quote:Op zondag 21 april 2019 18:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik wil hier graag melden dat ik NIET mee zal doen. En wens derhalve ook geen verdere uitnodigingen.
Mvg
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24quote:
Ik denk dat er voor jou wel een plek is op de achtergrond. We moeten namelijk een vertrouwenspersoon hebben en in jouw handtekening staat dat je melksommelier en vertrouwenspersoon bent. @Samuel24 kan je dit bespreken met de formateur Nanking?quote:Op maandag 22 april 2019 18:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bij deze verwijs ik iedereen voor elk commentaar door naar mijn afgezant Samuel24
Gr
Voor de feestcommissie komt natuurlijk alleen @Greys in aanmerking!quote:Op maandag 22 april 2019 15:25 schreef NanKing het volgende:
Ik zoek nog iemand voor de feestcommissie en ik zoek nog een toiletjuffrouw
Beste @NanKing, bedankt voor je formatieronde.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:20 schreef NanKing het volgende:
Na een weekend vol beraad, wikken, wegen tot een ons. Veel contact met alle bestuursleden in spe en de nodige achterkamertjes ben ik tot het volgende besluit gekomen.
De voorzitter blijft uiteraard @:Roger_Epiales!
Voor de rest opteer ik voor een vrijblijvende fanclub waar ijsberen hoog in het vaandel staat!
Waar anderen een leven lang vechten tegen het ijsberen houden wij deze traditie in stand door wekelijks een rondje te ijsberen rondom onze ijsbeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |