Nee.. hij is gerenoveerd en mn broer heeft hem waarschijnlijk toegeeigendquote:Op woensdag 3 april 2019 09:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jullie hebben hem weggegeven toch?
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zittenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is en stuk gezelliger dan de Rietveld stoel in elk geval
Zeker weten!quote:Op woensdag 3 april 2019 09:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld ook een stuk lekkerder zitten
dramaquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
Wat een bizar duur ding trouwens!quote:
Ik geloof je directquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ook de enige dure stoel volgens mij ... hij zat wel lekker
Wat een drukte ook weer .. goedemorgenquote:Op woensdag 3 april 2019 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wachten op een telefoontje van de fietsenmaker.
auwquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat een bizar duur ding trouwens!![]()
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Ja dat heet Kunstquote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nog wel maken met wat houten balkjes, 2 houten platen en wat verf!
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...quote:
Triplex.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zegt dat dat ding h;e;el lekker zit, die heeft daar ooit een keer opgezeten in een meubelzaak ofzo...
zegt ie net...
Die had mijn opa vroeger. Die had heel veel mooie spullen, daar is veel van weggegeven toen ie naar het bejaardenhuis ging...quote:Op woensdag 3 april 2019 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil ooit nog deze.
En dan met een lamp van Gispen.
Ja, denk het wel.quote:
Kun je ook heel goed Donald Duck nadoen?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik ben Driepink.
29 jaar
geen 30 cm
eeuwige vrijgezel
groetjes!
eeuwige vrijgezel ..... hmmmmm..... dat zeggen ze wel vakerquote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
Hoi,
Ik ben Driepink.
29 jaar
geen 30 cm
eeuwige vrijgezel
groetjes!
Ja, niet dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef sacha het volgende:
[..]
de 'ik kan dat ook nog wel maken' opmerking
Totaal niet, jij wel?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je ook heel goed Donald Duck nadoen?
ah... ja ik snap je...quote:Op woensdag 3 april 2019 09:19 schreef sacha het volgende:
[..]
de 'ik kan dat ook nog wel maken' opmerking
Jammer.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Die had mijn opa vroeger. Die had heel veel mooie spullen, daar is veel van weggegeven toen ie naar het bejaardenhuis ging...
Ik was toch nog niet eens geboren..quote:Op woensdag 3 april 2019 09:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja natuurlijk kan jij dat maar heb je het ook gedaan?
net zo oud als mn dochter ....quote:Op woensdag 3 april 2019 09:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet eens geboren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |