Ik neem dit advies over.quote:
Man man man die beer moet wat afgelopen hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:27 schreef ijs_beer het volgende:
Verdwaalde ijsbeer komt 700 kilometer verderop aan land in Rusland - https://nos.nl/l/2280974
Deze besluitvorming duurt zo lang dAt ik inmiddels al in Rusland zit hoor.
Wij horen graag na het weekend wat jouw uitkomst is!quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef NanKing het volgende:
Ik zal mij dit weekend buigen over deze plechtige taak
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom mijn beste Pharkus, waarom wil jij je uitschrijven en kaka merde?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eenmaal aangemeld, altijd aangemeld
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom mijn beste Pharkus, waarom wil jij je uitschrijven en kaka merde?
Psst psst, penningmeester worden?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kweet niet, er komen vast kosten en verplichtingen aan zo'n lidmaatschap. Ik blijf liever op mijn zoldertje.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
Het voordeel van een dergelijke online ledenvergadering is dat je het zolderkamertje niet hoeft te verlaten.
Als je niet goed kan besturen dan wel want dan zit alles tegen. Soms heeft C.L. Werner dat last van op het werk maar dat komt ook omdat hij op niveau 1 van de ambtenaarij werkt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef Pharkus het volgende:
Ben je als bestuurder niet voornamelijk bezig om te ijsberen in je ruime kantoor?
Is weer eens iets anders dan afberen, hé Pharkus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:49 schreef Pharkus het volgende:
Ben je als bestuurder niet voornamelijk bezig om te ijsberen in je ruime kantoor?
quote:Op zondag 21 april 2019 18:27 schreef bamibij het volgende:
Geachte leden van de alv,
we hebben gelachen, we hebben ijsgebeerd, we hebben gehuild
Spijtig Roces18, misschien dat je een vervanger kan sturen of iemand anders jou kan laten vertegenwoordigen?quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil hier graag melden dat ik NIET mee zal doen. En wens derhalve ook geen verdere uitnodigingen.
Mvg
@Samuel24 jij misschien? Anders @CoolGuy ??? Ik zit al in zoveel besturen..quote:Op maandag 22 april 2019 10:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Spijtig Roces18, misschien dat je een vervanger kan sturen of iemand anders jou kan laten vertegenwoordigen?
@:nanking wat is de status met het formeren van een bestuur? Kan ik dit bestuur beëdigen of moet ik een interim bestuur instellen omdat je meer tijd nodig hebt?
Tja dan houdt het op. Pas je op dat je geen stijfje krijgt? En anders heel gauw nohomo roepenquote:
Ja ik zal er aan denken hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 14:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tja dan houdt het op. Pas je op dat je geen stijfje krijgt? En anders heel gauw nohomo roepen
quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil hier graag melden dat ik NIET mee zal doen. En wens derhalve ook geen verdere uitnodigingen.
Mvg
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24quote:
Ik denk dat er voor jou wel een plek is op de achtergrond. We moeten namelijk een vertrouwenspersoon hebben en in jouw handtekening staat dat je melksommelier en vertrouwenspersoon bent. @Samuel24 kan je dit bespreken met de formateur Nanking?quote:Op maandag 22 april 2019 18:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24
Gr
Voor de feestcommissie komt natuurlijk alleen @Greys in aanmerking!quote:Op maandag 22 april 2019 15:25 schreef NanKing het volgende:
Ik zoek nog iemand voor de feestcommissie en ik zoek nog een toiletjuffrouw
Beste @NanKing, bedankt voor je formatieronde.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:20 schreef NanKing het volgende:
Na een weekend vol beraad, wikken, wegen tot een ons. Veel contact met alle bestuursleden in spe en de nodige achterkamertjes ben ik tot het volgende besluit gekomen.
De voorzitter blijft uiteraard @:Roger_Epiales!
Voor de rest opteer ik voor een vrijblijvende fanclub waar ijsberen hoog in het vaandel staat!
Waar anderen een leven lang vechten tegen het ijsberen houden wij deze traditie in stand door wekelijks een rondje te ijsberen rondom onze ijsbeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |