Niks mis mee. Werkse Lans.quote:Op zaterdag 6 april 2019 08:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanavond verder kijken aan mind hunters. Leuke serie.
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.quote:
2-2 maat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ik zie Willem 2 niet elke week voetballen maar ze krijgen wel veel tegen ja. En aanvallend spel speelt Ajax in ieder geval in de kaart. Desondanks gaan jullie ook minimaal wel één maken. Ik hou het op een moeizame 1-3.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II kennende krijgen we er sowieso 2 of 3 tegen. Dus 4-3 ofzo.
Maar realistisch denk ik iets van 1-4. Thuis spelen we te aanvallend voetbal. Ajax gaat ons op die naïviteit afstraffen. Wat denk jij?
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O Tquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ado gaat verliezen denk ik. Utrecht is aardig in vorm.
Oei.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. En daarna lekker psv en az uit. G E N O T
Echt hequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
Denk het ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he
Dat geld gaat niet meer terugkomen ook.
Nicequote:Op zaterdag 6 april 2019 09:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei.
Foutje bedankt trouwens;
https://www.ad.nl/den-haa(...)e-den-haag~a15a4097/
maatquote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
Baard een optie?quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo knut
ik ga vandaag naar de kapper
tips?
South Park??quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit je ook die Southpark te kijken?
Ik moet zo werken sorry JeeCee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |