Het kan ook een apart punt worden op de agenda, want we zijn nu nog bij de voorstelronde en moeten dus de agenda nog bespreken...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Als ik hier post ben ik dan lid van m'n eigen fanclub, of kan dat ledentechnisch niet? Verwarrend... Moet iig besproken worden bij de w.v.t.t.k.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:17 schreef MaLo het volgende:
*Ademt diep in:
Hoi, ik ben MaLo en ik ben fan van ijs_beer.
Zo, dat is eruit!
Ja, nou iedereen die meedoet met de vergadering natuurlijk. Maar random bezoekers natuurlijk ook.quote:
Zoals je hebt kunnen meekrijgen als je gewoon op tijd was (quote:Op woensdag 3 april 2019 12:40 schreef Faux. het volgende:
Ik wil graag een motie in stemming brengen. Wie is het presidium?
Duurt het nog zo lang?quote:Op woensdag 3 april 2019 13:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga om 17.00 denk ik door naar het goedkeuren van de notulen, bezwaar?
Ik wil iedereen de gelegenheid geven zich voor te stellen die zich wilt voorstellen, het is per slot van rekening werktijdquote:
Brenda ben jij dit?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo dames en heren, welkom!
Als u in dit topic post bent u automatisch lid van de vereniging ter meerdere eer en glorie van ijs_beer. Wie is dat?
[ afbeelding ]
Dit is ijs_beer. Goed, nu we dat uit de weg hebben wil ik graag de rationale achter deze ALV neerpennen: @:roger_epiales (vanaf heden R_E) mag dan wel een fanclub hebben opgericht, het is mij allemaal nog te vrijblijvend. Ik wil graag een structuur om te bepalen wat we met de fanclub gaan doen, of er een ontgroening is en bovenal is het natuurlijk nodig dat er een bestuur gekozen wordt.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat R_E de voorzitter wordt, maar een ALV is natuurlijk geen ALV zonder dat we dit ook in stemming brengen. Vandaar dat ik, tot de tijd dat we unaniem hebben gekozen voor R_E als voorzitter, technisch voorzitter ga uithangen. Vanuit die plek wil ik alvast de agenda aan u voorleggen:
1. introductie
2. voorstelrondje
3. goedkeuren notulen (zijn er niet, dus dit punt moet vrij snel gaan)
4. goedkeuren agenda
5. voorstel bestuur
6. instemmen bestuur
7. wij ijsen eisbeer
8. rondvraag
9. w.v.t.t.k.
10. afsluiting
Bij de eerstvolgende hamerslag zou ik nu de vergadering willen openen (daarmee was dit gelijk de introductie) en geef ik iedereen de gelegenheid om zich voor te stellen. Gelieve daarbij iets over jezelf te vertellen.
probeer je over je gevoelens heen te zetten, dat ligt in verleden, dit is de toekomstquote:Op woensdag 3 april 2019 14:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sinds knut wil ik alleen nog maar ijsberen stompen, sorry.
kutstudentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef WebHawk het volgende:
[..]
kutstudentOP quotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:14 schreef Hallojo het volgende:
Ik wil hierbij even melden dat ik geen lid wil worden.
Je hebt je bedacht?quote:
Als ik dan allemaal lange vergaderingen bij moet wonen nietquote:
Niets is verplicht. (bij daadwerkelijke ALVs lopen ook mensen in en uit)quote:Op woensdag 3 april 2019 15:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ik dan allemaal lange vergaderingen bij moet wonen niet
quote:Op woensdag 3 april 2019 11:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel hier moet ik natuurlijk wel even gepost hebben.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Als ik hier post ben ik dan lid van m'n eigen fanclub, of kan dat ledentechnisch niet? Verwarrend... Moet iig besproken worden bij de w.v.t.t.k.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef Greys het volgende:
Hallo ik ben Greys en ijs_beer fan vanaf het eerste uur.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geachte leden,
Ik ben GLP88, hartelijk dank voor uw aandacht. Graag geef ik het woord aan de user onder mij.
Gr gr
Deen hont zegt BLAF !
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:17 schreef MaLo het volgende:
*Ademt diep in:
Hoi, ik ben MaLo en ik ben fan van ijs_beer.
Zo, dat is eruit!
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:40 schreef Faux. het volgende:
Ik wil graag een motie in stemming brengen. Wie is het presidium?
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:05 schreef HPLC het volgende:
TS weer met zijn ALV's, nu brengt ie ze ook nog eens online
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Brenda ben jij dit?
Ontopic: ik wil graag staatshoofd van dit bestuur zijn.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Sinds knut wil ik alleen nog maar ijsberen stompen, sorry.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:39 schreef ato het volgende:
Goedemiddag,
Ik ben Ato en ben circa 7 jaar medewerker bij FOK.
Excuses voor mijn vertraging, waar gaat de vergadering over.
Eh OK, ik meld mij aan.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:45 schreef Dave het volgende:
Oh, ik dacht al, wie is dat, ijs_beer, maar dat is die user met dat user icoon van een masturberende ijs_beer. Now it all makes sense.
Hallo, ik ben Dave, volgend jaar 20 jaar 'lid' van Fok en ik doe alles om in ijs_beer's broekje te komen, dus ook lid worden van de fanclub.
quote:Op woensdag 3 april 2019 14:47 schreef WebHawk het volgende:
[..]
kutstudentKeuren we de non-existente notulen goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Goedkeuren notulen
• Ja
• Natuurlijk
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
zou wel het een en ander verklarenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarna? Zit je niet nu al gewoon aan het bier?
Alleen als jij verder als abactis (tikketaris) verder notuleert.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Keuren we de non-existente notulen goed?
Poll: Goedkeuren notulen
• Ja
• Natuurlijk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
we komen pas bij punt 5 te spreken over bestuursformatiequote:Op woensdag 3 april 2019 15:46 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Alleen als jij verder als abactis (tikketaris) verder notuleert.
Ik wil eerst graag weten waarom er op pagina 1 bij regel 1 van de nonexistente notulen niks staat?quote:Op woensdag 3 april 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Keuren we de non-existente notulen goed?
omdat er tijdens de nonexistente meeting door de niet aanwezige secretaris niets is genotuleerdquote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik wil eerst graag weten waarom er op pagina 1 bij regel 1 van de nonexistente notulen niks staat?
Op basis van deze nieuwe informatie eis ik een nieuwe stemming.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat er tijdens de nonexistente meeting door de niet aanwezige secretaris niets is genotuleerd
Als ik nu knopjes had hee!quote:Op woensdag 3 april 2019 15:59 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Op basis van deze nieuwe informatie eis ik een nieuwe stemming.
Poll: Goedkeuren Notulen (poging 2)
• Ja
• Nee
• Naatje is een infantiele kutfeut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Heeft m'n CM naar Roodbol toch nog wat opgeleverd!quote:
pauze is een best wel vaag begrip, want deze meeting duurt uren, maar volgens mij lopen mensen gewoon in en uit, dus er is niet echt een vaststaande pauze. En natuurlijk zijn er bitterballen.quote:Op woensdag 3 april 2019 18:52 schreef MaLo het volgende:
Vraagje, wanneer is de pauze en zijn er dan ook bitterballen?
Zeker, welkom. Nog toevoegingen op de agenda?quote:Op woensdag 3 april 2019 19:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kan ik mij nog aanmelden als steunend lid? Ik hou van hobbies.
@NanKing heeft vast wel een lang en nuttig verhaal hierover.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem nu maar aan dat er geen verdere toevoegingen zijn aan de agenda, ik ga door naar het voorstel van het bestuur. Er is geopperd om mij ab actis te maken door @:webhawk en @:stokj wil staatshoofd zijn, tegelijkertijd denk ik dat @:Roger_Epiales toch echt het beste praeses kan zijn van deze club. Andere gegadigden hoor ik graag over
Zeker en de dagelijkse leiding kan @Roger_Epiales wel doen i.c.m. met andere leden van het dagelijks bestuur.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem nu maar aan dat er geen verdere toevoegingen zijn aan de agenda, ik ga door naar het voorstel van het bestuur. Er is geopperd om mij ab actis te maken door @:webhawk en @:stokj wil staatshoofd zijn, tegelijkertijd denk ik dat @:Roger_Epiales toch echt het beste praeses kan zijn van deze club. Andere gegadigden hoor ik graag over
Wat voor hamer gebruiken we daarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk de gementionde personen nog kans geven om te reageren, voordat we zomaar mensen gaan inhameren, maar misschien dat iemand anders alvast andere input heeft op het moment?
Ik heb bestuurlijke ervaring in de fysieke en digitale wereld en ben in staat om het verschil te maken, strategisch op te treden, visionair zijn maar ook faciliterend op te treden in wat men nodig heeft om als club te fungeren. Daarbij spelen mijn manageriale ervaringen ook een rol. Het ambt van staatshoofd is er eentje waarbij de verantwoording uiteindelijk bij mij komt te liggen maar in de dagelijkse praktijk andere verantwoordelijken deze nemen. Dat betekent dat ik er op toezie dat het dagelijks bestuur zich daar ook aan houdt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk de gementionde personen nog kans geven om te reageren, voordat we zomaar mensen gaan inhameren, maar misschien dat iemand anders alvast andere input heeft op het moment?
Geen idee eigenlijk, in mijn geval kies ik voor een hamer met het gezicht van Nietzsche, omdat hij bekend staat als de filosoof met de hamerquote:Op donderdag 4 april 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat voor hamer gebruiken we daarvoor eigenlijk?
Tevens welkom! Ambieer je nog een functie verder?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:33 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben phoenyx, met yx, alsin de lijnen y en x die je soms bij grafieken ziet. Komt van het woord phoenix, dat is een vogel die herrijst uit zijn eigen as. Dus ja best een gecompliceerde username.
Ben geen fan van ijsbeer maar las dat ik automatisch lid word als ik hier post en het lijkt me wel leuk om ergens deel vanuit te mogen maken
Penningmeesterquote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens welkom! Ambieer je nog een functie verder?
Ik wil je voordragen aan het assessmentcomité om een draagvlakpoll te starten voor jou voor de rol van penningmeester.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb een groothandelsopleiding gedaan, ik spreek debit en credit
@naatje_1 als staatshoofd moeten wij wekelijks met elkaar in overleg over de aansturing van het forum.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef phoenyx het volgende:
Prima,
Ik ben phoenyx, betrouwbaar, integer en kan goed met geld omgaan. Relevante opleidingen gedaan en diploma's behaald. Ben verder een mensenpersoon, weet goed te communiceren zowel mondeling als in geschrift en als jullie mij het vertrouwen gunnen om de rol van penningmeester te vervullen zal ik jullie laten zien hoe efficient er wel niet met geld omgegaan kan worden. Kortom, willen jullie elk jaar genoeg geld overhouden voor 2 teamuitjes? Stem dan op mij
Ik brei jullie fanclubsjaal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou @:tot graag in het team willen hebben, en we moeten natuurlijk iets voor @:yvonne bedenken. Uit mijn ervaring met ALVs weet ik dat er altijd een functie te bedenken is van een of andere commissie waar iemand bij kan.
Props trouwens @:phoenix en @:stokj voor jullie input vooralsnog, ik denk dat je mijn stem wel hebt.
Ik zit al de godganse vergadering Radler 0.0 weg te tikken en volgens mij is @ijs_beer zelf in wodka gedrenkte radijsjes aan het opvreten, het is wel pure zelfbediening hier.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik brei jullie fanclubsjaal.
Is er nu onderhand drank of hoe zit dat.
Zeker, laten we de belangrijke mensen niet vergeten. Gaat het ons lukken om voor 10 april een dagelijks bestuur te hebben die beëdigd kan worden? @C.L.Werner heeft ook bestuurlijke ervaring en kan een functie als algemeen lid of secretaris op zich nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou @:tot graag in het team willen hebben, en we moeten natuurlijk iets voor @:yvonne bedenken. Uit mijn ervaring met ALVs weet ik dat er altijd een functie te bedenken is van een of andere commissie waar iemand bij kan.
Props trouwens @:phoenix en @:stokj voor jullie input vooralsnog, ik denk dat je mijn stem wel hebt.
Is dat niet al punt 6?quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:27 schreef Lunatiek het volgende:
Kan "aanstellen bestuur" nog op de agenda?
Luna heeft wel ergens gelijk, aanstellen bestuur is wat concreter. Maar geen probleem.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet helaas melden dat ik als tikketaris (zoals @:webhawk dat mooi omschreef) van 9-16 april buiten kantoor ben en dus niet iets kan volbrengen.
Gelet op het feit dat naatje_1 met verlof is benoem ik @I. ook tot informateur om samen een bestuur te formeren.quote:
Ook de gedane zaken?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik meld me graag aan als privéchauffeur van @:ijs_beer
Culinaire zaken ook dus. Hmm. Klinkt goed.quote:
Absoluut, ik stem voor a niffoquote:Op zaterdag 6 april 2019 08:55 schreef stokj het volgende:
eëdigd kan worden? @C.L.Werner heeft ook bestuurlijke ervaring en kan een functie als algemeen lid of secretaris op zich nemen.
Ik kan hier nog niet verder over uitweiden, maar er wordt druk overleg gevoerd, en er zijn interessante onderwerpen besproken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
@:I. wat is de stand van zaken rondom de formatieronden tot het aanbevelen van een bestuur?
Dankje I. Ik ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan hier nog niet verder over uitweiden, maar er wordt druk overleg gevoerd, en er zijn interessante onderwerpen besproken.
Beste @I. Ik ben benieuwd naar de stand van zaken inzake de voordracht van de kandidaten voor het bestuur.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Dankje I. Ik ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.
Daaaaaaagquote:
Nou, weg dan, kssssst.quote:
Ik ben nog steeds in recesquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:26 schreef stokj het volgende:
@:naatje_1 @:I. graag een update. Ik wil geen Brexitgedoe hebben dat het bestuur niet voltallig is om te besturen.
Ik ben benieuwd naar de balansbevindingen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Het reces voorbij, ergens vandaag zal ik de balans wel opmaken denk ik
Hela!quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Aiciu het volgende:
Lekker warm voor een winterjas. Ze hebben straks toch geen plek meer om te leven. Exclusief! Daar kan je goed geld mee verdienen
Ik neem dit advies over.quote:
Man man man die beer moet wat afgelopen hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
Verdwaalde ijsbeer komt 700 kilometer verderop aan land in Rusland - https://nos.nl/l/2280974
Deze besluitvorming duurt zo lang dAt ik inmiddels al in Rusland zit hoor.
Wij horen graag na het weekend wat jouw uitkomst is!quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef NanKing het volgende:
Ik zal mij dit weekend buigen over deze plechtige taak
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom mijn beste Pharkus, waarom wil jij je uitschrijven en kaka merde?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eenmaal aangemeld, altijd aangemeld
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom mijn beste Pharkus, waarom wil jij je uitschrijven en kaka merde?
Psst psst, penningmeester worden?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Het voordeel van een dergelijke online ledenvergadering is dat je het zolderkamertje niet hoeft te verlaten.
Als je niet goed kan besturen dan wel want dan zit alles tegen. Soms heeft C.L. Werner dat last van op het werk maar dat komt ook omdat hij op niveau 1 van de ambtenaarij werkt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef Pharkus het volgende:
Ben je als bestuurder niet voornamelijk bezig om te ijsberen in je ruime kantoor?
Is weer eens iets anders dan afberen, hé Pharkus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef Pharkus het volgende:
Ben je als bestuurder niet voornamelijk bezig om te ijsberen in je ruime kantoor?
quote:Op zondag 21 april 2019 18:27 schreef bamibij het volgende:
Geachte leden van de alv,
we hebben gelachen, we hebben ijsgebeerd, we hebben gehuild
Spijtig Roces18, misschien dat je een vervanger kan sturen of iemand anders jou kan laten vertegenwoordigen?quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil hier graag melden dat ik NIET mee zal doen. En wens derhalve ook geen verdere uitnodigingen.
Mvg
@Samuel24 jij misschien? Anders @CoolGuy ??? Ik zit al in zoveel besturen..quote:Op maandag 22 april 2019 10:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Spijtig Roces18, misschien dat je een vervanger kan sturen of iemand anders jou kan laten vertegenwoordigen?
@:nanking wat is de status met het formeren van een bestuur? Kan ik dit bestuur beëdigen of moet ik een interim bestuur instellen omdat je meer tijd nodig hebt?
Tja dan houdt het op. Pas je op dat je geen stijfje krijgt? En anders heel gauw nohomo roepenquote:
Ja ik zal er aan denken hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tja dan houdt het op. Pas je op dat je geen stijfje krijgt? En anders heel gauw nohomo roepen
quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil hier graag melden dat ik NIET mee zal doen. En wens derhalve ook geen verdere uitnodigingen.
Mvg
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24quote:
Ik denk dat er voor jou wel een plek is op de achtergrond. We moeten namelijk een vertrouwenspersoon hebben en in jouw handtekening staat dat je melksommelier en vertrouwenspersoon bent. @Samuel24 kan je dit bespreken met de formateur Nanking?quote:Op maandag 22 april 2019 18:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24
Gr
Voor de feestcommissie komt natuurlijk alleen @Greys in aanmerking!quote:Op maandag 22 april 2019 15:25 schreef NanKing het volgende:
Ik zoek nog iemand voor de feestcommissie en ik zoek nog een toiletjuffrouw
Beste @NanKing, bedankt voor je formatieronde.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:20 schreef NanKing het volgende:
Na een weekend vol beraad, wikken, wegen tot een ons. Veel contact met alle bestuursleden in spe en de nodige achterkamertjes ben ik tot het volgende besluit gekomen.
De voorzitter blijft uiteraard @:Roger_Epiales!
Voor de rest opteer ik voor een vrijblijvende fanclub waar ijsberen hoog in het vaandel staat!
Waar anderen een leven lang vechten tegen het ijsberen houden wij deze traditie in stand door wekelijks een rondje te ijsberen rondom onze ijsbeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |