quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2019 11:25:48 ]
Toch nog iemand in mn levenquote:Op maandag 22 april 2019 11:24 schreef Already_in_use het volgende:
Ze gaat werk van jouw kunstwerk maken? Niet gek toch! Trots op je.
quote:Op maandag 22 april 2019 11:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]Da's meer diadrallaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
[..]Praat dan ook gewoon Nederlands...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja neefquote:Op maandag 22 april 2019 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maak jij dit nu mee in Skiffa?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@-mosrednA is geen mod hierquote:Op maandag 22 april 2019 12:38 schreef Piebe het volgende:
Mod-onwaardig topic.![]()
Zelfs Vogeltjesdans en Boswachter zouden hier niet mee aan durven komen,
Schandalig is dat he, als je een dralla wilt gaan draaien en iemand anders heeft het toilet al voor jou bevuild.quote:Op maandag 22 april 2019 11:21 schreef -mosrednA het volgende:
Moest ff dralla leggen toch. Kom ik op het toilet; helemaal ondergezeken. Andere ook helemaal smerig. Dus ik er maar een beetje bovenhangen, mooi kunstwerk gelegd, ga ik naar buiten moest ik 50 cent afrekenen.
Voor zo’n smerig toilet zou ik van haar 50 cent moeten krijgen. Ook niet betaald dus.
“Ze ging er werk van maken”
Klacht; denken dat ik ga betalen om gebruik te maken van niet-onderhouden ranzige kutzooi
Stront manquote:
Nou nou zegquote:
[..]Weet niet wat voor dier dat is maar die heeft er wel zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drallasoepquote:![]()
![]()
Betalen voor dralla's draaien of dat maar in de natuur doen. Voor 50 cent verwacht je wel dat je dat op een nette manier kan doen. Uiteraard heeft TS voor werkgelegenheid gezorgd zodat de toiletjuffrouw niet de hele dag niks zit te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |