Dit zou mijn rollende r kunnen zijnquote:
Maar wel een lieverdquote:
Oh nee kakkiesquote:Op woensdag 3 april 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee heb je die Lubachdingens al gekeken met die zomertijdmensen?
Zal ik m opzoeken?quote:Op woensdag 3 april 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit zou mijn rollende r kunnen zijn
[..]
Maar wel een lieverd
[..]
Oh nee kakkies
Leek mij ook wel interessantquote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Europees Parlement wil verbod op benamingen als ‘vegaburger’ en ‘sojayoghurt’
wtf is dit voor termenterreur
Lijkt mij niks.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Volgens mij verwijst burger niet zozeer naar het vlees, maar meer naar de combinatie van brood, vlees(vervanger), sla en saus. Hamburger is wellicht anders, maar ik vind het een beetje vreemde regelgevingquote:Op woensdag 3 april 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.Kan snel doordraven, als dit al mag.
denk het? Gaat over een cyborgquote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
is dat die film met dat meisje met dat rare hoofd?
Oh dacht niet dat het een superheldenfilm was.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAar jij hebt niets met superheldenfilms, dus dat is logisch
met een raar groot hoofd toch?quote:
Nouja, het is technisch gezien geen superheldenfilm, maar het heeft er alle trekjes van. Getuige ook de trailers die ervoor zaten, DC/Marvel all over the place. En trailers zetten wel de toon van de film.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht niet dat het een superheldenfilm was.
Meer gebaseerd op anime, en daar ben ik ook geen fan van nee
OMGOMGOMG, wat een maandquote:Op woensdag 3 april 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones S8 deze maand genot.
Klinkt matig allemaal.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, het is technisch gezien geen superheldenfilm, maar het heeft er alle trekjes van. Getuige ook de trailers die ervoor zaten, DC/Marvel all over the place. En trailers zetten wel de toon van de film.
Nja het ligt wel in dezelfde hoek als vegaworstjes, vegasushi, vegarookworst etc. Dus het lijkt mij niet zo verkeerd dat ze dat soort dingen onder de loep nemen. Hetzelfde met andere producten die in feite de ingrediënten uit de benaming niet eens bevatten.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij verwijst burger niet zozeer naar het vlees, maar meer naar de combinatie van brood, vlees(vervanger), sla en saus. Hamburger is wellicht anders, maar ik vind het een beetje vreemde regelgeving
Echt hoorquote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook nog volop wielrennen.
What a time to be alive.
ja wel de echte van dc erg toffe film neemt zichzelf niet te serieus.quote:
Tenzij het echt productmisleiding is vind ik het juist prima om vega-producten te hebben. Als het smaakt als worst, ruikt als een worst en eruit ziet als een worst, waarom mag het dan geen worst zijn ook al zijn de ingrediënten anders...quote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Nja het ligt wel in dezelfde hoek als vegaworstjes, vegasushi, vegarookworst etc. Dus het lijkt mij niet zo verkeerd dat ze dat soort dingen onder de loep nemen. Hetzelfde met andere producten die in feite de ingrediënten uit de benaming niet eens bevatten.
Wtfffffffquote:Op woensdag 3 april 2019 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vanaf 3:46 (zit laptop, ben denk sneller)
Eensquote:Op woensdag 3 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Plaagstootje hier en daar moet kunnen toch.
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja wel de echte van dc erg toffe film neemt zichzelf niet te serieus.
Zo'n vaart zal het vast niet lopen.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inb4 ik donder morgen van de trap af.
Morsdood.
Shazam!quote:
Voetbal heeft hetzelfde entertainmentniveau als een ravijn inspringen dat zo hoog is dat er bijna geen einde aankomt, met af en toe wellicht een kleine tak die uitsteekt om het een beetje spannend te makenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen heeft hetzelfde entertainmentniveau als een onverdoofde castratie ondergaan.
Tsja.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tenzij het echt productmisleiding is vind ik het juist prima om vega-producten te hebben. Als het smaakt als worst, ruikt als een worst en eruit ziet als een worst, waarom mag het dan geen worst zijn ook al zijn de ingrediënten anders...
Waarom misleiding als er vega voorstaat?quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef I. het volgende:
[..]
Tsja.In feite is het ook gewoon misleiding natuurlijk hè.
Klopt, ik barst bij het kijken naar voetbal ook vaak van de adrenaline.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voetbal heeft hetzelfde entertainmentniveau als een ravijn inspringen dat zo hoog is dat er bijna geen einde aankomt, met af en toe wellicht een kleine tak die uitsteekt om het een beetje spannend te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |