Dit zou mijn rollende r kunnen zijnquote:
Maar wel een lieverdquote:
Oh nee kakkiesquote:Op woensdag 3 april 2019 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee heb je die Lubachdingens al gekeken met die zomertijdmensen?
Zal ik m opzoeken?quote:Op woensdag 3 april 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit zou mijn rollende r kunnen zijn
[..]
Maar wel een lieverd
[..]
Oh nee kakkies
Leek mij ook wel interessantquote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
Europees Parlement wil verbod op benamingen als ‘vegaburger’ en ‘sojayoghurt’
wtf is dit voor termenterreur
Lijkt mij niks.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens is Alita: Battle Angel best wel een aanrader.
Volgens mij verwijst burger niet zozeer naar het vlees, maar meer naar de combinatie van brood, vlees(vervanger), sla en saus. Hamburger is wellicht anders, maar ik vind het een beetje vreemde regelgevingquote:Op woensdag 3 april 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nouja, het is in principe wel bedrog natuurlijk.Kan snel doordraven, als dit al mag.
denk het? Gaat over een cyborgquote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
is dat die film met dat meisje met dat rare hoofd?
Oh dacht niet dat het een superheldenfilm was.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAar jij hebt niets met superheldenfilms, dus dat is logisch
met een raar groot hoofd toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |