Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het vast niet lopen.
en je wilt de grond raken met alle macht maar kan het nietquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik barst bij het kijken naar voetbal ook vaak van de adrenaline.
shazam werd vroeger captain marvel genoemdquote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is Shazam! volgens jou de echte Captain Marvel?Ik snap je niet helemaal.
Soms raak je de grond bij het voetbal inderdaad, maar je doet het voor de momenten dat je blijft zweven in de lucht.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je wilt de grond raken met alle macht maar kan het niet
Ah, op die manier. Wist niet dat Shazam ook al in de bios was. Nu 2 keer de trailer gezien, zag er wel leuk uit. Maar zijn wel echt andere soort helden natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
shazam werd vroeger captain marvel genoemd
shazam was wat dc nodig had een soort meer kindvriendelijke deadpool qua toon die de film neerzet.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Wist niet dat Shazam ook al in de bios was. Nu 2 keer de trailer gezien, zag er wel leuk uit. Maar zijn wel echt andere soort helden natuurlijk.
Hmm ik twijfelde heel erg door dr trailer maar ga misschien wel kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja kinnepolis super hero night was een soort voor première was erg tof.
Tsja of een meteoriet moet de boel uitwissen. Zoveel risico's in het levenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje.
Eén misstap en pats boem weg leven.
aja, ok. Ik vond Alita iig stuk beter dan Captain Marvel, al was Captain Marvel een solide film.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
shazam was wat dc nodig had een soort meer kindvriendelijke deadpool qua toon die de film neerzet.
verrasend goed.
Carol Danvers van marvel nooit iets mee gehad.
ik verwachte ook een hele gare film na de trailer maar een prima feel good movie die je met een goed gevoel naar huis stuurt.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm ik twijfelde heel erg door dr trailer maar ga misschien wel kijken
Ook nog privé redenen. Dan laat ik mijn #tjackaformod actie achterwegequote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 3 april 2019 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook nog privé redenen. Dan laat ik mijn #tjackaformod actie achterwege
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
@:I. gebeld door Luc omdat ik een mening had over dat nieuws en dat in appje had gezet
Nja, je laat het er uitzien als iets dat wel van vlees gemaakt is, dus daarin zit al een optische misleiding.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom misleiding als er vega voorstaat?
ik hoorde het volgens mij niet live though, dus denk dat het opgenomen was en daarna uitgezonden wordt nog, maar idkquote:
Ah ja, doet Luc sowieso wel vaak volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2019 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoorde het volgens mij niet live though, dus denk dat het opgenomen was en daarna uitgezonden wordt nog, maar idk
Kan bijna niet anders, toen ik radio aanzette ging ie 3 platen afkondigen...quote:Op woensdag 3 april 2019 02:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ah ja, doet Luc sowieso wel vaak volgens mij
Wanneer is diequote:Op woensdag 3 april 2019 02:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maat
ik zat te denken he, kunnen we neit voor future cup soort meet doen
het is al lang verleden tijd.quote:
twitter:niemandoinette twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 21:50:25WAAR ZIET U EEN VINK EUROPEES PARLEMENT??? LINKS OF RECHTS??? https://t.co/3vmDwRyf4s reageer retweet
TL doorgescrolled ik haat r nu al. Maar wel volg gegeven want ze is grappigquote:Op woensdag 3 april 2019 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:niemandoinette twitterde op dinsdag 02-04-2019 om 21:50:25WAAR ZIET U EEN VINK EUROPEES PARLEMENT??? LINKS OF RECHTS??? https://t.co/3vmDwRyf4s reageer retweet
Oh met Pasen. Ja ik wil wel, maar je zou wel af zeggen op laatste moment.quote:
Voormalig verenigingsgenootje van mequote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
TL doorgescrolled ik haat r nu al. Maar wel volg gegeven want ze is grappig
zij op een verenigingquote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voormalig verenigingsgenootje van me
broquote:Op woensdag 3 april 2019 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh met Pasen. Ja ik wil wel, maar je zou wel af zeggen op laatste moment.
niet een vereniging zoals jij nu doet heh, studievereniging, gans wat andersquote:Op woensdag 3 april 2019 02:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zij op een vereniging
tssss wat een faker
ohhquote:Op woensdag 3 april 2019 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet een vereniging zoals jij nu doet heh, studievereniging, gans wat anders
Is goed.quote:Op woensdag 3 april 2019 02:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zet jij het op poten dan. Ik wil sowieso wel.
quote:Op woensdag 3 april 2019 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders, toen ik radio aanzette ging ie 3 platen afkondigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |