quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die ligt in een tunnel, geen verbinding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee gewoon nog die oude.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuwe discord?
Haha, ben je eindelijk net zo ver als ik. Kutspel he.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum ik heb niet meer zoveel zin in FIFA
Ik ook hahquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol, verbannen op Discord
@:ggmm
@:jancees
@:doublepain
Sorry maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat ik ban krijg omdat lenny zonodig moest schelden met het k woord
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef Tjacka het volgende:
ook maar weg gegaan
het is of met zijn allen of helemaal niet
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verklaar me solidair, niet eens uitleg waarom
Eensquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:08 schreef Tjacka het volgende:
ook maar weg gegaan
het is of met zijn allen of helemaal niet
Jij doet het best goed op fokquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.
Dit krijg je als je een autist ergens de leiding over geeft!
Wie heeft ons verbannen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sterker nog, l pakte niet eens verantwoordelijkheid.
Dit krijg je als je een autist ergens de leiding over geeft!
Laat mij weten wanneer jancees, lenny en jij weer terug zijn maat, het boeit me uiteindelijk te weinig om dit zelf in de gaten te houden.quote:
Over 17 uur lenny zijn we aartsrivalenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn kleine teen stoot aan zijn bed rand
Voor ons is het niet zo heel erg belangrijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Over 17 uur lenny zijn we aartsrivalen
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor ons is het niet zo heel erg belangrijk
@JanCees danquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mij weten wanneer jancees, lenny en jij weer terug zijn maat, het boeit me uiteindelijk te weinig om dit zelf in de gaten te houden.
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Als dat gebeurt trakteer ik je op een virtueel biertje.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou zomaar op een akkoordje gegooid kunnen worden.
En PSV pakken we nog wel. Die hebben de laatste 3 jaar hier niet gewonnen.
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was er vanavond nog bij het haxball.
Lijkt me sterk dus.
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig, dat hebben wij weer bij de bekerfinale.
Dan was dit niet je beste grapquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja weet ik ik probeerde gewoon even grappig te doen
Ja, nu we er toch staan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag Ajax gewoon pakken hoor.
Bedankt!quote:
Nee er hoeft geen huldiging voor te komen, maar je moet hem wel eens in de drie jaar pakken.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu we er toch staan.
Een wedstrijd ala Zwolle is dermate vernederend dat we hem nu maar gewoon moeten winnen ja
Maar de prijs opzich boeit me niet zo veel.
Klopt, vooral op Twitter.quote:[..]
Bedankt!Ik heb inderdaad veel goeie grappen gemaakt!
Primaquote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
Hoi Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Goedemorgen, zonder zorgen, trouwens.
Niks mis mee. Werkse Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanavond verder kijken aan mind hunters. Leuke serie.
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.quote:
2-2 maat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ik zie Willem 2 niet elke week voetballen maar ze krijgen wel veel tegen ja. En aanvallend spel speelt Ajax in ieder geval in de kaart. Desondanks gaan jullie ook minimaal wel één maken. Ik hou het op een moeizame 1-3.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O Tquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ado gaat verliezen denk ik. Utrecht is aardig in vorm.
Oei.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O T
Echt hequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he
Dat geld gaat niet meer terugkomen ook.
Nicequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
Baard een optie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
South Park??quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit je ook die Southpark te kijken?
Ik moet zo werken sorry JeeCee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |