quote:
Je gaat toch niet teruglezen?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:12 schreef FANN het volgende:
als ik teruggelezen heb ik waarschijnlijk o nog te posten.... dus misschien zie ik jullie morgen pas weer.
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Waarom kijken ze allemaal alsof ze net een berenlul met hummus wordt aangeboden?
[..]
Misschien is dat ook zoquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verbaasd bedoel je?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
moet wel als je mod gaat wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... nee heb ik geen zin in eigenlijk
Ja, oké, maar nu hebben we nog steeds geen lucratieve deal.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:18 schreef Petzi het volgende:
Was enkel even om Lucky te laten zien dat het vaak aparte tekeningetjes zijn
Proost... ik heb braaf Theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
quote:
prut, met koude theequote:Op woensdag 3 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn laatste whisky vannacht. Cheers
ook al nietquote:Op woensdag 3 april 2019 01:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, gaat 'm niet worden, FANN, al heb je geen tieten.
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.quote:
Vraag een stel aan die Griek voor je verjaardag, of leen wat van mijn manboobs.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben mezelf aan het uitdrogen uit solidariteit met de Sahara.
Dehydration, dat is wat.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
kleine tietjes kan welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb kleine tetjes, maar dat was al eerder te lezen.
Ontspan je daar echt van?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In deze zit geen honing, geloof ik. Ik heb ook ontspanningsthee, daar zit wel honing in.
Mars is veel groter en daar regent het nooit.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Laters kerel, slaap ze.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Presentquote:Op woensdag 3 april 2019 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
kleine tietjes kan welmaar jij wil geen Mod worden toch? Al hebben we iemand nodig
die oud en wijs is om dit gajes te modden
Drinken!!!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Morgen op een normale tijd weer op. Trusten!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar gauw slapen.
[ afbeelding ]
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |