Dat wist ik niet, dus je ritje naderhand natrekken kan dus niet?quote:Op maandag 8 april 2019 00:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Juist kilometerheffing is nog vrij eenvoudig privé te houden door verreden kilometers te berekenen maar niet de locaties en tijdstippen door te geven.
Dat is goed mogelijk, maar waarom denk je dat?quote:Op maandag 8 april 2019 00:18 schreef Kyran het volgende:
ETH is volgende die gaat knallen, om maar even iets crypto gerelateerd te zeggen.
Een van de weinig majors die nog niet echt is meegegaan in de groei van afgelopen weken.Volume neemt ook flink toe, dus verwacht een mooie streep omhoog ergens de komende dagen.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, maar waarom denk je dat?
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dus je ritje naderhand natrekken kan dus niet?
Zal eens even kijkenquote:Op maandag 8 april 2019 01:15 schreef illusions het volgende:
Ligt denk ik gewoon aan Exodus. Probeer eens te updaten.
Dit ja. Op het moment dat auto's zelfrijdend worden, regel je via een app gewoon altijd een goedkope, zelfrijdende 'taxi'.quote:Op zondag 7 april 2019 21:16 schreef Piva het volgende:
Denken dat mensen over 20 jaar nog auto's bezitten
Wel ons opzadelen met extra kosten (duurder in aanschaf auto, kosten vanwege eigen laadpaal), maar genieten van de voordelen zit er niet in want kilometerheffing. Wanneer mogen we weer stemmenquote:Op zondag 7 april 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
De overheid gaat niet zomaar jaarlijks 8 miljard aan accijns mislopen, er zal een alternatief komen.
Daar heb je een motorfiets zonder db-killers voor.quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef BadVlad het volgende:
Maar met een elektrische auto auto kan ik niet revven zodat iedereen in de buurt weet dat BadVlad thuiskomt.
Beloftes van de overheidquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.
10 jaar geleden:
https://webwereld.nl/hardware/42606-overheid-belooft-privacy-bij-kilometerheffing
Mooie titel van dat artikel ookquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het uitvoert. Een box die je zelf kan uitlezen maar die de minimaal benodigde data versleuteld doorgeeft.
10 jaar geleden:
https://webwereld.nl/hardware/42606-overheid-belooft-privacy-bij-kilometerheffing
Briljante oplossingquote:Op zondag 7 april 2019 22:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Vervuilend Fiat-Chrysler drukt uitstoot door schijnconstructie met Tesla
https://www.ad.nl/auto/ve(...)-met-tesla~a62074a5/
Hmm
En wellicht dus daarom interesse in vechain’s oplossing voor carbon creditsquote:Op maandag 8 april 2019 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Briljante oplossing
Uiteraard niet netjes, maar zulk soort creatieve oplossingen hou ik wel van
Slechte wetgeving van de EU dus weer
Of je kan genieten van de voordelen hangt er wel een beetje vanaf hoe en waar je laadtquote:Op maandag 8 april 2019 07:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel ons opzadelen met extra kosten (duurder in aanschaf auto, kosten vanwege eigen laadpaal), maar genieten van de voordelen zit er niet in want kilometerheffing. Wanneer mogen we weer stemmen
Ze kunnen makkelijk privacy beloven voor die GPS bakjes, met ANPR en je GSM heb je dat alsnog nietquote:
Ja precies, veel mensen willen uiteindelijk een betaalbaar handig vervoer middel en niet per se een auto met alle kosten.quote:Op maandag 8 april 2019 07:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dit ja. Op het moment dat auto's zelfrijdend worden, regel je via een app gewoon altijd een goedkope, zelfrijdende 'taxi'.
In december van mijn kerstbonus VET bijgekochtquote:
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.quote:
Nanooooooooooquote:Op maandag 8 april 2019 10:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.
Ik wil instappen, maar dat is een geweldig slecht idee momenteel.quote:Op maandag 8 april 2019 10:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je alles verkocht? Dan wacht ik nog even op de nieuwe ATH namelijk.
Exodus niet gebruiken om grote hoeveelheden op te slaan hequote:Op maandag 8 april 2019 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal eens even kijken
Edit: Jahoor, zo makkelijk kan het zijn.
Dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |