quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik meld me graag aan als privéchauffeur van @:ijs_beer
Culinaire zaken ook dus. Hmm. Klinkt goed.quote:
Absoluut, ik stem voor a niffoquote:Op zaterdag 6 april 2019 08:55 schreef stokj het volgende:
eëdigd kan worden? @C.L.Werner heeft ook bestuurlijke ervaring en kan een functie als algemeen lid of secretaris op zich nemen.
Ik kan hier nog niet verder over uitweiden, maar er wordt druk overleg gevoerd, en er zijn interessante onderwerpen besproken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
@:I. wat is de stand van zaken rondom de formatieronden tot het aanbevelen van een bestuur?
Dankje I. Ik ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan hier nog niet verder over uitweiden, maar er wordt druk overleg gevoerd, en er zijn interessante onderwerpen besproken.
Beste @I. Ik ben benieuwd naar de stand van zaken inzake de voordracht van de kandidaten voor het bestuur.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Dankje I. Ik ben benieuwd naar de uitkomst hiervan.
Daaaaaaagquote:
Nou, weg dan, kssssst.quote:
Ik ben nog steeds in recesquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:26 schreef stokj het volgende:
@:naatje_1 @:I. graag een update. Ik wil geen Brexitgedoe hebben dat het bestuur niet voltallig is om te besturen.
Ik ben benieuwd naar de balansbevindingen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Het reces voorbij, ergens vandaag zal ik de balans wel opmaken denk ik
Hela!quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Aiciu het volgende:
Lekker warm voor een winterjas. Ze hebben straks toch geen plek meer om te leven. Exclusief! Daar kan je goed geld mee verdienen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |