@Knutquote:
wie zijn de gasten?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Roland, JanCees en Doublepain kom nu Jinek topic
ohja die baas ORDER ORDERquote:Op donderdag 4 april 2019 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mr speaker himself. Klaver en die gast van rtl nieuws.
Fijn dat jij er ook postquote:Op donderdag 4 april 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ohja die baas ORDER ORDER
ik ga kijken, maar @:napoleonfour zeker voor jou kijken
Zou raken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:04 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-zit-vast~a6ef9afc/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:04 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-zit-vast~a6ef9afc/
[ afbeelding ]
Goedemorgen makker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Laten we er een goede positieve dag van maken met z'n allen!
Puik plan René. Ik voel me goed vandaag.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Laten we er een goede positieve dag van maken met z'n allen!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen makker.
Ik ben er vanavond niet met haxball/VI.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puik plan René. Ik voel me goed vandaag.
Bedrijfsuitje. Misschien dat ik het laatste potje nog mee kan pakken, maar ga er niet vanuit! Helaas.quote:
Goedemorgen Don.quote:
Ai.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje. Misschien dat ik het laatste potje nog mee kan pakken, maar ga er niet vanuit! Helaas.
Dat lijkt me echt een zure kut niet normaalquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Wel weer gelachen hoor.
Heb echt medelijden met die vriend van haar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een zure kut niet normaal
Bedankt!quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen Don.
[..]
Ai.
Veel plezier in ieder geval.
Na 3 vragen opgegeven. Mijn god wat een vermoeiend mens.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
Wel weer gelachen hoor.
Ik vind Theo altijd wel leuk in dit soort discussies.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 3 vragen opgegeven. Mijn god wat een vermoeiend mens.
Kkjunkquote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Saind het volgende:
Ik ben nog steeds stoned van gisteravond
fucking hasjolie opgelost in melk, mi gaddo
Ik begrijp niet wat hier staat.quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:55 schreef Saind het volgende:
Ik ben nog steeds stoned van gisteravond
fucking hasjolie opgelost in melk, mi gaddo
quote:
quote:Hij is nog gesteend van gisteravond.
Neukende hasjolie opgelost in melk, oh mijn god.
Ik heb gisteren wat hasjolie opgelost in chocolademelk en opgedronkenquote:
Nee extractquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:15 schreef Buitendam het volgende:
Wat is hasjolie?
Een blok hasj in olijfolie weken en dat dan opdrinken?
Je merkte aan mijn manier van typen al wel dat ik het er zwaar mee had tochquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je lichaam dat geen prettig cadeau vindt.
Zeker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Je merkte aan mijn manier van typen al wel dat ik het er zwaar mee had toch
dus tosti's maken kan ze ook al nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou, dus tussen de middag even een hapje eten bij een vriendin. Althans, zij vroeg of ik een hapje mee wou eten. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Dus zij vraagt of ik een tosti wil. Prima. Ik heb graag tosti. Schotelt zij mij daar toch iets voor, daar lusten de honden geen brood van. Goor man. Dat wil je niet weten. Blijkt dus dat er een of ander pizza beleg is wat je dan op je brood kan smeren en dan ham en kaas er overheen en dan heb je een pizza-tosti.
Meteen op alle socials die ik rijk ben ontvriend.
Wat kan ze nog meer niet, waarde Tarado?quote:
Sorry voor het verpesten van je vier op een rijquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar tosti's maken is niet iets wat bij haar past denk ik.
Goffetomme Lenny_. Delete je post. NU!quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry voor het verpesten van je vier op een rij
Kan ik toch nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme Lenny_. Delete je post. NU!
dat wilde ik juist van jou wetenquote:Op vrijdag 5 april 2019 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat kan ze nog meer niet, waarde Tarado?
Done.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan ik toch niet
Wel mijn blauwe vrienden
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:yvonne
Nederlandersquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mooie vier op een rij lans
@:lange_lans
Idd. In mijn verdediging, ze vroeg of ik een tosti wou. Dan ga je uit van een traditionele tosti ham-kaas.quote:
Sterk staaltje slechte smaak.quote:
Als de behoefte er is, wordt het gemaakt. Ja toch?quote:
Traditioneel is wel goed?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd. In mijn verdediging, ze vroeg of ik een tosti wou. Dan ga je uit van een traditionele tosti ham-kaas.
Dat staat in mijn oorspronkelijke post, niffauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk weggelopen en ontvriend neem ik aan?
quote:S: ‘Jij vindt dus werkelijk de boreale cultuur superieur?’
T: ‘Nee, maar ik denk dat wij meer talent hebben om welvaart te creëren.’
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.quote:
De boreale samenleving lijkt me de standaard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Traditioneel is wel goed?
@:jr-style-93
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;
bijna volledig geript
zelfde deuntje en ze zeggen ook niet de beste wel de ..quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
Hoe is het daar Scrum?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
Moeten ze komen danquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfde deuntje en ze zeggen ook niet de beste wel de ..
Weekendgenotquote:
https://soundcloud.com/ra(...)ding-me-voor-de-foolquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had onlo nodig, mijn sportvriend. Voor ons is ons lichaam een tempel.
Vrouwen twijfelen, mannen gaanquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Twijfel nog of ik zondag ook ga sporten
Hoiquote:
Eigenlijk meer dat je moeder een hoer is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Bedoel je dat Lenny een wijf is, of kom je zelf uit de kast als transgender of een van die tig geslachten die je de laatste tijd hebt?
Wow.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk meer dat je moeder een hoer is.
Oei, ik heb een pijnlijk punt aangesneden zie ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb haar gewoon netjes betaald.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oei, ik heb een pijnlijk punt aangesneden zie ik.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb haar gewoon netjes betaald.
hjb gekquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
O ja, was dat niet vanwege vrouwenvoetbal of zoiets?quote:
Echt onzin.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, was dat niet vanwege vrouwenvoetbal of zoiets?
Maatquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Jan Roos topic..
Vbl on tour
Zeker, ik heb een paar keer een stukje van een wedstrijd gekeken de afgelopen jaren, maar dat leek niet eens op voetbal.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Jancees je stelt mij echt teleur in het Jan Roos topic
Klopt, het is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een paar keer een stukje van een wedstrijd gekeken de afgelopen jaren, maar dat leek niet eens op voetbal.
Het is compleet doorgedraaide tokkie die sinds zijn epische verlies bij de verkiezingen rancuneuze opmerkingen maakt over buitenlanders.quote:
Hoiquote:
voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is compleet doorgedraaide tokkie die sinds zijn epische verlies bij de verkiezingen rancuneuze opmerkingen maakt over buitenlanders.
Ze zei toch al jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat denk je, zal k die asian appen?
Helemaal vergeten namelijk
Pics?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat denk je, zal k die asian appen?
Helemaal vergeten namelijk
Het kost hem uiteindelijk weinig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is compleet doorgedraaide tokkie die sinds zijn epische verlies bij de verkiezingen rancuneuze opmerkingen maakt over buitenlanders.
het is betaald door een of andere pokeraar lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kost hem uiteindelijk weinig.
[ afbeelding ]
Ja ff kijken hoe k dat ga aanpakkenquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een crazy bitch is
PAFquote:
Hoe bedoel je?quote:
Ze hebben geen supporters mee naar Oss bedoel je.quote:
Zal ik een glaasje wijn of een biertje nemen Rensch?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik nu wel echt klaar mee. Zonde van je geld maat.
Ik ga zelf voor een hertog jannetje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zal ik een glaasje wijn of een biertje nemen Rensch?
Zal ik dat dan ook maar doen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga zelf voor een hertog jannetje.
Dat deed ik ook altijd als ik met mijn pa films keek. Genot.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens kijk ik nu samen met mijn zoon Harry Potter en geeft hij bij alles commentaar.
Het leuke is dat het al betaald is en ik op uitnodiging komquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik nu wel echt klaar mee. Zonde van je geld maat.
Hoezo dat nu weerquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het leuke is dat het al betaald is en ik op uitnodiging kom
Lekker man
Yes. En Alfa.quote:
Hoop dat ze gewoon aan mij zittenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga je lekkere wijven aan hun jurk zitten?
Valt wel mee, ik ben zeer integerquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent iig zelfverzekerd genoeg van jezelf hè playboy
Discord werkt niet meer op Iphone, heel raarquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DM me maar … ik zit nu voice chat Discord.. jij bent weg
Laptop will doquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Discord werkt niet meer op Iphone, heel raar
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ligt in een tunnel, geen verbinding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon nog die oude.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuwe discord?
Haha, ben je eindelijk net zo ver als ik. Kutspel he.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum ik heb niet meer zoveel zin in FIFA
Ik ook hahquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, verbannen op Discord
@:ggmm
@:jancees
@:doublepain
Sorry maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat ik ban krijg omdat lenny zonodig moest schelden met het k woord
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef Tjacka het volgende:
ook maar weg gegaan
het is of met zijn allen of helemaal niet
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verklaar me solidair, niet eens uitleg waarom
Eensquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef Tjacka het volgende:
ook maar weg gegaan
het is of met zijn allen of helemaal niet
Jij doet het best goed op fokquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.
Dit krijg je als je een autist ergens de leiding over geeft!
Wie heeft ons verbannen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.
Dit krijg je als je een autist ergens de leiding over geeft!
Laat mij weten wanneer jancees, lenny en jij weer terug zijn maat, het boeit me uiteindelijk te weinig om dit zelf in de gaten te houden.quote:
Over 17 uur lenny zijn we aartsrivalenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn kleine teen stoot aan zijn bed rand
Voor ons is het niet zo heel erg belangrijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Over 17 uur lenny zijn we aartsrivalen
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor ons is het niet zo heel erg belangrijk
@JanCees danquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mij weten wanneer jancees, lenny en jij weer terug zijn maat, het boeit me uiteindelijk te weinig om dit zelf in de gaten te houden.
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Als dat gebeurt trakteer ik je op een virtueel biertje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.
En PSV pakken we nog wel. Die hebben de laatste 3 jaar hier niet gewonnen.
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was er vanavond nog bij het haxball.
Lijkt me sterk dus.
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Dan was dit niet je beste grapquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doen
Ja, nu we er toch staan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.
Bedankt!quote:
Nee er hoeft geen huldiging voor te komen, maar je moet hem wel eens in de drie jaar pakken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu we er toch staan.
Een wedstrijd ala Zwolle is dermate vernederend dat we hem nu maar gewoon moeten winnen ja
Maar de prijs opzich boeit me niet zo veel.
Klopt, vooral op Twitter.quote:[..]
Bedankt!Ik heb inderdaad veel goeie grappen gemaakt!
Primaquote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
Hoi Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
Niks mis mee. Werkse Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanavond verder kijken aan mind hunters. Leuke serie.
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.quote:
2-2 maat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ik zie Willem 2 niet elke week voetballen maar ze krijgen wel veel tegen ja. En aanvallend spel speelt Ajax in ieder geval in de kaart. Desondanks gaan jullie ook minimaal wel één maken. Ik hou het op een moeizame 1-3.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O Tquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ado gaat verliezen denk ik. Utrecht is aardig in vorm.
Oei.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O T
Echt hequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he
Dat geld gaat niet meer terugkomen ook.
Nicequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
Baard een optie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
South Park??quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit je ook die Southpark te kijken?
Ik moet zo werken sorry JeeCee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |