Wat voor hamer gebruiken we daarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk de gementionde personen nog kans geven om te reageren, voordat we zomaar mensen gaan inhameren, maar misschien dat iemand anders alvast andere input heeft op het moment?
Ik heb bestuurlijke ervaring in de fysieke en digitale wereld en ben in staat om het verschil te maken, strategisch op te treden, visionair zijn maar ook faciliterend op te treden in wat men nodig heeft om als club te fungeren. Daarbij spelen mijn manageriale ervaringen ook een rol. Het ambt van staatshoofd is er eentje waarbij de verantwoording uiteindelijk bij mij komt te liggen maar in de dagelijkse praktijk andere verantwoordelijken deze nemen. Dat betekent dat ik er op toezie dat het dagelijks bestuur zich daar ook aan houdt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk de gementionde personen nog kans geven om te reageren, voordat we zomaar mensen gaan inhameren, maar misschien dat iemand anders alvast andere input heeft op het moment?
Geen idee eigenlijk, in mijn geval kies ik voor een hamer met het gezicht van Nietzsche, omdat hij bekend staat als de filosoof met de hamerquote:Op donderdag 4 april 2019 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat voor hamer gebruiken we daarvoor eigenlijk?
Tevens welkom! Ambieer je nog een functie verder?quote:Op donderdag 4 april 2019 22:33 schreef phoenyx het volgende:
Ik ben phoenyx, met yx, alsin de lijnen y en x die je soms bij grafieken ziet. Komt van het woord phoenix, dat is een vogel die herrijst uit zijn eigen as. Dus ja best een gecompliceerde username.
Ben geen fan van ijsbeer maar las dat ik automatisch lid word als ik hier post en het lijkt me wel leuk om ergens deel vanuit te mogen maken
Penningmeesterquote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens welkom! Ambieer je nog een functie verder?
Ik wil je voordragen aan het assessmentcomité om een draagvlakpoll te starten voor jou voor de rol van penningmeester.quote:Op vrijdag 5 april 2019 11:11 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb een groothandelsopleiding gedaan, ik spreek debit en credit
@naatje_1 als staatshoofd moeten wij wekelijks met elkaar in overleg over de aansturing van het forum.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef phoenyx het volgende:
Prima,
Ik ben phoenyx, betrouwbaar, integer en kan goed met geld omgaan. Relevante opleidingen gedaan en diploma's behaald. Ben verder een mensenpersoon, weet goed te communiceren zowel mondeling als in geschrift en als jullie mij het vertrouwen gunnen om de rol van penningmeester te vervullen zal ik jullie laten zien hoe efficient er wel niet met geld omgegaan kan worden. Kortom, willen jullie elk jaar genoeg geld overhouden voor 2 teamuitjes? Stem dan op mij
Ik brei jullie fanclubsjaal.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou @:tot graag in het team willen hebben, en we moeten natuurlijk iets voor @:yvonne bedenken. Uit mijn ervaring met ALVs weet ik dat er altijd een functie te bedenken is van een of andere commissie waar iemand bij kan.
Props trouwens @:phoenix en @:stokj voor jullie input vooralsnog, ik denk dat je mijn stem wel hebt.
Ik zit al de godganse vergadering Radler 0.0 weg te tikken en volgens mij is @ijs_beer zelf in wodka gedrenkte radijsjes aan het opvreten, het is wel pure zelfbediening hier.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik brei jullie fanclubsjaal.
Is er nu onderhand drank of hoe zit dat.
Zeker, laten we de belangrijke mensen niet vergeten. Gaat het ons lukken om voor 10 april een dagelijks bestuur te hebben die beëdigd kan worden? @C.L.Werner heeft ook bestuurlijke ervaring en kan een functie als algemeen lid of secretaris op zich nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou @:tot graag in het team willen hebben, en we moeten natuurlijk iets voor @:yvonne bedenken. Uit mijn ervaring met ALVs weet ik dat er altijd een functie te bedenken is van een of andere commissie waar iemand bij kan.
Props trouwens @:phoenix en @:stokj voor jullie input vooralsnog, ik denk dat je mijn stem wel hebt.
Is dat niet al punt 6?quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:27 schreef Lunatiek het volgende:
Kan "aanstellen bestuur" nog op de agenda?
Luna heeft wel ergens gelijk, aanstellen bestuur is wat concreter. Maar geen probleem.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet helaas melden dat ik als tikketaris (zoals @:webhawk dat mooi omschreef) van 9-16 april buiten kantoor ben en dus niet iets kan volbrengen.
Gelet op het feit dat naatje_1 met verlof is benoem ik @I. ook tot informateur om samen een bestuur te formeren.quote:
Ook de gedane zaken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |