Sterk staaltje slechte smaak.quote:
Als de behoefte er is, wordt het gemaakt. Ja toch?quote:
Traditioneel is wel goed?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd. In mijn verdediging, ze vroeg of ik een tosti wou. Dan ga je uit van een traditionele tosti ham-kaas.
Dat staat in mijn oorspronkelijke post, niffauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk weggelopen en ontvriend neem ik aan?
quote:S: ‘Jij vindt dus werkelijk de boreale cultuur superieur?’
T: ‘Nee, maar ik denk dat wij meer talent hebben om welvaart te creëren.’
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.quote:
De boreale samenleving lijkt me de standaard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Traditioneel is wel goed?
@:jr-style-93
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;
bijna volledig geript
zelfde deuntje en ze zeggen ook niet de beste wel de ..quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
Hoe is het daar Scrum?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
Moeten ze komen danquote:Op vrijdag 5 april 2019 14:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfde deuntje en ze zeggen ook niet de beste wel de ..
Weekendgenotquote:
https://soundcloud.com/ra(...)ding-me-voor-de-foolquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had onlo nodig, mijn sportvriend. Voor ons is ons lichaam een tempel.
Vrouwen twijfelen, mannen gaanquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Twijfel nog of ik zondag ook ga sporten
Hoiquote:
Eigenlijk meer dat je moeder een hoer is.quote:Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Bedoel je dat Lenny een wijf is, of kom je zelf uit de kast als transgender of een van die tig geslachten die je de laatste tijd hebt?
Wow.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk meer dat je moeder een hoer is.
Oei, ik heb een pijnlijk punt aangesneden zie ik.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb haar gewoon netjes betaald.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oei, ik heb een pijnlijk punt aangesneden zie ik.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb haar gewoon netjes betaald.
hjb gekquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
O ja, was dat niet vanwege vrouwenvoetbal of zoiets?quote:
Echt onzin.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, was dat niet vanwege vrouwenvoetbal of zoiets?
Maatquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
Op naar het Jan Roos topic..
Vbl on tour
Zeker, ik heb een paar keer een stukje van een wedstrijd gekeken de afgelopen jaren, maar dat leek niet eens op voetbal.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:32 schreef RensAjacied het volgende:
Jancees je stelt mij echt teleur in het Jan Roos topic
Klopt, het is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, ik heb een paar keer een stukje van een wedstrijd gekeken de afgelopen jaren, maar dat leek niet eens op voetbal.
Het is compleet doorgedraaide tokkie die sinds zijn epische verlies bij de verkiezingen rancuneuze opmerkingen maakt over buitenlanders.quote:
Hoiquote:
voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is compleet doorgedraaide tokkie die sinds zijn epische verlies bij de verkiezingen rancuneuze opmerkingen maakt over buitenlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |