quote:
Je gaat toch niet teruglezen?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
als ik teruggelezen heb ik waarschijnlijk o nog te posten.... dus misschien zie ik jullie morgen pas weer.
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Misschien is dat ook zoquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verbaasd bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
moet wel als je mod gaat wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heb ik geen zin in eigenlijk
Ja, oké, maar nu hebben we nog steeds geen lucratieve deal.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Was enkel even om Lucky te laten zien dat het vaak aparte tekeningetjes zijn
Proost... ik heb braaf Theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
quote:
prut, met koude theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
ook al nietquote:Op woensdag 3 april 2019 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, gaat 'm niet worden, FANN, al heb je geen tieten.
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.quote:
Vraag een stel aan die Griek voor je verjaardag, of leen wat van mijn manboobs.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben mezelf aan het uitdrogen uit solidariteit met de Sahara.
Dehydration, dat is wat.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
kleine tietjes kan welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.
Ontspan je daar echt van?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In deze zit geen honing, geloof ik. Ik heb ook ontspanningsthee, daar zit wel honing in.
Mars is veel groter en daar regent het nooit.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Laters kerel, slaap ze.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Presentquote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Drinken!!!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Morgen op een normale tijd weer op. Trusten!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Tnx 4 the pica's @Reccequote:Op woensdag 3 april 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Morgen op een normale tijd weer op. Trusten!
Ik vond het juist een aanmoediging voor mij.quote:
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef TillyB het volgende:
Eigen droogte eersthet droge slootje van L2B krijgt geen solidariteit?!
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?quote:
Leuk dat je ava is gelukt.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?
kritisch?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen maken ruzie met mij omdat ik kritisch ben. Maar wel superaardig en coulant. wat een supercombi, vind je niet?
Ja, nou, dat dus. Zoentje op Pet'z oogjes geeft, mét stip.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
[..]
thanxquote:Op woensdag 3 april 2019 01:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus. Zoentje op Pet'z oogjes geeft, mét stip.
quote:
Beiden duidelijk !quote:
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.
ja ja..... slokje Thee niptquote:Op woensdag 3 april 2019 01:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.
NEE is voor mezelf...quote:Op woensdag 3 april 2019 01:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij dacht dat jouw nee betekende ik niet als mod.
Nee hoor, ben toe aan de laatste sip.quote:
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.quote:
Dito !quote:
Slaap lekker, Blauwie!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ga pitten.......![]()
Ik lees het morgen wel.........
Vandaar de reactie, snapt u welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stopt jouw hond toch ook in een pakje?
En Calimero niet, natuurlijk. Bedankt voor de lach. Laterquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, and thanx to @:TilllyB voor je Mediatopic.
Thanks. SO naar @pullup ookquote:Op woensdag 3 april 2019 01:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kijk het ook iedere dag. Knap hoe je het dagelijks bijhoudt
Niks zieligs aan, sommige katten vinden dat dikke fun.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |