Het staat weer vol met pareltjesquote:
Daarom ook jij dank.quote:
quote:
Waarom zou dat een snackbar zijnquote:Op woensdag 3 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Romeins snacken, weer een nieuwe dimensie. Gm
Staat in het artikel, snackbar, kant en klaar eten afhalen, 2000 jaar gelelden.quote:
Ah..verder moet ik lezen....quote:
Hoi Yodaquote:
Elke ochtend 3 koppen.quote:
Je derde kopje al, Hoi Haags.quote:
Hai, Smartie,quote:
In mijn volgend leven zou ik archeologe willen wordenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Romeins snacken, weer een nieuwe dimensie. Gm
Dan neem ik mijn borsteltje wel mee.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
In mijn volgend leven zou ik archeologe willen worden![]()
serieusen dan opgravingen doen en zo...
En met een zweep rond lopen zeker, Indiana Jones stylequote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die moet je wel meenemen jaquote:Op woensdag 3 april 2019 07:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn borsteltje wel mee.
2 ochtend, 1 avond hier.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke ochtend 3 koppen.
De rest van de dag drink ik gewoonlijk geen koffie meer
neh... dat dan weer nietquote:Op woensdag 3 april 2019 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En met een zweep rond lopen zeker, Indiana Jones style
Ik hou het even bij thee.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... dat dan weer niet![]()
maar ik zou dat wel doen als ik de kans zou hebben![]()
archeologe worden bedoel ik......
Ik zou zoiets alleen leuk vinden, bij een vondst. Niet dat je jaren aan het graven bent en niets ontdekt.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:51 schreef FANN het volgende:
[..]
neh... dat dan weer niet![]()
maar ik zou dat wel doen als ik de kans zou hebben![]()
archeologe worden bedoel ik......
Tja.... dat hoort bij het vak, maar ik begrijp wat je bedoeld en geduld is niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 3 april 2019 07:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou zoiets alleen leuk vinden, bij een vondst. Niet dat je jaren aan het graven bent en niets ontdekt.
secuur zijn kan ik dan weer wel...........quote:Op woensdag 3 april 2019 07:54 schreef pullup het volgende:
Ik ken inderdaad iemand die aan opgravingen meedoet in Brabant. Ziet er altijd leuk uit om de foto's van die opgravingen te zien. Wel een erg secuur werkje
Was het maar zo'n feest.quote:
Nog eenquote:Op woensdag 3 april 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor
Dankje, interessant, maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op woensdag 3 april 2019 07:59 schreef pullup het volgende:
Je kunt je vast wel aanmelden. Hier zit ze bij en ze hebben vast nog wel scheppers of poetsers nodig. Je staat er in ieder geval niet alleen voor
https://www.facebook.com/(...)0QKJPxpIV_P34mSzNAk0
Alleen met goed weer is dat leuk denk ikquote:Op woensdag 3 april 2019 08:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankje, interessant, maar deze beker laat ik aan mij voorbij gaan
Ik concentreer mij eerst maar op het a.s."opa- en omaschap"quote:Op woensdag 3 april 2019 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen met goed weer is dat leuk denk ik
kan je jezelf opgravenquote:Op woensdag 3 april 2019 07:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Scherp.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |