thanxquote:Op woensdag 3 april 2019 01:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus. Zoentje op Pet'z oogjes geeft, mét stip.
quote:
Beiden duidelijk !quote:
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks een stille ende dreuge tocht voor mezelf houden, zonder lampion, om het miljeuh te sparen.
ja ja..... slokje Thee niptquote:Op woensdag 3 april 2019 01:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat doe je dwars. Komt dat omdat je kleine tetten hebt? Dat kan ook lief staan heur.
NEE is voor mezelf...quote:Op woensdag 3 april 2019 01:37 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij dacht dat jouw nee betekende ik niet als mod.
Nee hoor, ben toe aan de laatste sip.quote:
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.quote:
Dito !quote:
Slaap lekker, Blauwie!quote:Op woensdag 3 april 2019 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Ik ga pitten.......![]()
Ik lees het morgen wel.........
Vandaar de reactie, snapt u welquote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stopt jouw hond toch ook in een pakje?
En Calimero niet, natuurlijk. Bedankt voor de lach. Laterquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh, and thanx to @:TilllyB voor je Mediatopic.
Thanks. SO naar @pullup ookquote:Op woensdag 3 april 2019 01:49 schreef Petzi het volgende:
[..]
Kijk het ook iedere dag. Knap hoe je het dagelijks bijhoudt
Niks zieligs aan, sommige katten vinden dat dikke fun.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik schenk er ook geen reet aandacht aan. Het gaat me puur om het vermaak wat het beest me geeft en voor de rest zal het me jeuken.
quote:Naamswijziging ministeries kost 32 miljoen.
Welk feestje?quote:Op woensdag 3 april 2019 06:56 schreef FANN het volgende:
dat feestje van gisteren was vroeg afgelopen dan..........
weinig bijlezen..... heerlijk![]()
Goedemorgen
ik ook niet......... maar ik was er maar héél evenquote:Op woensdag 3 april 2019 06:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet uitgenodigd
Oh coolquote:Op woensdag 3 april 2019 06:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet......... maar ik was er maar héél even
Ik integendeel helaas..quote:Op woensdag 3 april 2019 07:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben eindelijk weer in een bijna normaal ritme .......
in iedere geval vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |