quote:
Je gaat toch niet teruglezen?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
als ik teruggelezen heb ik waarschijnlijk o nog te posten.... dus misschien zie ik jullie morgen pas weer.
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Misschien is dat ook zoquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verbaasd bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
moet wel als je mod gaat wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heb ik geen zin in eigenlijk
Ja, oké, maar nu hebben we nog steeds geen lucratieve deal.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Was enkel even om Lucky te laten zien dat het vaak aparte tekeningetjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |