Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor ons is het niet zo heel erg belangrijk
@JanCees danquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mij weten wanneer jancees, lenny en jij weer terug zijn maat, het boeit me uiteindelijk te weinig om dit zelf in de gaten te houden.
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Als dat gebeurt trakteer ik je op een virtueel biertje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.
En PSV pakken we nog wel. Die hebben de laatste 3 jaar hier niet gewonnen.
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was er vanavond nog bij het haxball.
Lijkt me sterk dus.
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Dan was dit niet je beste grapquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doen
Ja, nu we er toch staan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.
Bedankt!quote:
Nee er hoeft geen huldiging voor te komen, maar je moet hem wel eens in de drie jaar pakken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu we er toch staan.
Een wedstrijd ala Zwolle is dermate vernederend dat we hem nu maar gewoon moeten winnen ja
Maar de prijs opzich boeit me niet zo veel.
Klopt, vooral op Twitter.quote:[..]
Bedankt!Ik heb inderdaad veel goeie grappen gemaakt!
Primaquote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
Hoi Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |