Heel droevig verhaal over Joost Wolters, die bijna hetzelfde is overkomen als Anne Faber.. Verder het proces van Holleeder (niet heel boeiend, ontkent weer alles vanzelfsprekend).quote:
Skip, skip, en dat klinkt wel leuk ja. Nou, weer minstens 30 minuten bespaard door alleen interessante fragmentjes te kijkenquote:Op woensdag 3 april 2019 03:00 schreef I. het volgende:
[..]
Heel droevig verhaal over Joost Wolters, die bijna hetzelfde is overkomen als Anne Faber.. Verder het proces van Holleeder (niet heel boeiend, ontkent weer alles vanzelfsprekend).
Tot slot gaat het over de avond van de filmmuziek. Waar ik ook nog wel graag een keer heen wil.
quote:Op woensdag 3 april 2019 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Skip, skip, en dat klinkt wel leuk ja. Nou, weer minstens 30 minuten bespaard door alleen interessante fragmentjes te kijken
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te pratenquote:
why dat?quote:Op woensdag 3 april 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te praten
interessant, niet iets waar ik me druk over maak thoquote:Op woensdag 3 april 2019 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/koken-e(...)ojayoghurt~a4fa4f0c/
Hij pikt het wel leuk opquote:Op woensdag 3 april 2019 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
interessant, niet iets waar ik me druk over maak tho
Oh ik dacht dat je pro wasquote:Op woensdag 3 april 2019 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij pikt het wel leuk opMaargoed, ik vind het dus wel een ding. Als EU dingen zegt over streekproducten die beschermd moeten worden à la, maar bepalen welke termen wel/niet mogen
Laat de filosofen daar nou maar mee aan de slag gaan en houd je verder koest...
om hoe je deze zin formuleerdequote:Op woensdag 3 april 2019 03:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was met mijn zoetgevoicede stemgeluid op de ether om over dat vegaburger als term wordt verboden te praten
Schijt aan de smeltende poolkappen gehad?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd of ik even 1000 bij wil betalen aan energiekosten
Doe maar eventjesquote:Op woensdag 3 april 2019 09:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd of ik even 1000 bij wil betalen aan energiekosten
Niet meer gebruikt dan andersquote:Op woensdag 3 april 2019 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijt aan de smeltende poolkappen gehad?
Dat klinkt wel beetje gek. Ook omdat we een warme winter hebben gehadquote:Op woensdag 3 april 2019 09:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet meer gebruikt dan anders
Maar klopt volgens mij niets van. Totaal aantal eenheden complex 30k. Waarvan ik er 6k moet betalen. Er wonen hier bijna 20 mensen
Ja, die zijn echt niet goedquote:Op woensdag 3 april 2019 09:29 schreef Flippiee het volgende:
Overigens @:haags_kwartiertje
https://dagblad070.nl/alg(...).XKRcTxhQHwY.twitter
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 3 april 2019 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat NIDA in Rotterdam zat. Is het een grote partij in DH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |