Echt hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja.Ik dacht er ook nog 1 op haar buik te voelen maar kon niet weer vinden dus was denk ik ook een tepel.
Wij hadden best pittige onweerquote:Op dinsdag 2 april 2019 20:37 schreef I. het volgende:
Over een kwartiertje komt hier een storm overwaaien volgens buienradar.
toen je blauw was waren de feitjes net zo nutteloos hoorquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Flippiee het volgende:
3e nutteloze feitje, zwart is wel wennen
Ik dacht dat het hier nog wel in zou slaan, maar nope. Niks gemerkt.quote:
#zininquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:19 schreef Flippiee het volgende:
Van het weekend gelukkig wel beter weer als goed is
#nooitvangehoordquote:
Ja, stommiequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:25 schreef Flippiee het volgende:
3e nutteloze feitje, zwart is wel wennen
Was gezellig hè, houdoequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
Mijn naam in de TT vervangen voor een vermagerde kat![]()
Mijn leven heeft geen zin meer
SOW HEYquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
toen je blauw was waren de feitjes net zo nutteloos hoor
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier nog wel in zou slaan, maar nope. Niks gemerkt.
Gemiste kansquote:[..]
#zinin
[..]
#nooitvangehoord
quote:[..]
Ja, stommie
Het is veel meer dan dat!!!!!quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:29 schreef I. het volgende:
[..]
Weet meteen waarom ik er nooit van heb gehoord.
Dan was je leven ook weinig waardquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
Mijn naam in de TT vervangen voor een vermagerde kat![]()
Mijn leven heeft geen zin meer
Ik wens je veel geluk met CD en hopelijk kunnen jullie nog zorgen voor wat nakomelingen. Adiosquote:
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wens je veel geluk met CD en hopelijk kunnen jullie nog zorgen voor wat nakomelingen. Adios
Heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren
Verdorie dat zullen dan wel heel wat notes worden als je weer blauw bentquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik houd hem bij in een notitieboekje
Wie het laatst lacht
Uhu.. Had wel getik van regen tegen m'n ramen willen horen.quote:
Echt? Hm, misschien toch maar overwegen.quote:[..]
Gemiste kansZou hem wel aanraden. En mijn adviezen zijn altijd uitstekend
Okok, ik ga 'm onthouden.quote:[..]
Het is veel meer dan dat!!!!!
Oh......okeequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hans gedraagt zich volgens mij een beetje als een wijf
Ah wat lief, de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hans gedraagt zich volgens mij een beetje als een wijf
Heb je zelf een aandeel inquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Verdorie dat zullen dan wel heel wat notes worden als je weer blauw bent
heerlijk is Dat jaquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:44 schreef I. het volgende:
[..]
Uhu.. Had wel getik van regen tegen m'n ramen willen horen.
Gewoon kijken, afzetten kan altijd. Gaat over rassenkwestie in de VS.quote:[..]
Echt? Hm, misschien toch maar overwegen.
[..]
Okok, ik ga 'm onthouden.
Preciesquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heerlijk is Dat ja
Zeker voor het slapen gaan.
True true, klinkt wel interessant.quote:[..]
Gewoon kijken, afzetten kan altijd. Gaat over rassenkwestie in de VS.
[..]
Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goed voor de plantjes natuurlijk.quote:
Gelukkig is je lijstje erg lang dus tegen de tijd dat je daar aan toe komt, ben je toch al vergeten dat ik het adviseerde.quote:[..]
True true, klinkt wel interessant.Zet 'm op m'n lijstje.
En Heanquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:57 schreef HPLC het volgende:
heb je nu alleen de bijna nooit aanwezige Partyhard als mod hier?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HelaasWees gerust, jij mag dit soort grapjes wel makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag dit soort grapjes wel maken
Even gequote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Wees gerust, jij mag dit soort grapjes wel maken
True.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En goed voor de plantjes natuurlijk.
Heb het er meteen even bijgezet.quote:[..]
Gelukkig is je lijstje erg lang dus tegen de tijd dat je daar aan toe komt, ben je toch al vergeten dat ik het adviseerde.
gewoon ouderwets een to-watch-list op papierquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:10 schreef I. het volgende:
Moet eigenlijk een keertje m'n lijstje voor films ergens in IMDb dumpen ofzo, of ergens waar dat ook netjes bij te houden is.Nu staat het tussen series in.
En die dan weer kwijtraken en totaal vergeten waar je nou ook alweer bent gebleven.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
gewoon ouderwets een to-watch-list op papier
met plakgom op de wc hangenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:11 schreef I. het volgende:
[..]
En die dan weer kwijtraken en totaal vergeten waar je nou ook alweer bent gebleven.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 2 april 2019 22:09 schreef I. het volgende:
[..]
True.Goed begin van het lenteseizoen dan wel.
[..]
Heb het er meteen even bijgezet.
[ afbeelding ]
Natuurfilmsquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
In verband met bezoek zou ik wel de 'natuurfilms' niet op de lijst zetten
Die kijk ik niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
In verband met bezoek zou ik wel de 'natuurfilms' niet op de lijst zetten
ah ja, dat heeft bijna iedereen wel denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:23 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor, hooguit clipjes van max 20 minuten ofzo, maar om dat nou films te noemen.
Weet niet waarom maar bedankt.quote:
Vind het met mensen toch meer opwindend.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
is toch hetzelfde als Animal Planet maar dan met homo sapiens
Ach als het langer zou duren dan houden de meesten het toch niet euh vol.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:23 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor, hooguit clipjes van max 20 minuten ofzo, maar om dat nou films te noemen.
Gewoon, geen dank.quote:
Dan begin ik pas net een beetje warm te lopen, maar daarom zoek ik ook meestal meteen meerdere clipjes op zodat ik in één ruk door kan.quote:[..]
Ach als het langer zou duren dan houden de meesten het toch niet euh vol.
Ach alles went behalve een ventquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Op deze dag voor autisme wil ik nog even mijn moment pakken en zeggen dat ik niet kan wennen aan een zwarte @:flippiee
Ik vind dat jij wel wat beters kan verzinnenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach alles went behalve een vent
(Dit is mijn act, hoe vind je die)
Wat kijk jij zoal?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Vind het met mensen toch meer opwindend.
Oh man, en het duurde al 8 jaar voor ik er 1 bedacht hadquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel wat beters kan verzinnen
Hoe kom je dan bij een act die doet lijken of je pot lesbisch bent?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man, en het duurde al 8 jaar voor ik er 1 bedacht had
Meestal zijn er 2 mensen, schaars gekleed die het over bloemetjes en bijtjes hebben. Het verschilt nog wel eens of het twee vrouwen zijn (erg gezellig) of man en vrouw. Soms erg leerzaam.quote:
Ik heb je gezien bij mijn favoriete man van dit moment.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan je hier ook al taggen tegenwoordig?
Maar hoi
Dat is doel van een act toch. :squote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoe kom je dan bij een act die doet lijken of je pot lesbisch bent?
Niet echt origineel of wel?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach alles went behalve een vent
(Dit is mijn act, hoe vind je die)
Je wil ons gewoon allemaal wegjagen met je actquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is doel van een act toch. :s
Wat moet je anders doen dan met een act?
quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal zijn er 2 mensen, schaars gekleed die het over bloemetjes en bijtjes hebben. Het verschilt nog wel eens of het twee vrouwen zijn (erg gezellig) of man en vrouw. Soms erg leerzaam.
En jij?
Nee. Jij bent al de 2e.quote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Jij bent al de 2e.
En zoals sked al opmerkte. Val ook nog eens op mannen dus knap waardeloos ook om te doen alsof ik dat niet doe
Ja kwam Bram vorige week tegen hier in Utregquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb je gezien bij mijn favoriete man van dit moment.
Dat moet jij weten ben ik echt zatquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet jij weten
(Hoe werkt een act als het niet origineel is, niet echt heh)
Het werkte anders nog niet zo erg goedquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Je wil ons gewoon allemaal wegjagen met je act
Haha vet mooiquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja kwam Bram vorige week tegen hier in Utreg
Echt hè, ja meestal een man en vrouw die soort van doktertje spelen en dan loopt het uit de hand en dan moet ik blozen hihiquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal zijn er 2 mensen, schaars gekleed die het over bloemetjes en bijtjes hebben. Het verschilt nog wel eens of het twee vrouwen zijn (erg gezellig) of man en vrouw. Soms erg leerzaam.
En jij?
Als het uit de hand loopt, klinkt ook wel spannend. Dat je dan nog durft verder te kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, ja meestal een man en vrouw die soort van doktertje spelen en dan loopt het uit de hand en dan moet ik blozen hihi
Gaat net aan, wel met een blos op de wangenquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het uit de hand loopt, klinkt ook wel spannend. Dat je dan nog durft verder te kijken
Ja heel chillquote:Op dinsdag 2 april 2019 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vet mooiIs hij beetje aardig in het echt?
Die kun je ook aan eventuele rozig zijn van vermoeidheid verwijtenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat net aan, wel met een blos op de wangen
zeg ama den pama.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb je gezien bij mijn favoriete man van dit moment.
quote:Op woensdag 3 april 2019 00:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ik al eens gezegd hoe lief ik jou vind?
Gij snaptut!quote:Op woensdag 3 april 2019 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ge kunt een schôn Broabaants dame nie zonder zuutigheid loaten, wè...
hehe hihi ;$quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die kun je ook aan eventuele rozig zijn van vermoeidheid verwijten
ja dat je dan erin bijt en dan bllllwlwwlwlelleelfldlwlllwlwlwlwl..... dat dan de gran marnier eruit druiptquote:
België is altijd goed.quote:
Omgquote:Op woensdag 3 april 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
streak van 50 net...
Nu 136900 eitjes
Ja eensquote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
België is altijd goed.
Vooral de FRIET.
FRIET
FRIET
FRIET
Mooi zo.. ga ik je kasteel innemen als BRAVE SIR ROBIN.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vorige keer dat ik speelde ging niet heel lekker Etto, ik verleer het denk ik een beetje
DACHT HET NIETquote:Op woensdag 3 april 2019 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi zo.. ga ik je kasteel innemen als BRAVE SIR ROBIN.
Prima, net thuis na een enerverende dag, over 10 minuten denk ik dat ik richting dromenland gaquote:Op woensdag 3 april 2019 01:47 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, slapeloosheid nog, zo maar weer eens proberen te slapen.
En daar?
Netjes netjes.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima, net thuis na een enerverende dag, over 10 minuten denk ik dat ik richting dromenland ga
Dat ook. Zelfde vraag aan jou als aan I.: hoe staat het ervoor?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch, leuk, lief, intelligent?
Dankje
Wat denk je zelf, dat ik me ooit aan dergelijke bedtijden kan houden als er gezelligheid is hier?quote:
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook. Zelfde vraag aan jou als aan I.: hoe staat het ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malle jongen is het ookquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.geen idee wat er gebeurt is, maar als je erover wilt praten weet je me te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik, lief.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee wat er gebeurt is, maar als je erover wilt praten weet je me te vinden
Moeilijk hèquote:Op woensdag 3 april 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ik me ooit aan dergelijke bedtijden kan houden als er gezelligheid is hier?
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Malle jongen is het ook
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, echt een gekkie.quote:[..]
Malle jongen is het ook
Dit zou mijn rollende r kunnen zijnquote:
Maar wel een lieverdquote:
Oh nee kakkiesquote:Op woensdag 3 april 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee heb je die Lubachdingens al gekeken met die zomertijdmensen?
Zal ik m opzoeken?quote:Op woensdag 3 april 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit zou mijn rollende r kunnen zijn
[..]
Maar wel een lieverd
[..]
Oh nee kakkies
Leek mij ook wel interessantquote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Europees Parlement wil verbod op benamingen als ‘vegaburger’ en ‘sojayoghurt’
wtf is dit voor termenterreur
Lijkt mij niks.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Volgens mij verwijst burger niet zozeer naar het vlees, maar meer naar de combinatie van brood, vlees(vervanger), sla en saus. Hamburger is wellicht anders, maar ik vind het een beetje vreemde regelgevingquote:Op woensdag 3 april 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.Kan snel doordraven, als dit al mag.
denk het? Gaat over een cyborgquote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
is dat die film met dat meisje met dat rare hoofd?
Oh dacht niet dat het een superheldenfilm was.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAar jij hebt niets met superheldenfilms, dus dat is logisch
met een raar groot hoofd toch?quote:
Nouja, het is technisch gezien geen superheldenfilm, maar het heeft er alle trekjes van. Getuige ook de trailers die ervoor zaten, DC/Marvel all over the place. En trailers zetten wel de toon van de film.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht niet dat het een superheldenfilm was.
Meer gebaseerd op anime, en daar ben ik ook geen fan van nee
OMGOMGOMG, wat een maandquote:Op woensdag 3 april 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones S8 deze maand genot.
Klinkt matig allemaal.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, het is technisch gezien geen superheldenfilm, maar het heeft er alle trekjes van. Getuige ook de trailers die ervoor zaten, DC/Marvel all over the place. En trailers zetten wel de toon van de film.
Nja het ligt wel in dezelfde hoek als vegaworstjes, vegasushi, vegarookworst etc. Dus het lijkt mij niet zo verkeerd dat ze dat soort dingen onder de loep nemen. Hetzelfde met andere producten die in feite de ingrediënten uit de benaming niet eens bevatten.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij verwijst burger niet zozeer naar het vlees, maar meer naar de combinatie van brood, vlees(vervanger), sla en saus. Hamburger is wellicht anders, maar ik vind het een beetje vreemde regelgeving
Echt hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook nog volop wielrennen.
What a time to be alive.
ja wel de echte van dc erg toffe film neemt zichzelf niet te serieus.quote:
Tenzij het echt productmisleiding is vind ik het juist prima om vega-producten te hebben. Als het smaakt als worst, ruikt als een worst en eruit ziet als een worst, waarom mag het dan geen worst zijn ook al zijn de ingrediënten anders...quote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Nja het ligt wel in dezelfde hoek als vegaworstjes, vegasushi, vegarookworst etc. Dus het lijkt mij niet zo verkeerd dat ze dat soort dingen onder de loep nemen. Hetzelfde met andere producten die in feite de ingrediënten uit de benaming niet eens bevatten.
Wtfffffffquote:Op woensdag 3 april 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanaf 3:46 (zit laptop, ben denk sneller)
Eensquote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Plaagstootje hier en daar moet kunnen toch.
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja wel de echte van dc erg toffe film neemt zichzelf niet te serieus.
Zo'n vaart zal het vast niet lopen.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inb4 ik donder morgen van de trap af.
Morsdood.
Shazam!quote:
Voetbal heeft hetzelfde entertainmentniveau als een ravijn inspringen dat zo hoog is dat er bijna geen einde aankomt, met af en toe wellicht een kleine tak die uitsteekt om het een beetje spannend te makenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen heeft hetzelfde entertainmentniveau als een onverdoofde castratie ondergaan.
Tsja.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij het echt productmisleiding is vind ik het juist prima om vega-producten te hebben. Als het smaakt als worst, ruikt als een worst en eruit ziet als een worst, waarom mag het dan geen worst zijn ook al zijn de ingrediënten anders...
Waarom misleiding als er vega voorstaat?quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja.In feite is het ook gewoon misleiding natuurlijk hè.
Klopt, ik barst bij het kijken naar voetbal ook vaak van de adrenaline.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voetbal heeft hetzelfde entertainmentniveau als een ravijn inspringen dat zo hoog is dat er bijna geen einde aankomt, met af en toe wellicht een kleine tak die uitsteekt om het een beetje spannend te maken
ja kinnepolis super hero night was een soort voor première was erg tof.quote:
Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het vast niet lopen.
en je wilt de grond raken met alle macht maar kan het nietquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik barst bij het kijken naar voetbal ook vaak van de adrenaline.
shazam werd vroeger captain marvel genoemdquote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is Shazam! volgens jou de echte Captain Marvel?Ik snap je niet helemaal.
Soms raak je de grond bij het voetbal inderdaad, maar je doet het voor de momenten dat je blijft zweven in de lucht.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je wilt de grond raken met alle macht maar kan het niet
Ah, op die manier. Wist niet dat Shazam ook al in de bios was. Nu 2 keer de trailer gezien, zag er wel leuk uit. Maar zijn wel echt andere soort helden natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
shazam werd vroeger captain marvel genoemd
shazam was wat dc nodig had een soort meer kindvriendelijke deadpool qua toon die de film neerzet.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wist niet dat Shazam ook al in de bios was. Nu 2 keer de trailer gezien, zag er wel leuk uit. Maar zijn wel echt andere soort helden natuurlijk.
Hmm ik twijfelde heel erg door dr trailer maar ga misschien wel kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja kinnepolis super hero night was een soort voor première was erg tof.
Tsja of een meteoriet moet de boel uitwissen. Zoveel risico's in het levenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje.
Eén misstap en pats boem weg leven.
aja, ok. Ik vond Alita iig stuk beter dan Captain Marvel, al was Captain Marvel een solide film.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
shazam was wat dc nodig had een soort meer kindvriendelijke deadpool qua toon die de film neerzet.
verrasend goed.
Carol Danvers van marvel nooit iets mee gehad.
ik verwachte ook een hele gare film na de trailer maar een prima feel good movie die je met een goed gevoel naar huis stuurt.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik twijfelde heel erg door dr trailer maar ga misschien wel kijken
Ook nog privé redenen. Dan laat ik mijn #tjackaformod actie achterwegequote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook nog privé redenen. Dan laat ik mijn #tjackaformod actie achterwege
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. gebeld door Luc omdat ik een mening had over dat nieuws en dat in appje had gezet
Nja, je laat het er uitzien als iets dat wel van vlees gemaakt is, dus daarin zit al een optische misleiding.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom misleiding als er vega voorstaat?
ik hoorde het volgens mij niet live though, dus denk dat het opgenomen was en daarna uitgezonden wordt nog, maar idkquote:
Ah ja, doet Luc sowieso wel vaak volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2019 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoorde het volgens mij niet live though, dus denk dat het opgenomen was en daarna uitgezonden wordt nog, maar idk
Kan bijna niet anders, toen ik radio aanzette ging ie 3 platen afkondigen...quote:Op woensdag 3 april 2019 02:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ah ja, doet Luc sowieso wel vaak volgens mij
Wanneer is diequote:Op woensdag 3 april 2019 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maat
ik zat te denken he, kunnen we neit voor future cup soort meet doen
het is al lang verleden tijd.quote:
twitter:niemandoinette twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 21:50:25WAAR ZIET U EEN VINK EUROPEES PARLEMENT??? LINKS OF RECHTS??? https://t.co/3vmDwRyf4s reageer retweet
TL doorgescrolled ik haat r nu al. Maar wel volg gegeven want ze is grappigquote:Op woensdag 3 april 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:niemandoinette twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 21:50:25WAAR ZIET U EEN VINK EUROPEES PARLEMENT??? LINKS OF RECHTS??? https://t.co/3vmDwRyf4s reageer retweet
Oh met Pasen. Ja ik wil wel, maar je zou wel af zeggen op laatste moment.quote:
Voormalig verenigingsgenootje van mequote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
TL doorgescrolled ik haat r nu al. Maar wel volg gegeven want ze is grappig
zij op een verenigingquote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voormalig verenigingsgenootje van me
broquote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh met Pasen. Ja ik wil wel, maar je zou wel af zeggen op laatste moment.
niet een vereniging zoals jij nu doet heh, studievereniging, gans wat andersquote:Op woensdag 3 april 2019 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zij op een vereniging
tssss wat een faker
ohhquote:Op woensdag 3 april 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet een vereniging zoals jij nu doet heh, studievereniging, gans wat anders
Is goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet jij het op poten dan. Ik wil sowieso wel.
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, toen ik radio aanzette ging ie 3 platen afkondigen...
Heel droevig verhaal over Joost Wolters, die bijna hetzelfde is overkomen als Anne Faber.. Verder het proces van Holleeder (niet heel boeiend, ontkent weer alles vanzelfsprekend).quote:
Skip, skip, en dat klinkt wel leuk ja. Nou, weer minstens 30 minuten bespaard door alleen interessante fragmentjes te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 03:00 schreef I. het volgende:
[..]
Heel droevig verhaal over Joost Wolters, die bijna hetzelfde is overkomen als Anne Faber.. Verder het proces van Holleeder (niet heel boeiend, ontkent weer alles vanzelfsprekend).
Tot slot gaat het over de avond van de filmmuziek. Waar ik ook nog wel graag een keer heen wil.
quote:Op woensdag 3 april 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Skip, skip, en dat klinkt wel leuk ja. Nou, weer minstens 30 minuten bespaard door alleen interessante fragmentjes te kijken
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te pratenquote:
why dat?quote:Op woensdag 3 april 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te praten
interessant, niet iets waar ik me druk over maak thoquote:Op woensdag 3 april 2019 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)ojayoghurt~a4fa4f0c/
Hij pikt het wel leuk opquote:Op woensdag 3 april 2019 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
interessant, niet iets waar ik me druk over maak tho
Oh ik dacht dat je pro wasquote:Op woensdag 3 april 2019 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij pikt het wel leuk opMaargoed, ik vind het dus wel een ding. Als EU dingen zegt over streekproducten die beschermd moeten worden à la, maar bepalen welke termen wel/niet mogen
Laat de filosofen daar nou maar mee aan de slag gaan en houd je verder koest...
om hoe je deze zin formuleerdequote:Op woensdag 3 april 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te praten
Schijt aan de smeltende poolkappen gehad?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd of ik even 1000 bij wil betalen aan energiekosten
Doe maar eventjesquote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd of ik even 1000 bij wil betalen aan energiekosten
Niet meer gebruikt dan andersquote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijt aan de smeltende poolkappen gehad?
Dat klinkt wel beetje gek. Ook omdat we een warme winter hebben gehadquote:Op woensdag 3 april 2019 09:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet meer gebruikt dan anders
Maar klopt volgens mij niets van. Totaal aantal eenheden complex 30k. Waarvan ik er 6k moet betalen. Er wonen hier bijna 20 mensen
Ja, die zijn echt niet goedquote:Op woensdag 3 april 2019 09:29 schreef Flippiee het volgende:
Overigens @:haags_kwartiertje
https://dagblad070.nl/alg(...).XKRcTxhQHwY.twitter
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 3 april 2019 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat NIDA in Rotterdam zat. Is het een grote partij in DH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |