quote:
Je gaat toch niet teruglezen?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
als ik teruggelezen heb ik waarschijnlijk o nog te posten.... dus misschien zie ik jullie morgen pas weer.
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Misschien is dat ook zoquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verbaasd bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
moet wel als je mod gaat wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heb ik geen zin in eigenlijk
Ja, oké, maar nu hebben we nog steeds geen lucratieve deal.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Was enkel even om Lucky te laten zien dat het vaak aparte tekeningetjes zijn
Proost... ik heb braaf Theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
quote:
prut, met koude theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
ook al nietquote:Op woensdag 3 april 2019 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, gaat 'm niet worden, FANN, al heb je geen tieten.
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.quote:
Vraag een stel aan die Griek voor je verjaardag, of leen wat van mijn manboobs.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben mezelf aan het uitdrogen uit solidariteit met de Sahara.
Dehydration, dat is wat.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
kleine tietjes kan welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.
Ontspan je daar echt van?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In deze zit geen honing, geloof ik. Ik heb ook ontspanningsthee, daar zit wel honing in.
Mars is veel groter en daar regent het nooit.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Laters kerel, slaap ze.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Presentquote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Drinken!!!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Morgen op een normale tijd weer op. Trusten!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Tnx 4 the pica's @Reccequote:Op woensdag 3 april 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen op een normale tijd weer op. Trusten!
Ik vond het juist een aanmoediging voor mij.quote:
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef TillyB het volgende:
Eigen droogte eersthet droge slootje van L2B krijgt geen solidariteit?!
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?quote:
Leuk dat je ava is gelukt.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?
kritisch?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?
Ja, nou, dat dus. Zoentje op Pet'z oogjes geeft, mét stip.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
thanxquote:Op woensdag 3 april 2019 01:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus. Zoentje op Pet'z oogjes geeft, mét stip.
quote:
Beiden duidelijk !quote:
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.
ja ja..... slokje Thee niptquote:Op woensdag 3 april 2019 01:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.
NEE is voor mezelf...quote:Op woensdag 3 april 2019 01:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij dacht dat jouw nee betekende ik niet als mod.
Nee hoor, ben toe aan de laatste sip.quote:
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.quote:
Dito !quote:
Slaap lekker, Blauwie!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ga pitten.......![]()
Ik lees het morgen wel.........
Vandaar de reactie, snapt u welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stopt jouw hond toch ook in een pakje?
En Calimero niet, natuurlijk. Bedankt voor de lach. Laterquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, and thanx to @:TilllyB voor je Mediatopic.
Thanks. SO naar @pullup ookquote:Op woensdag 3 april 2019 01:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kijk het ook iedere dag. Knap hoe je het dagelijks bijhoudt
Niks zieligs aan, sommige katten vinden dat dikke fun.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.
quote:Naamswijziging ministeries kost 32 miljoen.
Welk feestje?quote:Op woensdag 3 april 2019 06:56 schreef FANN het volgende:
dat feestje van gisteren was vroeg afgelopen dan..........
weinig bijlezen..... heerlijk![]()
Goedemorgen
ik ook niet......... maar ik was er maar héél evenquote:Op woensdag 3 april 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet uitgenodigd
Oh coolquote:Op woensdag 3 april 2019 06:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet......... maar ik was er maar héél even
Ik integendeel helaas..quote:Op woensdag 3 april 2019 07:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben eindelijk weer in een bijna normaal ritme .......
in iedere geval vandaag
!!quote:Op woensdag 3 april 2019 07:07 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe gaat het met je ogen? je moest deze week toch of niet?
dat weet je nooit........quote:Op woensdag 3 april 2019 07:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag ?
Vanochtend ga ik voor een laatste meting ga ik van uit...quote:Op woensdag 3 april 2019 07:07 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe gaat het met je ogen? je moest deze week toch of niet?
Ah... en dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 07:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanochtend ga ik voor een laatste meting ga ik van uit...
Oké......... ik hoop dat ze snel zijn en dat je niet zo héél erg lang hoeft te wachtenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ik een datum voor de operaties te horen
Hoop vanmiddag meer te weten.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké......... ik hoop dat ze snel zijn en dat je niet zo héél erg lang hoeft te wachten
Nee weet ik.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf heeft problemen met zijn ogen.... of heb je dat gemist?
quote:Op woensdag 3 april 2019 07:21 schreef FANN het volgende:
Ik was al weer vergeten de datum van mijn verjaardag van mijn nieuwe Hartklep![]()
2 jaartjes
DAAROM.......quote:
Het staat weer vol met pareltjesquote:
Daarom ook jij dank.quote:
quote:
Waarom zou dat een snackbar zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Romeins snacken, weer een nieuwe dimensie. Gm
Staat in het artikel, snackbar, kant en klaar eten afhalen, 2000 jaar gelelden.quote:
Ah..verder moet ik lezen....quote:
Hoi Yodaquote:
Elke ochtend 3 koppen.quote:
Je derde kopje al, Hoi Haags.quote:
Hai, Smartie,quote:
In mijn volgend leven zou ik archeologe willen wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Romeins snacken, weer een nieuwe dimensie. Gm
Dan neem ik mijn borsteltje wel mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn volgend leven zou ik archeologe willen worden![]()
serieusen dan opgravingen doen en zo...
En met een zweep rond lopen zeker, Indiana Jones stylequote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die moet je wel meenemen jaquote:Op woensdag 3 april 2019 07:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn borsteltje wel mee.
2 ochtend, 1 avond hier.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke ochtend 3 koppen.
De rest van de dag drink ik gewoonlijk geen koffie meer
neh... dat dan weer nietquote:Op woensdag 3 april 2019 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En met een zweep rond lopen zeker, Indiana Jones style
Ik hou het even bij thee.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... dat dan weer niet![]()
maar ik zou dat wel doen als ik de kans zou hebben![]()
archeologe worden bedoel ik......
Ik zou zoiets alleen leuk vinden, bij een vondst. Niet dat je jaren aan het graven bent en niets ontdekt.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... dat dan weer niet![]()
maar ik zou dat wel doen als ik de kans zou hebben![]()
archeologe worden bedoel ik......
Tja.... dat hoort bij het vak, maar ik begrijp wat je bedoeld en geduld is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 3 april 2019 07:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou zoiets alleen leuk vinden, bij een vondst. Niet dat je jaren aan het graven bent en niets ontdekt.
secuur zijn kan ik dan weer wel...........quote:Op woensdag 3 april 2019 07:54 schreef pullup het volgende:
Ik ken inderdaad iemand die aan opgravingen meedoet in Brabant. Ziet er altijd leuk uit om de foto's van die opgravingen te zien. Wel een erg secuur werkje
Was het maar zo'n feest.quote:
Nog eenquote:Op woensdag 3 april 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor
Dankje, interessant, maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 3 april 2019 07:59 schreef pullup het volgende:
Je kunt je vast wel aanmelden. Hier zit ze bij en ze hebben vast nog wel scheppers of poetsers nodig. Je staat er in ieder geval niet alleen voor
https://www.facebook.com/(...)0QKJPxpIV_P34mSzNAk0
Alleen met goed weer is dat leuk denk ikquote:Op woensdag 3 april 2019 08:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankje, interessant, maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaan
Ik concentreer mij eerst maar op het a.s."opa- en omaschap"quote:Op woensdag 3 april 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen met goed weer is dat leuk denk ik
kan je jezelf opgravenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Scherp.quote:
quote:
Ik heb geen FBquote:Op woensdag 3 april 2019 07:59 schreef pullup het volgende:
Je kunt je vast wel aanmelden. Hier zit ze bij en ze hebben vast nog wel scheppers of poetsers nodig. Je staat er in ieder geval niet alleen voor
https://www.facebook.com/(...)0QKJPxpIV_P34mSzNAk0
Ah okquote:
Ik heb ook geen FB, maar kon desondanks wel wat lezen.quote:
quote:
Smakelijkquote:Op woensdag 3 april 2019 08:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, is het nog veel te vroeg voor.
Eerst
oh, okéquote:Op woensdag 3 april 2019 08:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, is het nog veel te vroeg voor.
Eerst
ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 08:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen FB, maar kon desondanks wel wat lezen.
écht waar hoor !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef sacha het volgende:
ik ken de meeste nummers van Bauhaus uit mijn hoofd![]()
#wasteofspace
das toch een bouwstijlquote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef sacha het volgende:
#wasteofspace
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:29 schreef sacha het volgende:
#wasteofspace
Maar het is een echte Fannquote:Op woensdag 3 april 2019 08:48 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
dat lijkt op Mondriaan wel........
quote:Op woensdag 3 april 2019 08:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil deze![]()
Marcel Breuer, vier bijzettafels, ca. 1926
[ afbeelding ]
Ik ook niet... was maar waarquote:Op woensdag 3 april 2019 08:58 schreef chufi het volgende:
Ik weet het niet Fann.. Ik heb geen kunstgeschiedenis gestudeerd
die hadden wij, zonder voetenbankje danquote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog deze.
En dan met een lamp van Gispen.
Dan moet je gaan sparen!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog deze.
Kijken of je snel een pizza vesuvius kunt maken bij de afhaalbaliequote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet... was maar waar![]()
Ik heb nog zéker 6 volgende levens nodig
Jullie hebben hem weggegeven toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ding was bij ons helemaal uitgeleefd als tv-stoel
wij hadden niet zulke dure stoelenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ding was bij ons helemaal uitgeleefd als tv-stoel
ja, hij dacht ik eigen mij gewoon de primaire kleuren toequote:Op woensdag 3 april 2019 08:57 schreef FANN het volgende:
Dus Rietveld heeft dat ook gewoon gepikt![]()
[ afbeelding ]
aha!
ja dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 3 april 2019 09:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, hij dacht ik eigen mij gewoon de primaire kleuren toe
Nee.. hij is gerenoveerd en mn broer heeft hem waarschijnlijk toegeeigendquote:Op woensdag 3 april 2019 09:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jullie hebben hem weggegeven toch?
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zittenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is en stuk gezelliger dan de Rietveld stoel in elk geval
Zeker weten!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zitten
dramaquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
Wat een bizar duur ding trouwens!quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook de enige dure stoel volgens mij ... hij zat wel lekker
Wat een drukte ook weer .. goedemorgenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
auwquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een bizar duur ding trouwens!![]()
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Ja dat heet Kunstquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...quote:
Triplex.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...
zegt ie net...
Die had mijn opa vroeger. Die had heel veel mooie spullen, daar is veel van weggegeven toen ie naar het bejaardenhuis ging...quote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog deze.
Ja, denk het wel.quote:
Kun je ook heel goed Donald Duck nadoen?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik ben Driepink.
29 jaar
geen 30 cm
eeuwige vrijgezel
groetjes!
eeuwige vrijgezel ..... hmmmmm..... dat zeggen ze wel vakerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik ben Driepink.
29 jaar
geen 30 cm
eeuwige vrijgezel
groetjes!
Ja, niet dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef sacha het volgende:
[..]
de 'ik kan dat ook nog wel maken' opmerking
Totaal niet, jij wel?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je ook heel goed Donald Duck nadoen?
ah... ja ik snap je...quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef sacha het volgende:
[..]
de 'ik kan dat ook nog wel maken' opmerking
Jammer.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Die had mijn opa vroeger. Die had heel veel mooie spullen, daar is veel van weggegeven toen ie naar het bejaardenhuis ging...
Ik was toch nog niet eens geboren..quote:Op woensdag 3 april 2019 09:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan jij dat maar heb je het ook gedaan?
net zo oud als mn dochter ....quote:Op woensdag 3 april 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet eens geboren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |