Gij snaptut!quote:Op woensdag 3 april 2019 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ge kunt een schôn Broabaants dame nie zonder zuutigheid loaten, wè...
hehe hihi ;$quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die kun je ook aan eventuele rozig zijn van vermoeidheid verwijten
ja dat je dan erin bijt en dan bllllwlwwlwlelleelfldlwlllwlwlwlwl..... dat dan de gran marnier eruit druiptquote:
België is altijd goed.quote:
Omgquote:Op woensdag 3 april 2019 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
streak van 50 net...
Nu 136900 eitjes
Ja eensquote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
België is altijd goed.
Vooral de FRIET.
FRIET
FRIET
FRIET
Mooi zo.. ga ik je kasteel innemen als BRAVE SIR ROBIN.quote:Op woensdag 3 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vorige keer dat ik speelde ging niet heel lekker Etto, ik verleer het denk ik een beetje
DACHT HET NIETquote:Op woensdag 3 april 2019 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi zo.. ga ik je kasteel innemen als BRAVE SIR ROBIN.
Prima, net thuis na een enerverende dag, over 10 minuten denk ik dat ik richting dromenland gaquote:Op woensdag 3 april 2019 01:47 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, slapeloosheid nog, zo maar weer eens proberen te slapen.
En daar?
Netjes netjes.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Prima, net thuis na een enerverende dag, over 10 minuten denk ik dat ik richting dromenland ga
Dat ook. Zelfde vraag aan jou als aan I.: hoe staat het ervoor?quote:Op woensdag 3 april 2019 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch, leuk, lief, intelligent?
Dankje
Wat denk je zelf, dat ik me ooit aan dergelijke bedtijden kan houden als er gezelligheid is hier?quote:
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ook. Zelfde vraag aan jou als aan I.: hoe staat het ervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malle jongen is het ookquote:
quote:Op woensdag 3 april 2019 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.geen idee wat er gebeurt is, maar als je erover wilt praten weet je me te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik, lief.quote:Op woensdag 3 april 2019 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee wat er gebeurt is, maar als je erover wilt praten weet je me te vinden
Moeilijk hèquote:Op woensdag 3 april 2019 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ik me ooit aan dergelijke bedtijden kan houden als er gezelligheid is hier?
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Malle jongen is het ook
[..]
Laten we zeggen naar omstandigheden redelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, echt een gekkie.quote:[..]
Malle jongen is het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |