Sterk staaltje slechte smaak.quote:
Als de behoefte er is, wordt het gemaakt. Ja toch?quote:
Traditioneel is wel goed?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Idd. In mijn verdediging, ze vroeg of ik een tosti wou. Dan ga je uit van een traditionele tosti ham-kaas.
Dat staat in mijn oorspronkelijke post, niffauw.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk weggelopen en ontvriend neem ik aan?
quote:S: ‘Jij vindt dus werkelijk de boreale cultuur superieur?’
T: ‘Nee, maar ik denk dat wij meer talent hebben om welvaart te creëren.’
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.quote:
De boreale samenleving lijkt me de standaard.quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de invulling van het begrip welvaart.
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Traditioneel is wel goed?
@:jr-style-93
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe powned reclame al gezien (kan nergens vinden op youtube) maar ze hebben;
bijna volledig geript
zelfde deuntje en ze zeggen ook niet de beste wel de ..quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet gezien nee. Lopen ze ons te beflikkeren?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
Hoe is het daar Scrum?quote:Op vrijdag 5 april 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een fantastische mod is @:GGMM toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |