quote:Op zondag 7 april 2019 20:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Beiden zijn feiten, elektrische auto’s worden goedkoper en klimaatdoelstellingen zijn een feit en het is ook een feit dat die gedeeltelijk ten goede zullen komen aan een groener autopark.
Waar jouw inzicht vandaan komt dat niemand ze meer gaat kopen in de toekomst begrijp ik dan juist weer niet. De argumenten ontbreken volledig
Er worden ruim 400.000 auto's per jaar vervangen, vanaf 2030 verwacht men dat ICE auto's niet meer verkocht mogen worden, dus een verbod op ICE auto's in grote steden rond 2040 lijkt me dan niet ondenkbaar.quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nogal kort door de bocht om er vanuit te gaan dat binnen 7 tot 20 jaar iedereen elektrisch rijdt en het complete laadsysteem daarop is aangepast.
Betamax, V2000, VHS... de markt lost dat wel op...quote:Wat overigens ook nog zo'n crime is zijn die verschillende oplaadstekkers. Begin eerst eens met standaardiseren.
Het gaat niet om gemiddelden, maar juist om de uitschieters. Als je iedere maand één keer loopt te kutten met zo'n auto baal je er al van.quote:Op zondag 7 april 2019 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik voel niets aankomen.
Gemiddeld rijdt men 37 kilometer per dag. Dat is 7,4kWh, ofwel 11,5% range uit bijvoobeeld een Kia e-Niro of een Hyundai Kona en dat laad je met 3,6kW laadstroom in 2 uurtjes weer vol.
De overgrote meerderheid kan dus met bijna 90% range weg als het moet.
En een minderheid met range anxiety en een lege accu kan dan "high priority laden" voor een paar cent extra per kWh.
Het probleem is dat je veel roept maar je niet verdiept in de cijfers, waardoor het nergens op gefundeerd is.
Over 21 jaar is alles mogelijk inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er worden ruim 400.000 auto's per jaar vervangen, vanaf 2030 verwacht men dat ICE auto's niet meer verkocht mogen worden, dus een verbod op ICE auto's in grote steden rond 2040 lijkt me dan niet ondenkbaar.
[..]
Betamax, V2000, VHS... de markt lost dat wel op...
De waterstofauto noemt men "de auto van de toekomst". Het probleem is een beetje dat hij dat al decennia is en dat ondertussen de elektrische auto gewoon verkocht wordt en een netwerk van laadpalen heeft. Waterstof kan je nu op 3 of 4 plekken tanken in Nederland, veel succes met plannen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe het er over +10 jaar uit gaat zien vind ik moeilijk te voorspellen, maar ik zet in op waterstof.
In 21 jaar kan er veel gebeuren. Waterstof door de huidige gasleidingen en er is binnen no-time een dekkend netwerk. Ik raad je aan de documantaire "Deltaplan waterstof" van VPRO Tegenlicht eens te kijken, de moeite waardquote:Op zondag 7 april 2019 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De waterstofauto noemt men "de auto van de toekomst". Het probleem is een beetje dat hij dat al decennia is en dat ondertussen de elektrische auto gewoon verkocht wordt en een netwerk van laadpalen heeft. Waterstof kan je nu op 3 of 4 plekken tanken in Nederland, veel succes met plannen.
Waterstof is momenteel kansloos als energiedrager, veel te duur per kg brandstof, tankinstallaties te duur, geen mogelijkheid tot thuis tanken (>700 bar compressor nodig die 0,0 smeermiddelen lekt ivm schade aan brandstofcel), auto's zijn duur en weinig vooruitgang daarin, momenteel nog veel duur platina nodig in de brandstofcel, beperkte levensduur brandstofcel, hoog verlies bij productie van waterstof, hoog verlies bij tanken en omzetten naar elektriciteit. En 95% van alle waterstof wordt nu nog gemaakt uit... aardgas..
Ofwel: het zal een niche blijven.
edit: https://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/11470/why-fuel-cell-cars-dont-work-part-1
Die "documentaire" van Tegenlicht heb ik gezien. Deze is totaal niet kritisch, het is een reclamefilmpje. Er wordt niet ingegaan op genoemde punten.quote:Op zondag 7 april 2019 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In 21 jaar kan er veel gebeuren. Waterstof door de huidige gasleidingen en er is binnen no-time een dekkend netwerk. Ik raad je aan de documantaire "Deltaplan waterstof" van VPRO Tegenlicht eens te kijken, de moeite waard
https://www.vpro.nl/progr(...)aplan-waterstof.html
Daar heb ik ook wel een topic over lopenquote:Op zondag 7 april 2019 21:16 schreef Piva het volgende:
Denken dat mensen over 20 jaar nog auto's bezitten
Sprak laatst een heel slimme pionier in de ontwikkeling van nieuwe energieopslagsystemen. Die zegt dat waterstof niks wordt, tenminste niet als energiedrager voor woningen. Puur omdat het omzetrendement van de keten 20% is, dus 80% verlies.quote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die "documentaire" van Tegenlicht heb ik gezien. Deze is totaal niet kritisch, het is een reclamefilmpje. Er wordt niet ingegaan op genoemde punten.
En zoals ik zei: al krijg je waterstof door de gasleidingen, je zal het nog steeds op minimaal 700 bar moeten krijgen om het in een brandstofcel te tanken. Dat moet een compressor zijn die geen smeermiddelen of slijtagedeeltjes mee mag laten komen omdat anders de brandstofcel razendsnel slijt. Erg kostbare techniek.
Momenteel kost een tankinstallatie voor waterstof meer dan 1 miljoen Euro, niet iets dat je even op je oprit installeert.
Een EV lader heb je al vanaf zo'n ¤500.
In Nederland heb je 1 grote "evangelist" en dat is Ad van Wijk.quote:Op zondag 7 april 2019 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sprak laatst een heel slimme pionier in de ontwikkeling van nieuwe energieopslagsystemen. Die zegt dat waterstof niks wordt, tenminste niet als energiedrager voor woningen. Puur omdat het omzetrendement van de keten 20% is, dus 80% verlies.
Het blijft fascinerend hoe de meerderheid van de mensen totaal niet in kan schatten welke technologische ontwikkelingen er onvermijdelijk gaan komen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een topic over lopen
PTA / stelling: einde van het autobezit is nabij #3
Genoeg opties onder de 50k voor nu en in de toekomst, en nog geen einde in zicht vwb de bijtellingkorting die er nu is. En range wordt alleen maar beter de komende jaren. En waterstof zie ik nog niet gebeuren eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2019 20:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De komende jaren (vanaf 2021) zullen ze er waarschijnlijk niet veel meer worden verkocht in NL omdat de subsidie (lage bijtelling tot Eur50k) eraf gaat. De aanschafprijzen voor particulieren zijn nog te hoog en de actieradius van de 'betaalbare' modellen vermoedelijk te laag in worst case scenario's als winter en een beetje door willen rijden.
Iets verder gezocht, maar wél relevant is dat de salderingsregeling gaat verdwijnen waardoor je overdag opgewerkte energie met zonnepanelem niet 's avonds bij thuiskomst in je auto kunt duwen.
Hoe het er over +10 jaar uit gaat zien vind ik moeilijk te voorspellen, maar ik zet in op waterstof.
Hoeveel particulieren betalen ca. Eur 50k of meer voor een nieuwe auto? https://automotive-online(...)rijs-leaseauto-daaltquote:Op zondag 7 april 2019 21:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Genoeg opties onder de 50k voor nu en in de toekomst, en nog geen einde in zicht vwb de bijtellingkorting die er nu is. En range wordt alleen maar beter de komende jaren. En waterstof zie ik nog niet gebeuren eigenlijk
Maar goed, meeste is wel gezegd denk ik. Back to crypto
Vervuilend Fiat-Chrysler drukt uitstoot door schijnconstructie met Teslaquote:
Hopen dat dat aangepakt wordt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vervuilend Fiat-Chrysler drukt uitstoot door schijnconstructie met Tesla
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-met-tesla~a62074a5/
Hmm
Schaamteloosquote:Op zondag 7 april 2019 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vervuilend Fiat-Chrysler drukt uitstoot door schijnconstructie met Tesla
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-met-tesla~a62074a5/
Hmm
Ok, nieuw voor mij. Dan gaat het dus om het leasetarief, en aangezien de kosten voor elektrische auto’s steeds lager worden betekent het dus niet direct dat er helemaal geen elektrische auto’s meer verkocht worden. Tevens ook omdat o.a. onderhoudskosten stukken lager zijnquote:Op zondag 7 april 2019 22:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel particulieren betalen ca. Eur 50k of meer voor een nieuwe auto? https://automotive-online(...)rijs-leaseauto-daalt
2018: "De gemiddelde verkoopprijs van nieuw verkochte auto's ligt dit jaar op gemiddeld 32.386 euro, ongeveer 900 euro meer dan vorig jaar. Een leaseauto kostte dit jaar gemiddeld 30.742 euro."
Ik had graag gezien dat je gelijk had wat die bijtelling betreft, maar jammer genoeg klopt het niet, dat is in 2021 gewoon afgelopen: https://www.autoblog.nl/n(...)ev-bijtelling-109851
[ afbeelding ]
Dit voorbeeld is misschien wat extreem met een dure Jaguar, maar dezelfde rekensom kun je maken met goedkopere elektrische auto's. Die Jaguars gaan wel als warme broodjes overigens, heeft vast niets met de bijtelling te maken
Ik verwacht een keldering in de verkopen vanaf 2021, en mogelijk jaren later weer een gestage stijging door lagere prijzen, grotere actieradius en nieuwe overheidssteun. Maar tegen die tijd misschien ook concurrentie van waterstof. Just my 2 cents.quote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Ok, nieuw voor mij. Dan gaat het dus om het leasetarief, en aangezien de kosten voor elektrische auto’s steeds lager worden betekent het dus niet direct dat er helemaal geen elektrische auto’s meer verkocht worden
quote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zit het met de schatkist? Als we allemaal elektrisch gaan rijden blijft er weinig accijns inkomsten over.
Klopt, dan gaan we faillietquote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zit het met de schatkist? Als we allemaal elektrisch gaan rijden blijft er weinig accijns inkomsten over.
Klopt, er komt kilometerheffing.quote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zit het met de schatkist? Als we allemaal elektrisch gaan rijden blijft er weinig accijns inkomsten over.
Details bekend? Ik bedoel hoe en wie gaat dat controleren?quote:
GPS kastje in je auto, techniek bestond >10 jaar geleden al.quote:Op zondag 7 april 2019 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Details bekend? Ik bedoel hoe en wie gaat dat controleren?
Kunnen ze direct iedereen automatisch beboeten voor te snel rijden, gaaf! Maar niet heus. Serieus, een GPS kastje?quote:Op zondag 7 april 2019 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
GPS kastje in je auto, techniek bestond >10 jaar geleden al.
Anders via ANPR, hebben ze meteen een reden om zo'n ding op iedere hoek van de straat te hangen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kunnen ze direct iedereen automatisch beboeten voor te snel rijden, gaaf! Maar niet heus. Serieus, een GPS kastje?
In feite hebben veel bedrijfsauto’s al een werkend systeem met GPS om de kilometers bij te houden. Zat ook in mijn busje van m’n werkgever, scheelde veel administratie.quote:Op zondag 7 april 2019 23:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kunnen ze direct iedereen automatisch beboeten voor te snel rijden, gaaf! Maar niet heus. Serieus, een GPS kastje?
Zie dat ook nog wel gebeuren, maar niet binnen nu en 10 jaar. Misschien in 2040quote:Op zondag 7 april 2019 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In feite hebben veel bedrijfsauto’s al een werkend systeem met GPS om de kilometers bij te houden. Zat ook in mijn busje van m’n werkgever, scheelde veel administratie.
De techniek is er al meer dan 10 jaar, we hebben inmiddels 4G en 5G komt eraan, dus ook communicatie is het probleem niet.
Zet jij je telefoon altijd uit voor je gaat rijden dan?quote:Op maandag 8 april 2019 00:04 schreef ZetaOS het volgende:
Ik denk ook dat het komt, best jammer dat je straks echt overal gevolgd wordt.
Dat wist ik niet, dus je ritje naderhand natrekken kan dus niet?quote:Op maandag 8 april 2019 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist kilometerheffing is nog vrij eenvoudig privé te houden door verreden kilometers te berekenen maar niet de locaties en tijdstippen door te geven.
Dat is goed mogelijk, maar waarom denk je dat?quote:Op maandag 8 april 2019 00:18 schreef Kyran het volgende:
ETH is volgende die gaat knallen, om maar even iets crypto gerelateerd te zeggen.
Een van de weinig majors die nog niet echt is meegegaan in de groei van afgelopen weken.Volume neemt ook flink toe, dus verwacht een mooie streep omhoog ergens de komende dagen.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, maar waarom denk je dat?
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dus je ritje naderhand natrekken kan dus niet?
Zal eens even kijkenquote:Op maandag 8 april 2019 01:15 schreef illusions het volgende:
Ligt denk ik gewoon aan Exodus. Probeer eens te updaten.
Dit ja. Op het moment dat auto's zelfrijdend worden, regel je via een app gewoon altijd een goedkope, zelfrijdende 'taxi'.quote:Op zondag 7 april 2019 21:16 schreef Piva het volgende:
Denken dat mensen over 20 jaar nog auto's bezitten
Wel ons opzadelen met extra kosten (duurder in aanschaf auto, kosten vanwege eigen laadpaal), maar genieten van de voordelen zit er niet in want kilometerheffing. Wanneer mogen we weer stemmenquote:Op zondag 7 april 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
De overheid gaat niet zomaar jaarlijks 8 miljard aan accijns mislopen, er zal een alternatief komen.
Daar heb je een motorfiets zonder db-killers voor.quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef BadVlad het volgende:
Maar met een elektrische auto auto kan ik niet revven zodat iedereen in de buurt weet dat BadVlad thuiskomt.
Beloftes van de overheidquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.
10 jaar geleden:
https://webwereld.nl/hardware/42606-overheid-belooft-privacy-bij-kilometerheffing
Mooie titel van dat artikel ookquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.
10 jaar geleden:
https://webwereld.nl/hardware/42606-overheid-belooft-privacy-bij-kilometerheffing
Briljante oplossingquote:Op zondag 7 april 2019 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vervuilend Fiat-Chrysler drukt uitstoot door schijnconstructie met Tesla
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-met-tesla~a62074a5/
Hmm
En wellicht dus daarom interesse in vechain’s oplossing voor carbon creditsquote:Op maandag 8 april 2019 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Briljante oplossing
Uiteraard niet netjes, maar zulk soort creatieve oplossingen hou ik wel van
Slechte wetgeving van de EU dus weer
Of je kan genieten van de voordelen hangt er wel een beetje vanaf hoe en waar je laadtquote:Op maandag 8 april 2019 07:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel ons opzadelen met extra kosten (duurder in aanschaf auto, kosten vanwege eigen laadpaal), maar genieten van de voordelen zit er niet in want kilometerheffing. Wanneer mogen we weer stemmen
Ze kunnen makkelijk privacy beloven voor die GPS bakjes, met ANPR en je GSM heb je dat alsnog nietquote:
Ja precies, veel mensen willen uiteindelijk een betaalbaar handig vervoer middel en niet per se een auto met alle kosten.quote:Op maandag 8 april 2019 07:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dit ja. Op het moment dat auto's zelfrijdend worden, regel je via een app gewoon altijd een goedkope, zelfrijdende 'taxi'.
In december van mijn kerstbonus VET bijgekochtquote:
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.quote:
Nanooooooooooquote:Op maandag 8 april 2019 10:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.
quote:
Ik wil instappen, maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.quote:Op maandag 8 april 2019 10:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.
Exodus niet gebruiken om grote hoeveelheden op te slaan hequote:Op maandag 8 april 2019 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal eens even kijken
Edit: Jahoor, zo makkelijk kan het zijn.
Dank!
Waarom?!quote:Op maandag 8 april 2019 10:44 schreef Nattekat het volgende:
maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.
We zijn net binnen een dag uit het niets 20% de lucht in gegaan. Klapt 100%.quote:
Nattekat in 2011: "Wat is Bitcoin?"quote:Op maandag 8 april 2019 10:57 schreef MaGNeT het volgende:
Nattekat in 2011 "het is een slecht moment om in te stappen, Bitcoin staat nu op ¤7 terwijl het vorige week nog op ¤4,35 stond. Dat moet wel klappen".
Niks mis met Tetherquote:Op maandag 8 april 2019 11:17 schreef Kyran het volgende:
Tether machines zijn ook weer aangezwengeld zie ik
All in op short dan? 100% Gegarandeerd winst.quote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef Nattekat het volgende:
We zijn net binnen een dag uit het niets 20% de lucht in gegaan. Klapt 100%.
Tetherquote:Op maandag 8 april 2019 11:17 schreef Kyran het volgende:
Tether machines zijn ook weer aangezwengeld zie ik
om vervolgens ¤0,10 per gereden km te betalen en je bent even duur uitquote:Op maandag 8 april 2019 09:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of je kan genieten van de voordelen hangt er wel een beetje vanaf hoe en waar je laadt
Thuis laden voor ¤0,23 per kWh en je zit op ¤0,046 per kilometer.
Met m'n huidige auto betaal ik ¤0,148 per kilometer aan brandstof
Dus naar 0 euro?quote:Op maandag 8 april 2019 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn net binnen een dag uit het niets 20% de lucht in gegaan. Klapt 100%.
Want die km-heffing geldt alleen voor elektrische auto’s?quote:Op maandag 8 april 2019 12:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
om vervolgens ¤0,10 per gereden km te betalen en je bent even duur uit
Joh.quote:Op maandag 8 april 2019 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil instappen, maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.
Waarom niet?quote:Op maandag 8 april 2019 10:52 schreef KapBak het volgende:
[..]
Exodus niet gebruiken om grote hoeveelheden op te slaan he
Kom maarquote:Op maandag 8 april 2019 15:26 schreef Kyran het volgende:
Verwacht echt dat de groei voor nu even weer over is. Denk zelf weer een drop naar 4.5-4.6k.
Wat dacht jij dan? Straks mag alleen nog maar elektrische autos verkocht worden.quote:Op maandag 8 april 2019 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Want die km-heffing geldt alleen voor elektrische auto’s?
Not sure if serious
Als er alleen nog elektrische auto's nieuw verkocht mogen worden, betekent dat niet dat alle auto's van de ene op de andere dag elektrisch zijnquote:Op maandag 8 april 2019 19:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Straks mag alleen nog maar elektrische autos verkocht worden.
Of eerst een dikke groene kaars naar 5.6k en daarna mega dump om even iedereen weer wakker te schudden. Ik geloof er echt niet in dat wij door blijven gaan zonder een mooie correctie.quote:
Kan je even laten weten wanneer jij instapt? Dan verkoop ik alles.quote:Op maandag 8 april 2019 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil instappen, maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.
Ik heb geleerd van het verledenquote:Op maandag 8 april 2019 21:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Of eerst een dikke groene kaars naar 5.6k en daarna mega dump om even iedereen weer wakker te schudden. Ik geloof er echt niet in dat wij door blijven gaan zonder een mooie correctie.
RSI staat echt belachelijk hoog ja. Laatste keer dat het zo hoog stond was dec 2017 ,,,,quote:Op maandag 8 april 2019 23:03 schreef metallicelmo het volgende:
6000 max dan weer even flink terug naar 4500 of lager. Daarna weer steady omhoog. Maargoed dat zegt mijn eigen glazen bol, ik wacht dus nog ff met bijkopen. Mijn glazen bol zegt het volgende: de RSI is heel hoog, de prijs zit ver boven de gemiddelde prijs van een golden cross die eraan zit te komen binnen nu en een paar weken.
Is er een duidelijke oorzaak waarom Waves in de aanbieding is momenteel? Staat maar zo'n 30% lager t.o.v. toen ik ze kocht.quote:
Geen idee, ik volg het allemaal niet ik hodl en zie wel wanneer het ooit hoog staat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een duidelijke oorzaak waarom Waves in de aanbieding is momenteel? Staat maar zo'n 30% lager t.o.v. toen ik ze kocht.
Ja, ik heb het nieuws ook niet echt gevolgd. Hou vooral de koersen in de gaten. Op zich zijn deze prijzen wel verleidelijk om wat extra Waves in te slaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het allemaal niet ik hodl en zie wel wanneer het ooit hoog staat.
Ik zie juist helemaal geen "strength". Iedere paar tientjes stijging of daling van BTC trekt hele markt leeg. Er is absoluut geen liquiditeit op dit moment en de bots blijven al het geld maar heen en weer schuiven. Lang geleden dat het allemaal zo volatiel was zoals nu.quote:Op maandag 8 april 2019 23:50 schreef EggsTC het volgende:
Strength is aanwezig, maar voor hoelang. Ik denk dat we oip de 6 een dikke rejection krijgen.
Jij verwachtte toch terug naar 4.6k?quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie juist helemaal geen "strength". Iedere paar tientjes stijging of daling van BTC trekt hele markt leeg. Er is absoluut geen liquiditeit op dit moment en de bots blijven al het geld maar heen en weer schuiven. Lang geleden dat het allemaal zo volatiel was zoals nu.
Ja, maar zou mij niet verbazen als we eerst nog een pumpje omhoog krijgen.quote:
100% eens met deze gast Mooie thread ook. Die begon al ergens in 2018 en daarna constant updates.twitter:walter_wyckoff twitterde op zondag 16-09-2018 om 01:12:59 Hey guys, everytime I think I missed the boat on something now I can look at this and lol. $BTC 3D from previous cycle. We are not even close to a wyckoffian accumulation range. The only way we avoid going to 4k is accumulating between 6800-5800 for several months. Very unlikely https://t.co/rFTpv48vZf reageer retweet
Zowel in dollar/euro als ook Sats heeft het heel wat lager gestaan in het afgelopen jaar...quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een duidelijke oorzaak waarom Waves in de aanbieding is momenteel? Staat maar zo'n 30% lager t.o.v. toen ik ze kocht.
De waves maanden zijn afgelopen, je had ze allang moeten verkopen!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een duidelijke oorzaak waarom Waves in de aanbieding is momenteel? Staat maar zo'n 30% lager t.o.v. toen ik ze kocht.
Er komen wel weer nieuwe Wavesmaanden .quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:31 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
De waves maanden zijn afgelopen, je had ze allang moeten verkopen!!
Dan maakt hij een val naar beneden van 10-30% vanaf nu. Maar vanaf dit niveau gaat het x10/20 in de komende jaren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zo'n chart waar ik wel eens naar kijk, maar dit ziet er naar mijn idee niet zo houdbaar uit. Ik weet niets van TA maar hier denk ik de logica wel van te kunnen zien.
[ afbeelding ]
Die RSI zegt echt helemaal niets nu Die knalt de overbought zone in door die ene push boven de 5k. En die push is veroorzaakt door 1 koper. Zonder die push zou de RSI gewoon nog tussen rond de 60 rangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:30 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zo'n chart waar ik wel eens naar kijk, maar dit ziet er naar mijn idee niet zo houdbaar uit. Ik weet niets van TA maar hier denk ik de logica wel van te kunnen zien.
[ afbeelding ]
Dus het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een paar dagen die persoon ineens alles weer verkoopt en dan hebben we één grote bart-chart die een week heeft geduurd. Dan kunnen de Fiat Panda's uit 1980 weer uit de schuur gehaald wordenquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die RSI zegt echt helemaal niets nu Die knalt de overbought zone in door die ene push boven de 5k. En die push is veroorzaakt door 1 koper. Zonder die push zou de RSI gewoon nog tussen rond de 60 rangen.
Ja dat kan,quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dus het zou zomaar kunnen dat binnen nu en een paar dagen die persoon ineens alles weer verkoopt en dan hebben we één grote bart-chart die een week heeft geduurd. Dan kunnen de Fiat Panda's uit 1980 weer uit de schuur gehaald worden
Ja of Modum, ook zo'n toppertje. +33.85% vandaag met een volume van $899 USD. Stel je voor als dáár iemand 50 miljoen dollar in pomptquote:
Modumquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja of Modum, ook zo'n toppertje. +33.85% vandaag met een volume van $899 USD. Stel je voor als dáár iemand 50 miljoen dollar in pompt
Wat een onzinquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik zie juist helemaal geen "strength". Iedere paar tientjes stijging of daling van BTC trekt hele markt leeg.
Zulllen we een Fok P&D club beginnenquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja of Modum, ook zo'n toppertje. +33.85% vandaag met een volume van $899 USD. Stel je voor als dáár iemand 50 miljoen dollar in pompt
18 aprilquote:
Zullen wel moon gaan danquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:41 schreef EggsTC het volgende:
BTC zwak nu, double topped op de 1h, weak weak.
Vaak kun je wel exact het tegenovergestelde doen van wat ik post jaquote:
Kap toch eens met op mij te reageren als je niks zinnigs toe te voegen hebt. Ik snap nu ondertussen wel dat jij denkt dat er geen link tussen BTC en alts bestaat, dus let it go of kom eens met argumenten.quote:
Deloitte werkt dus niet alleen met Stellar en Waves, maar dus ook gewoon met Vechaintwitter:vechainofficial twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:03:48 Announcing Parminder Parmar, Senior Blockchain Architect at Deloitte Digital& Blockchain Lab, as the latest Featured Speaker for the VeChain Summit 2019. Parminder will introduce the Deloitte Blockchain team and their use of the VeChainThor Blockchain on Apr 18 at Fort Mason, SF. https://t.co/tQwCcdyLFc reageer retweet
Bron: https://www.consultancy.n(...)hain-dienstverleningquote:"Het wereldwijde blockchain-netwerk van Deloitte omvat meer dan duizend experts", stelt Segers. Buiten Europa heeft Deloitte vergelijkbare blockchain-gemeenschappen. Zo beschikt het Amerikaanse onderdeel over een groot blockchain-lab binnen het kantoor van de firma op Wall Street in New York City. Verder heeft Deloitte Singapore een blockchain-team dat de Aziatische markt bedient.
China hustle gaat heel verquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:12 schreef Rossdale het volgende:Deloitte werkt dus niet alleen met Stellar en Waves, maar dus ook gewoon met Vechaintwitter:vechainofficial twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:03:48 Announcing Parminder Parmar, Senior Blockchain Architect at Deloitte Digital& Blockchain Lab, as the latest Featured Speaker for the VeChain Summit 2019. Parminder will introduce the Deloitte Blockchain team and their use of the VeChainThor Blockchain on Apr 18 at Fort Mason, SF. https://t.co/tQwCcdyLFc reageer retweet
[..]
Bron: https://www.consultancy.n(...)hain-dienstverlening
Deloitte werkte toch met sealquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:12 schreef Rossdale het volgende:Deloitte werkt dus niet alleen met Stellar en Waves, maar dus ook gewoon met Vechaintwitter:vechainofficial twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:03:48 Announcing Parminder Parmar, Senior Blockchain Architect at Deloitte Digital& Blockchain Lab, as the latest Featured Speaker for the VeChain Summit 2019. Parminder will introduce the Deloitte Blockchain team and their use of the VeChainThor Blockchain on Apr 18 at Fort Mason, SF. https://t.co/tQwCcdyLFc reageer retweet
[..]
Bron: https://www.consultancy.n(...)hain-dienstverlening
Ahahahahaha die lui bij Deloitte worden bij de neus genomen dalijk alle centjes wegtwitter:sunshinelu24 twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:47:44 welcome. I am not sure if I can say that, but I am just gonna speak out - I am really impressive that they even built they own VeChainThor explorer with a very interesting naming which you may be able to find out in VeChain Summit @SF https://t.co/k07gycA7te reageer retweet
Maanden de tijd gehad en nog steeds te laat?quote:Op maandag 8 april 2019 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil instappen, maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.
Maanden uit zitten stellenquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maanden de tijd gehad en nog steeds te laat?
2015-'16 '17 all over again.
Haha haha Seal haha hahaquote:
Hoeveel heb je nodig voor een VETirement? Op Reddit verwacht men echt dat de volgende bullrun > $1 gaat doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:
VET
$0.12 EOY
Als BTC dumpje doet en VET onder 136 komt ga ik wel wat inkopen nog voor summit
Nou, heb jij weer geluk gehad vannacht !quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:
VET
$0.12 EOY
Als BTC dumpje doet en VET onder 136 komt ga ik wel wat inkopen nog voor summit
Als Oce en sha meedoen, dan ben ik wel klaarquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig voor een VETirement? Op Reddit verwacht men echt dat de volgende bullrun > $1 gaat doen
$1 is overdreven, dan zouden wij een gigantische stijging moeten zien in marketcap in het algemeen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig voor een VETirement? Op Reddit verwacht men echt dat de volgende bullrun > $1 gaat doen
Haha als hij ooit $1 aantikt dan kan ik leven van de maandelijkse VTHOquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig voor een VETirement? Op Reddit verwacht men echt dat de volgende bullrun > $1 gaat doen
Ligt er vooral aan wanneer die begint en hoelang die duurt. Voor BTC spreekt de halving, voor ETH de Ethereum 2.0 release en staking returns... LTC denk ik echt totaal nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:06 schreef Kyran het volgende:
Wat denken jullie. Welke van deze 3 gaat meeste omhoog in % komende bull run.
BTC
ETH
LTC
Ik denk LTC.
Gewoon even benieuwd
LTC heeft ook halving he, nog dit jaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:35 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wanneer die begint en hoelang die duurt. Voor BTC spreekt de halving, voor ETH de Ethereum 2.0 release en staking returns... LTC denk ik echt totaal niet
Ja ik vind LTC echt zwaar overvalued voor iets wat niks nieuws biedt.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
LTC heeft ook halving he, nog dit jaar.
Ik verwacht zelf niet veel meer van ETH.
Dus denk dat het tussen LTC en BTC gaat.
Teveel concurrenten die uit het zelfde vijvertje moeten vissen nu. ETH zal nog steeds wel grootste blijven voorlopig, maar moet in principe wel aardig wat marktaandeel inleveren.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:37 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ja ik vind LTC echt zwaar overvalued voor iets wat niks nieuws biedt.
Hoezo verwacht je niet veel meer van ETH?
Hm ja goed punt. Ik weeg innovatie zwaarder in mijn afwegingquote:Op woensdag 10 april 2019 09:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Teveel concurrenten die uit het zelfde vijvertje moeten vissen nu. ETH zal nog steeds wel grootste blijven voorlopig, maar moet in principe wel aardig wat marktaandeel inleveren.
Sommigen gaan uit van een mogelijke btc prijs van 100.000 euro. Mocht dat gaan gebeuren dan kan die 1 euro primaquote:Op woensdag 10 april 2019 08:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
$1 is overdreven, dan zouden wij een gigantische stijging moeten zien in marketcap in het algemeen.
Gisteren beetje bijgekocht, nog wat buy orders lager staan, verwacht tijdens summit wel dipje.
Hmm, ik dacht eerst no way, maar als je er even een rekensommetje op loslaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Sommigen gaan uit van een mogelijke btc prijs van 100.000 euro. Mocht dat gaan gebeuren dan kan die 1 euro prima
Yep, dat was mijn gedachte ook. Die 700 sats is zelfs nog onder de ath in sats (dat was 800 ofzo)quote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht eerst no way, maar als je er even een rekensommetje op loslaat.
Laten we voor het gemak zeggen dat het nu 1 cent waard is, dan moet het dus x100 gaan om $1 te halen.
Als BTC 100k haalt dan gaat BTC dus x20 vanaf nu. Als VET ondertussen geen BTC waarde zou verliezen en dus op 140sat zou blijven dan zou het al 20 cent per VET zijn.
Als VET in BTC waarde dan ook nog eens x5 gaat, dus 700sat, dan is het zo onmogelijk nog niet nee.
x5.5 sinds ICOquote:Op woensdag 10 april 2019 10:32 schreef Rossdale het volgende:
OCE is ook lekker hard aan het pompen. Op deze manier wordt dat binnen notime de grootste holding in mijn portfolio
Best realistisch ja dat het dan net zoveel waard zou zijn als Philips een bedrijf met 20 miljard omzet en 74000 werknemers.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:51 schreef Kyran het volgende:
Als VET in BTC waarde dan ook nog eens x5 gaat, dus 700sat, dan is het zo onmogelijk nog niet nee.
Want tokens zijn aandelen inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Best realistisch ja dat het dan net zoveel waard zou zijn als Philips een bedrijf met 20 miljard omzet en 74000 werknemers.
Het is absurd dat het kan, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Je kan crypto market cap en beurswaarde van echte bedrijven niet vergelijken. Heeft niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Best realistisch ja dat het dan net zoveel waard zou zijn als Philips een bedrijf met 20 miljard omzet en 74000 werknemers.
Ja die paar gloeilampjes stellen wat voorquote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Best realistisch ja dat het dan net zoveel waard zou zijn als Philips een bedrijf met 20 miljard omzet en 74000 werknemers.
Ehh, Philips heeft de licht-divisie al enkele jaren geleden afgestoten...quote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja die paar gloeilampjes stellen wat voor
VET domineert de wereld straks
Deze man snapt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja die paar gloeilampjes stellen wat voor
VET domineert de wereld straks
Hehe eindelijk een verstandige opmerking. Tuurlijk is dat absurt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Best realistisch ja dat het dan net zoveel waard zou zijn als Philips een bedrijf met 20 miljard omzet en 74000 werknemers.
Market cap zegt niks zonder liquiditeit. En die is bij Philips (en Bitcoin) vele malen hoger.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hehe eindelijk een verstandige opmerking. Tuurlijk is dat absurt.
Maar goed met schijngeld kun je alles een waarde toebedelen. Echte waarde is die van een bedrijf met omzet en 100 medewerkers +\_ 10 milj $?
Zeker niet onmogelijk, zolang een tulip bol ooit voor een grachtenpand is weggegaan is natuurlijk niets onmogelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is absurd dat het kan, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Je kan crypto market cap en beurswaarde van echte bedrijven niet vergelijken. Heeft niks met elkaar te maken.
BTC heeft een marketcap van 3x de beurswaarde van Philips ....
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar denk dat we cryptocurrency in het algemeen niet kunnen vergelijken met bedrijven. VeChain is inderdaad meer een bedrijf dan dat BTC of ETC dat is, maar ook XRP heeft een marketcap van 15 miljard en dat is in huidige setting. Als straks totale MC weer X weet ik veel hoeveel gaat gaat het nergens over.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:16 schreef Piva het volgende:
[..]
Zeker niet onmogelijk, zolang een tulip bol ooit voor een grachtenpand is weggegaan is natuurlijk niets onmogelijk.
Wat maakt Vechain dan dat je het wel kan vergelijken met bitcoin? Ik vind persoonlijk Vechain meer een bedrijf dan magic internet money. Dus de gedachte om het te vergelijken met aandelen is nog niet zo heel gek eigenlijk.
Die man heeft een grappig hoofd.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Kijk aan, Universa leeft nog:
https://www.facebook.com/(...)6&id=108311786504272
weer een fok shill coin die gefaald heeft.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Kijk aan, Universa leeft nog:
https://www.facebook.com/(...)6&id=108311786504272
Hoho de grootste stijging moet nog komen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
weer een fok shill coin die gefaald heeft.
ada moonquote:Op woensdag 10 april 2019 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho de grootste stijging moet nog komen.
Mensen die verwachten dat binnen een jaartje alles x tien gaat.
20k tps 0,01 tx fee jonguhquote:Op woensdag 10 april 2019 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
weer een fok shill coin die gefaald heeft.
Zou het pas gefaald willen noemen als het echt ten einde is, dat is het nog lang nietquote:Op woensdag 10 april 2019 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
weer een fok shill coin die gefaald heeft.
Waren toch echt 2 mensen die Universa aan het shillen waren en die zijn hier niet eens meer.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
weer een fok shill coin die gefaald heeft.
Ah je bent al.op de helft van je boek TA for dummy's?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Door de resistance heen, als de daily erboven sluit zou de weg vrij liggen naar 6K, maar daar gaan we een harde rejection krijgen most likely.
Bijna op 22:22:22.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah je bent al.op de helft van je boek TA for dummy's?
nattekrant moet eens mijn eth overmaken naar mijn walletquote:
JAJJAAHAHAquote:Op woensdag 10 april 2019 16:25 schreef Rossdale het volgende:
Kijk aan, Universa leeft nog:
https://www.facebook.com/(...)6&id=108311786504272
Op pagina 1: post iedere dag een bepaald scenario, klopt vast een keerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah je bent al.op de helft van je boek TA for dummy's?
Nou je hebt het nooit fout eigenlijk, want het is geen voorspelling, het zijn probabilities, je reageert op de markt, je voorspelt hem niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Op pagina 1: post iedere dag een bepaald scenario, klopt vast een keer
Stift! Elleboog op tafel!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou je hebt het nooit fout eigenlijk, want het is geen voorspelling, het zijn probabilities, je reageert op de markt, je voorspelt hem niet.
Was een geintje hè Vind het wel grappig die 'probabilities'. Handel jij nou echt actief hierop?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou je hebt het nooit fout eigenlijk, want het is geen voorspelling, het zijn probabilities, je reageert op de markt, je voorspelt hem niet.
Alleen nobrainers, alstie bijv overtuigend door de 6K gaat, zou ik zeker instappen, 100%. Of gelijk bij de rejection op de 6K verkopen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was een geintje hè Vind het wel grappig die 'probabilities'. Handel jij nou echt actief hierop?
Ja. Kind kan de was doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:31 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er hier mensen die enige kennis hebben over het programmeren van ERC-20 tokens?
Wat een rejection zeg Had eigenlijk wel 5.6k verwacht. Kan nog steeds natuurlijk, want uptrend blijft nog wel bestaan. Stuiterde keurig op de trendlinequote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Door de resistance heen, als de daily erboven sluit zou de weg vrij liggen naar 6K, maar daar gaan we een harde rejection krijgen most likely.
Nee, zeker niet erdoor nee. Dit moet even afkoelen op dit niveau en dan moeten er meer bulls bij om hem door 6 te gaan trekken, maar de eerste aantal keren dat die getest gaat worden zal dat rejection zijn. Je zag ook hoelang het duurde voordat dat supportlevel gebroken werd, support is now resistance.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat een rejection zeg Had eigenlijk wel 5.6k verwacht. Kan nog steeds natuurlijk, want uptrend blijft nog wel bestaan. Stuiterde keurig op de trendline
Je ziet wel duidelijk dat er geen nieuw geld binnenkomt. Om BTC omhoog te stuwen worden de alts leeggetrokken. Zelfs de majors gingen net onderuit, maar ook dat was niet genoeg. Denk dat er op dit moment niet echt genoeg kracht is om het naar de 6k te brengen en al helemaal niet er door.
Ja, daarom snap ik niet dat ik mensen zie schreeuwen dat wij binnen 2 maanden op 10k gaan zitten. Ik geloof er niet eens in dat wij dit jaar nog door de 6k gaan. Als we niet snel een keer 6k testen gaan we denk ik juist weer terug naar 4k.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, zeker niet erdoor nee. Dit moet even afkoelen op dit niveau en dan moeten er meer bulls bij om hem door 6 te gaan trekken, maar de eerste aantal keren dat die getest gaat worden zal dat rejection zijn. Je zag ook hoelang het duurde voordat dat supportlevel gebroken werd, support is now resistance.
Steady naar boven ja, toppertjequote:
Er is minder nieuw geld nodig om door resistance te breken want er zit veel meer geld in Tether.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, daarom snap ik niet dat ik mensen zie schreeuwen dat wij binnen 2 maanden op 10k gaan zitten. Ik geloof er niet eens in dat wij dit jaar nog door de 6k gaan. Als we niet snel een keer 6k testen gaan we denk ik juist weer terug naar 4k.
Zit vooral te wachten dat BTC dominance onder 50% valt, knallen met alts
Tussen eerste keer 6k support testen en door 6k breken zat 10 maanden. Waarvan 5 maanden ook echt rond de 6k. No way dat BTC er zo maar doorheen komt als er geen nieuw geld binnenkomt. Misschien als er een catalyst komt in de vorm van ETF's ofzo.
Exchange volumes zijn toch best hoog? Daarbij zijn de activiteiten op de btc blockchain zelf ook op een hoog punt (2x 500k+ tx in de afgelopen week).quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef Kyran het volgende:
Denk dat er op dit moment niet echt genoeg kracht is om het naar de 6k te brengen en al helemaal niet er door.
Meeste exchange volume is nep. Kijk alleen maar al die onbekende rare exchanges hoog in de volume lijst op CMC.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:47 schreef Piva het volgende:
[..]
Exchange volumes zijn toch best hoog? Daarbij zijn de activiteiten op de btc blockchain zelf ook op een hoog punt (2x 500k+ tx in de afgelopen week).
Lijkt er op dat iemand het verkeerde knopje ingedrukt heeftquote:
Dat begrijp ik, de helft van die exchanges heeft niemand ooit van gehoord.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meeste exchange volume is nep. Kijk alleen maar al die onbekende rare exchanges hoog in de volume lijst op CMC.
https://coinmarketcap.com/rankings/exchanges/
Digifinex? Bit-Z, BW? Wtf zijn dat voor dingen dan?
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef MaGNeT het volgende:
Nog 6 dagen tot de $6000
Ziet er sterk uit
Die zien we nooit meer terug.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Piva het volgende:
Julian Assange arrested by police and will appear in court after Ecuador withdraws asylum status.
Dit ja, zal wel een suicide worden met een shotgun wond int achterhoofd.quote:
Je had het wel goedquote:Op donderdag 11 april 2019 10:45 schreef Kyran het volgende:
Alts bloeden dood.
Nu nog een drop naar 4.2k als toetje.
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:03 schreef Piva het volgende:
Julian Assange arrested by police and will appear in court after Ecuador withdraws asylum status.
Snitches get stitchesquote:Op donderdag 11 april 2019 12:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, zal wel een suicide worden met een shotgun wond int achterhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |