SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een leuke uitzending.
Weet je ook zeker dat je iig een aantal luisteraars extra hebt, met heel ESF erbij.
Misschien leuk als aftrap in het weekend voor de ESF-week.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Het lijkt me overigens wel leuk om een speciale ESF uitzending te hebben op een gegeven moment, op Radio 49
Ik wil een pinguïn....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja hallo, mag ik een plaatje aanvragen? Graag een van een otter met een hoge hoed en een wandelstok
Ah...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
49 verwijst naar het nummer van het forum waar de radio ontstaan is (te weten ONZ)
Ja, hallo, daar was ik al.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:47 schreef naatje_1 het volgende: Ferme staaf en warme ballen die zo bij u naar binnen knallen
Gemiste kansquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah...
https://forum.fok.nl/forum/ 69 verwijst iig niet naar SEX
ik weet dus niet wanneer dat isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien leuk als aftrap in het weekend voor de ESF-week.
18 mei is de finale, de week ervoor twee halve finalesquote:
Groentje! En jij maar de hele tijd in ESF zitten te postenquote:
14, 16, 18 mei.quote:
Ja twee weken voor de finale zeg maar. Dat daarna dan de repetities beginnen. Mooie aftrapquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
Het weekend voor de rehearsal week lijkt me nog geschikter eigenlijk. Ik denk dat de week vanaf 30 april wel geschikt zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
We gaan de 2e halve finale van het ESF (die met Nederland, op 16 mei) bij Henk kijken. Daarvoor is er volgens mij geen sjoelmeet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, dat duurt nog ff. Wanneer is ook alweer de volgende sjoelmeet, die was toch ook ESF-finale-achtig gerelateerd?
Mmkayquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan de 2e halve finale van het ESF (die met Nederland, op 16 mei) bij Henk kijken. Daarvoor is er volgens mij geen sjoelmeet meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
After Life:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh, ik ga sowieso als ik kan, dit is meer om even te bedenken wanneer ik die radioshow ga doenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mij lukt het nog niet om te meeten....ga dan in elk geval namens mij
Tja.....dat weet ik dan niet....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ik ga sowieso als ik kan, dit is meer om even te bedenken wanneer ik die radioshow ga doen
U vroeg?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja hallo, mag ik een plaatje aanvragen? Graag een van een otter met een hoge hoed en een wandelstok
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]Heb in een avond heel de serie gekeken. Was leuk en mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
radio kan in principe de hele dag, maar ik doe het liefste 's avonds radioquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
Zou de radioshow zelf vóór zondag 5 mei doen want dat is de eerste dag met repetities en die volgen de meesten bijna elke dag. Of is het 's avonds, de radio?
Tof om te horen!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb in een avond heel de serie gekeken. Was leuk en mooi.
3x raden wat de laatste dag van de meivakantie isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:41 schreef Greys het volgende:
Zou de radioshow zelf vóór zondag 5 mei doen want dat is de eerste dag met repetities en die volgen de meesten bijna elke dag. Of is het 's avonds, de radio?
Na die zondag zijn er iig veel hier bezig met de repetities en het bespreken ervan en het volgen van de standen bij de bookies nav de repetities etc. Dus ik zou zelf de radioshow ietsje daarvoor doen. Dan hebben we nog alle aandacht ervoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
radio kan in principe de hele dag, maar ik doe het liefste 's avonds radio
Oh dat komt lekker uit ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
3x raden wat de laatste dag van de meivakantie is![]()
Volgend jaar stem ik voor een eerder ESF en een latere meivakantie
Dat lijkt me wel een goede richtlijn dan jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Na die zondag zijn er iig veel hier bezig met de repetities en het bespreken ervan en het volgen van de standen bij de bookies nav de repetities etc. Dus ik zou zelf de radioshow ietsje daarvoor doen. Dan hebben we nog alle aandacht ervoor.
Ja, onderwijs hèquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat komt lekker uit ja.![]()
Heb zelf de hele week van de semi's en finale vrij genomen op het werk. Zoals elk jaar. Lekker alles ongestoord volgen.
Je bent welkom om met ons te komen kijken op de 16equote:
Zodra de rehearsalschema's bekend zijn ga ik in ieder geval de eerste rehearsal middag vrij vragen. Rest van de week zou ik ook wel willen maar vind ik echt zonde van mijn vrije dagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:46 schreef Momo... het volgende:
Ik heb de ESF week ook vrij gevraagd dit jaar
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent welkom om met ons te komen kijken op de 16e
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, ik ga sowieso als ik kan, dit is meer om even te bedenken wanneer ik die radioshow ga doen
Ik heb nog een voorjaarsvakantie tegoed want toen heb ik doorgewerktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Zodra de rehearsalschema's bekend zijn ga ik in ieder geval de eerste rehearsal middag vrij vragen. Rest van de week zou ik ook wel willen maar vind ik echt zonde van mijn vrije dagen.
Ik kan nu al zeggen dat er niet veel radio geluisterd gaat worden in de repetitieweek (dan zitten we muisstil op onze zolderkamertjes de hele dag naar Matt te kijken en daar 's avonds over te ouwehoeren), dus alles voor 5 mei is inderdaad perfectquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een goede richtlijn dan ja
En wat is dan vervolgens beter: 's weekends of doordeweek?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan nu al zeggen dat er niet veel radio geluisterd gaat worden in de repetitieweek (dan zitten we muisstil op onze zolderkamertjes de hele dag naar Matt te kijken en daar 's avonds over te ouwehoeren), dus alles voor 5 mei is inderdaad perfect
Heb je al ESF favorieten? Of laat je je verrassen die avond?quote:
Bij ons doen ze niet aan tijd voor tijd én ze hebben er dit jaar nog twee verplichte vrije dagen doorgeramd dus dan moet ik zuinig wezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:51 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorjaarsvakantie tegoed want toen heb ik doorgewerkt
Nederland, IJsland en volgens mij San Marino mochten mij iig al bekorenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je al ESF favorieten? Of laat je je verrassen die avond?
Ik denk niet dat de Israëli bij hun planning rekening hebben gehouden met de Nederlandse meivakantie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
3x raden wat de laatste dag van de meivakantie is![]()
Volgend jaar stem ik voor een eerder ESF en een latere meivakantie
Zo kort van tevoren lijkt me wel een leuke aftrapquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat is dan vervolgens beter: 's weekends of doordeweek?
Ja, ok, maar weekend of doordeweeks?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo kort van tevoren lijkt me wel een leuke aftrap
Pff begrijp ik danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij ons doen ze niet aan tijd voor tijd én ze hebben er dit jaar nog twee verplichte vrije dagen doorgeramd dus dan moet ik zuinig wezen.
Nice!quote:
nou, als je morgen inschakelt en deze lijst nog een keer dropt, zal ik eens kijken wat ik ervan kan draaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een selectie van nummers die denk ik wel op de radio kunnen
Domenico Modugno "Nel blu dipinto di blu (Volare)"
Sandie Shaw "Puppet on a String"
Lenny Kuhr "De troubadour"
ABBA "Waterloo"
Brotherhood of Man "Save Your Kisses for Me"
Nicole "Ein bißchen Frieden"
Herreys "Diggi-loo diggi-ley"
Céline Dion "Ne partez pas sans moi"
Michael Ball "One Step Out of Time"
Ruth Jacott "Vrede"
Gina G "Ooh Aah... Just a Little Bit"
Katrina & The Waves "Love Shine a Light"
Edsilia Rombley "Hemel en aarde"
Charlotte Nilsson (Perrelli) "Take Me to Your Heaven"
Marlayne "One Good Reason"
Lordi "Hard Rock Hallelujah"
Texas Lightning "No No Never"
Alexander Rybak "Fairytale"
Lena "Satellite"
Jedward "Lipstick"
Loreen "Euphoria"
Anouk "Birds"
The Common Linnets "Calm After the Storm"
Sergey Lazarev "You Are the Only One"
Salvador Sobral "Amar pelos dois"
DoReDoS "My Lucky Day"
Michael Schulte "You Let Me Walk Alone"
PingPong "Sameakh" (שמח) (liveversie graag)
En als bonusinzendingen: Petra + Mans met Love love peace peace en de muziek van Riverdance
Tof! De laatste twee zitten wel in semi 1quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland, IJsland en volgens mij San Marino mochten mij iig al bekoren
Dat is een prima lijstjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ABBA "Waterloo"
Ruth Jacott "Vrede"
Lena "Satellite"
Jedward "Lipstick"
Loreen "Euphoria"
Anouk "Birds"
DoReDoS "My Lucky Day"
En als bonusinzendingen: Petra + Mans met Love love peace peace en de muziek van Riverdance
Het weekend is korter daarvoorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ok, maar weekend of doordeweeks?
Verplicht en gaat ook van je eigen saldo af? Stom zegquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij ons doen ze niet aan tijd voor tijd én ze hebben er dit jaar nog twee verplichte vrije dagen doorgeramd dus dan moet ik zuinig wezen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ABBA "Waterloo"
Ruth Jacott "Vrede"
Lena "Satellite"
Jedward "Lipstick"
Loreen "Euphoria"
Anouk "Birds"
DoReDoS "My Lucky Day"
De Riverdance op de radio? Daar heeft toch niemand wat aanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Petra/Mans en Riverdance kunnen misschien als speciaal ingelaste intervalacts
Als het maar niet tijdens isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na dodenherdenking is dus het beste waarschijnlijk
Muziek is nog steeds prima, al zou ik niet de volledige acht minuten draaienquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Riverdance op de radio? Daar heeft toch niemand wat aan
Mja, administratie verwerken gaat soms niet direct. Ik had gisteren iemand van tele2 aan de telefoon, en ding voor bevestigingslink kwam pas vandaag binnen...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ongerelateerd aan het huidige onderwerp; maar Ticketweb heeft EIN-DE-LIJK een bevestigingsmail gestuurd voor London Eurovision Party. Lekker laat ook
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het maar niet tijdens isHoor je ineens Pingpong ertussendoor
Pingpong, niet Poingquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zet dit aan tijdens de dodenherdenking?
Sowieso moeten we Europa nog terugpakken voor die keren dat ze het festival op vier mei lieten plaatsvinden, waardoor we niet mee konden doenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Israëli bij hun planning rekening hebben gehouden met de Nederlandse meivakantie.
De egoïsten.![]()
Nog een reden dus dat wij dit jaar moeten winnen, kunnen we het volgend jaar lekker in de vakantie plannen.
Dit is serieus echt de eerste keer dat ik zo laat pas een bevestigingsmail ergens voor kreeg. Had mijn papieren zakjes al tevoorschijn gehaald, maar kon gelukkig net nog opgelucht ademhalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, administratie verwerken gaat soms niet direct. Ik had gisteren iemand van tele2 aan de telefoon, en ding voor bevestigingslink kwam pas vandaag binnen...
Ik ben een beschaafde keurige ESF'er; ik zet niets aan tijdens dodenherdenkingquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij zet dit aan tijdens de dodenherdenking?
De muziek is nog best te doen, maar bij de act gaat het om de dans, het visuele aspect. Dan kan ik ook wel zeggen dat Madcon met Eurodance als intervalact gebruikt moet worden op de radioquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Muziek is nog steeds prima, al zou ik niet de volledige acht minuten draaien
Heb je het over onze PingPong? In dat geval: eensquote:
Natuurlijk is het met beeld mooierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
De muziek is nog best te doen, maar bij de act gaat het om de dans, het visuele aspect. Dan kan ik ook wel zeggen dat Madcon met Eurodance als intervalact gebruikt moet worden op de radio
ik had ineens een post die ik al geplaatst had in #74 staanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je het over onze PingPong? In dat geval: eens
Oh, zo. Klunsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had ineens een post die ik al geplaatst had in #74 staan
Hier in ESF geven we altijd de foetus de schuldquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik geef FOK! de schuld, af en toe voer je iets in en blijft het gewoon staan...
Het ongeboren kind?!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier in ESF geven we altijd de foetus de schuld
quote:
Precies, dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso moeten we Europa nog terugpakken voor die keren dat ze het festival op vier mei lieten plaatsvinden, waardoor we niet mee konden doenDe hufters (naakteklootzakhommelslakken™® ijs_beer)
Klop vrouwen geven de foetus de schuld. Mannen kunnen zeggen dat ze te groot voor dit podium zijn en daardoor grote fouten maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier in ESF geven we altijd de foetus de schuld
Yepquote:
Ho, dat neem ik terug! Het boemeltje is passenderquote:
Toen ik klein was begreep ik niet eens waarom we niet mee mochten doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, dit.
1 keer nog wel in mijn geboortejaar. De naakteklootzakhommelslakken™® ijs_beer
Oh ja, we hebben onze René ook nog. Maar die is de foetus-fase ook nooit echt ontgroeid, dus dan klopt het toch nog steeds.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klop vrouwen geven de foetus de schuld. Mannen kunnen zeggen dat ze te groot voor dit podium zijn en daardoor grote fouten maken.
quote:
En er ook nog mee wegkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klop vrouwen geven de foetus de schuld. Mannen kunnen zeggen dat ze te groot voor dit podium zijn en daardoor grote fouten maken.
René ziet het ook niet zo goed zonder multifocale brilquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben onze René ook nog. Maar die is de foetus-fase ook nooit echt ontgroeid, dus dan klopt het toch nog steeds.
Zo leer je elke dag wat nieuws hierquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep![]()
En dat hebben we dan weer aan de Trainwreck te danken. Die gaf haar ongeboren baby de schuld van haar faaloptreden op ESF 2015.
Voor wiegjestester lijk je me weldegelijk te grootquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En er ook nog mee wegkomen.
Als men mij op werk op een fout aanspreekt en ik ga staan roeptoeteren dat ik eigenlijk te groot ben voor die baan denk ik dat ik ook snel naar een andere op zoek mag.
Wordt dat bij jou niet geaccepteerd danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En er ook nog mee wegkomen.
Als men mij op werk op een fout aanspreekt en ik ga staan roeptoeteren dat ik eigenlijk te groot ben voor die baan denk ik dat ik ook snel naar een andere op zoek mag.
Misschien heeft Jan van de Pearle nog tipsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
René ziet het ook niet zo goed zonder multifocale bril
Conclusie, bn'ers die reclame maken voor brillen zijn vreselijke mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft Jan van de Pearle nog tips
Wij zijn een onuitputtelijke bron van heel interessante informatie die je nergens anders kunt vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo leer je elke dag wat nieuws hier
Volgens mij klopt dit beterquote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij zijn een onuitputtelijke bron van heel interessante informatie die je nergens anders kunt vinden toepassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |