Nee.. hij is gerenoveerd en mn broer heeft hem waarschijnlijk toegeeigendquote:Op woensdag 3 april 2019 09:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jullie hebben hem weggegeven toch?
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zittenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is en stuk gezelliger dan de Rietveld stoel in elk geval
Zeker weten!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zitten
dramaquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
Wat een bizar duur ding trouwens!quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook de enige dure stoel volgens mij ... hij zat wel lekker
Wat een drukte ook weer .. goedemorgenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
auwquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een bizar duur ding trouwens!![]()
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Ja dat heet Kunstquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...quote:
Triplex.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...
zegt ie net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |