Ik een jaar of 7 geleden voor het laatst. Ik was wel redelijk fan van de Efteling. Nu geen zin meer in door al die mensen, ik kan niet goed meer tegen druktes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar een pretpark ben geweest.
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen daar naartoe gaan, tenzij 6 jaar of jonger.
Ben je zo dik,of ga je languit liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb de hele achterbank nodig, btw.
Tsss echt niet, ik wil ook achterin.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb de hele achterbank nodig, btw.
In ieder geval wel horizontaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je zo dik,of ga je languit liggen
Ook niet gezellig, je moet wel meedoen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In ieder geval wel horizontaal. [ afbeelding ]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik een jaar of 7 geleden voor het laatst. Ik was wel redelijk fan van de Efteling. Nu geen zin meer in door al die mensen, ik kan niet goed meer tegen druktes.
Wedden dat jullie het er over 10 jaar nog over zouden hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet gezellig, je moet wel meedoen.
Als het niet dringend is kan het wel wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.
Ik wed niet maar zal je maar geloven dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat jullie het er over 10 jaar nog over zouden hebben?
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.
Maar das niet ehecht, is virtueel, ik kan nu gewoon wegklikken als het te druk wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.
Het meest frappante is nog dat er heeeel veel van dat soort mensen bestaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.
Als je naar buiten wil kijken moet je constant condens van de ramen poetsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wed niet maar zal je maar geloven dan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het meest frappante is nog dat er heeeel veel van dat soort mensen bestaan.
He gatver, of je ligt dan heel de tijd te rukken of ligt heel de tijd te ruften. Of zwaar ademen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je naar buiten wil kijken moet je constant condens van de ramen poetsen.
Choco!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
He gatver, of je ligt dan heel de tijd te rukken of ligt heel de tijd te ruften. Of zwaar ademen.![]()
![]()
Gdvr te veel opties al.
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De meeste mensen. Zoveel dat je aan jezelf begint te twijfelen.
Hier loopt er ook niemand voor je voeten op Haags na.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.
Die ruimte is nodig voor een DJ opstelling. We moeten toch oer-Hollandse smartlappen draaien om het plaatje compleet te krijgen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, jij laat het blank, ik ga het dan invullen.En mijn hersens zijn best wel raar.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier loopt er ook niemand voor je voeten op Haags na.
Ohw, die had ik nog niet bedacht. Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ruimte is nodig voor een DJ opstelling. We moeten toch oer-Hollandse smartlappen draaien om het plaatje compleet te krijgen?
Jouw opties kunnen overigens prima tussendoor tijdens het draaien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, die had ik nog niet bedacht. Vooruit dan maar.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw opties kunnen overigens prima tussendoor tijdens het draaien.
Laters.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, moet nog het één en ander ondernemen.
Fijne dag allen!
Onderneemse, doegie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, moet nog het één en ander ondernemen.
Fijne dag allen!
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van Feyenoord gezeten. Dat is wel een relaxte en geschikte bus.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van Feyenoord gezeten. Dat is wel een relaxte en geschikte bus.
Had niets met voetbal te maken. Het was op een wervings- en selectiedag die plaatsvond in het stadion van Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moet je niet per ongeluk over ajax beginnen vermoed ik.
Ben Wijnstekers daar nog ontmoet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Beste club en bus van Nederland
Ha, zie je, ik zie jou echt niet relaxed tussen de hooligans zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had niets met voetbal te maken. Het was op een wervings- en selectiedag die plaatsvond in het stadion van Feyenoord.
Neuh dat zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, zie je, ik zie jou echt niet relaxed tussen de hooligans zitten.![]()
Wel leuk dat je dat rustig kan bekijken, ik heb wel eens gehoord van die dagen.
Dat snap ik, schijnt wel spectaculair te zijn die dagen. Leuk dat je het leuk vond.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh dat zal niet gebeuren.Ik ben sowieso al geen voetbal liefhebber maar ik vond het wel leuk om dit meegemaakt te hebben.
Ik zit halverwege maar geen zin nog om verder te kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:
After Life op netflix is echt TE grappig god heb ik gelachen zeg
Zou je het nu nog kunnen/willen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Charmian het volgende:
Ik ging vroeger wel vaak met de bus naar Spanjemaar toen was ik jong en wist niet beter
die series op netflix vind ik allemaal zo veel en op het laatst zijn alle afleveringen zo ongeveer hetzelfde. Ik probeerde Lucifer te volgen (want leuke vent) maar daar ben ik ook mee gestopt omdat alle afleveringen op elkaar begonnen te lijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ben wel eindelijk verder gegaan met bates motel, zit nu in seizoen 3 en vorige week seizoen 1 van The O.A. gezien en begonnen aan seizoen 2.
Ik heb Netflix wel ontdekt iig.
Hmm, hoop dat hij lekker bijslaapt en éét.quote:
Parijs is geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er is ook níets rosmantisch aan dat hele stink Parijs. Lichtstad.Die 3 peertjes die boven het water hangen.
Het meeste licht heb je van de auto's die in brand staan.
Man man manquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ga nooit meer in een achtbaan, 7 jaar geleden was de laatste keer, wat heb ik gegild toen zeg.Nooit meer.
Werd je dan ook altijd volledig gecontroleerd door de Franse douane?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Charmian het volgende:
Ik ging vroeger wel vaak met de bus naar Spanjemaar toen was ik jong en wist niet beter
Ook een kut serie kijk dan Homeland of wivquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
die series op netflix vind ik allemaal zo veel en op het laatst zijn alle afleveringen zo ongeveer hetzelfde. Ik probeerde Lucifer te volgen (want leuke vent) maar daar ben ik ook mee gestopt omdat alle afleveringen op elkaar begonnen te lijken.
Nu je toch bezig bent, doe je er nog eentje voor mij?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Stink Parijs? ik blijf TR's aan het zetten hier
Tis veel ja en sommige stop ik ook na een paar afleveringen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
die series op netflix vind ik allemaal zo veel en op het laatst zijn alle afleveringen zo ongeveer hetzelfde. Ik probeerde Lucifer te volgen (want leuke vent) maar daar ben ik ook mee gestopt omdat alle afleveringen op elkaar begonnen te lijken.
Vooral dat eten moet ie doen, hopen dat het snel beter gaat met hem.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm, hoop dat hij lekker bijslaapt en éét.
[..]
Parijs is geweldig
nee, dan liever vliegen, maar doe poespas erom heen vind ik weer niks tegenwoordig. Nou ja, ik heb genoeg gezien van de wereld, dus hoef niet meer zo nodig naar het buitenland.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vooral dat eten moet ie doen, hopen dat het snel beter gaat met hem.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik ga nooit meer in een achtbaan, 7 jaar geleden was de laatste keer, wat heb ik gegild toen zeg.Nooit meer.
nope voorzover ik het weet mochten we altijd doorrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Werd je dan ook altijd volledig gecontroleerd door de Franse douane?
Vliegen heb ik 1 keer gedaan, ook lang geleden en het was mooi weer en korte afstand, dat was genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, dan liever vliegen, maar doe poespas erom heen vind ik weer niks tegenwoordig. Nou ja, ik heb genoeg gezien van de wereld, dus hoef niet meer zo nodig naar het buitenland.
het laatste wat ik daarover las was dat het net zo snel eruitkwam als er in ging dus hij was op water over gegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vooral dat eten moet ie doen, hopen dat het snel beter gaat met hem.
De eerste 20 minuten na het ritje kon ik alleen uitbrengen, nooit meer en dat heel heel vaak.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:57 schreef Charmian het volgende:
[..]herkenbaar, In disney Annaheim hadden ze een kleintje, ik dacht die moet te doen zijn
Dat had ik ook gelezen, is niet handig, ik hoop dat ie snel iets binnen kan houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
het laatste wat ik daarover las was dat het net zo snel eruitkwam als er in ging dus hij was op water over gegaan
Eigenlijk ook genoeg te zien in Nederland...keukenhof is niet zo ver hier vandaan maar ik ben nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vliegen heb ik 1 keer gedaan, ook lang geleden en het was mooi weer en korte afstand, dat was genoeg voor mij.
Als je genoeg heb gezien is thuis ook wel fijn.
nee, sowieso dat soort dingen kom ik groen en geel uitquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten na het ritje kon ik alleen uitbrengen, nooit meer en dat heel heel vaak.![]()
In kleintjes dus ook niet trappen.
Dat zeker, genoeg te doen in eigen land. Ook mooie dingen. En oude en zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk ook genoeg te zien in Nederland...keukenhof is niet zo ver hier vandaan maar ik ben nog nooit geweest.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigenlijk ook genoeg te zien in Nederland...keukenhof is niet zo ver hier vandaan maar ik ben nog nooit geweest.
ik vergeet dat soort dingen, en als ik er aan denk zijn die tulpen alwer uitgebloeidquote:
Toen ik een jaar of 10 was heb ik een kermis attractie ondergekotst, toen kon ik er ook al niet goed tegen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, sowieso dat soort dingen kom ik groen en geel uit
Ik koop wel een paar bosjes in de bonusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vergeet dat soort dingen, en als ik er aan denk zijn die tulpen alwer uitgebloeid
volgens mij na zo'n spin op de kermis...rondjes draaien en ook nog eens op en neer was too much. Vroeger was ik ook altijd wagenziek. Nu, onder de juiste omstandigheden nog steedsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 10 was heb ik een kermis attractie ondergekotst, toen kon ik er ook al niet goed tegen.Jij wel eens echt gekotst na een attractie?
Dat vind ik dan weer wel geinig....mocht je niet mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon is dit weekend in Engeland want daar gaan ze een record poging doen van zoveel mogelijk Volvo's bij elkaar, hij heeft een Volvo ja. Hij is ondernemender dan zijn moeder iig.
Ik wilde niet mee, volgens mij wordt het keidruk. Hij heeft zijn bonusbroertje mee. Laat die jongens maar samen zulke dingen doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wel geinig....mocht je niet mee?
Wagenziek, ook zoiets ja, vroeger ook gekotst daardoor. Rot dat je het nog steeds heb, ik gelukkig niet meer. Niet dat ik weet iig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij na zo'n spin op de kermis...rondjes draaien en ook nog eens op en neer was too much. Vroeger was ik ook altijd wagenziek. Nu, onder de juiste omstandigheden nog steeds
dat is ook goed om te zien als ze leuk met elkaar kunnen opschietenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wilde niet mee, volgens mij wordt het keidruk. Hij heeft zijn bonusbroertje mee. Laat die jongens maar samen zulke dingen doen.
Ja, die 2 vinden elkaar wel geinig. Dat is wel fijn ja. 23 en 16.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is ook goed om te zien als ze leuk met elkaar kunnen opschieten
Ik ging een keer met wat vrienden op gran canaria het eiland rondrijden...die weg langs de kust is echt slinger de slanger, ik zat achterin met de zon in m'n nek. Op het laatst moesten we geloof ik na iedere bocht stoppen omdat ik moest spugen. Op de terugweg over de rijksweg zeg maar, was het een stuk minderquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wagenziek, ook zoiets ja, vroeger ook gekotst daardoor. Rot dat je het nog steeds heb, ik gelukkig niet meer. Niet dat ik weet iig.
ghehe nee dat wil je dan ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die 2 vinden elkaar wel geinig. Dat is wel fijn ja. 23 en 16.![]()
Ik ben blij dat ik er niet bij ben.
Omg wat zal je je beroerd hebben gevoeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ging een keer met wat vrienden op gran canaria het eiland rondrijden...die weg langs de kust is echt slinger de slanger, ik zat achterin met de zon in m'n nek. Op het laatst moesten we geloof ik na iedere bocht stoppen omdat ik moest spugen. Op de terugweg over de rijksweg zeg maar, was het een stuk minder
Die dingen komen uit Zweden?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon is dit weekend in Engeland want daar gaan ze een record poging doen van zoveel mogelijk Volvo's bij elkaar, hij heeft een Volvo ja. Hij is ondernemender dan zijn moeder iig.
Volvo's? Ik geloof het wel.quote:
In 1 Zweeds dorp staan er al meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volvo's? Ik geloof het wel.![]()
De recordpoging is voor mensen die een Volvo hebben en mee willen doen. Ze hebben er tegen de 600 nodig geloof ik.
Wel wat verder rijden voor je zoonquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hadden ze het beter daar kunnen organiseren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb 3 Volvo's gehad echt geweldige auto's ben een keer vol tegen een muur in een parkeergarage gereden geen krasje op dat ding
Is dat die parkeergarage die daarna gebreken vertoonde?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb 3 Volvo's gehad echt geweldige auto's ben een keer vol tegen een muur in een parkeergarage gereden geen krasje op dat ding
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die parkeergarage die daarna gebreken vertoonde?
Daar heb ik dan weer geen verstand van.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweedse dames zijn ook appetijtelijker dan die Engelse
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
Ben er op mijn ouwe dag wel klaar mee met dat Disney gedoe
klopt, op mijn wintermutsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt vast mickey mouse oortjes en dat staat je dan nog leuk ook.
Ik heb een baby minnie gekocht toen mijn dochter geboren wasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
Disney baby's vind ik dan wel weer heel schattig, nog steeds.
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een baby minnie gekocht toen mijn dochter geboren was
Jij wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb zelf een Stitch![]()
#geenalzheimer #lijkterop
Dat is een pokkewerk ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef sacha het volgende:
[..]
wel kut afstoffen altijd, zelfs in de vitrinekasten
ik ben allergisch voor stofquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon ruk. Stof is het kwaad op aarde. Ik leef met je mee.
wel een goed conserveringsmiddelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar is ook stof, stof is overal...
ik moet nog boodschappen doen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig bij gebrek aan regelmatige bevoorrading
WTF moet ik in Disneyland?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We gaan met de bus, Mo mag aan de microfoon zitten.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:36 schreef sacha het volgende:
eerst douchen met mijn kleine zeemeermin doucheschuim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Inmiddels lukt eten weer een beetje..
Dadelijk flatcomplex treffen, 'ze' hebben een gezellig samenkomen georganiseerd achter op het parkeerterrein, heb drankbonnen gekregen dus ga toch maar even kijken.is dit n.a.v. de verbouwing die nu bezig is ? Of is het een jaarlijks iets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk flatcomplex treffen, 'ze' hebben een gezellig samenkomen georganiseerd achter op het parkeerterrein, heb drankbonnen gekregen dus ga toch maar even kijken.Mooi mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie weet is het wel gezellig en blijf je toch wat langer, het weer is in ieder geval goed.
fijn om te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Onder andere, en sws onderdeel van het hele plan om het complex in een beter daglicht te krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
is dit n.a.v. de verbouwing die nu bezig is ? Of is het een jaarlijks iets ?
quote:
Thx, moeite voor gedaan, ben begonnen met yoghurt en opkikkers.quote:
Er wonen haast net zoveel lui als op 'jouw' hele eiland.quote:
Nu je het zo zegtquote:
Mo is back.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thx, moeite voor gedaan, ben begonnen met yoghurt en opkikkers.
Laatste keer had ik een aardige buschauffeur, hij wachtte op mij toen in aan kwam rennen.quote:
Die dan langzaam onder het stof vervagenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder andere, en sws onderdeel van het hele plan om het complex in een beter daglicht te krijgen.
We krijgen ook weer murals erbij en zo
Het gaat mij om het thema, en in mijn beleving is er maar één thema logisch en juist, vanwege de locatie, en zover ik weet zit dat niet bij de voorlopige ontwerpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dan langzaam onder het stof vervagen
We horen of zien het wel wanneer het af is ..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat mij om het thema, en in mijn beleving is er maar één thema logisch en juist, vanwege de locatie, en zover ik weet zit dat niet bij de voorlopige ontwerpen.
Lijnbussen zijn top,maar ik ga nooit meer met een touringcar mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een aardige buschauffeur, hij wachtte op mij toen in aan kwam rennen.
Ik vind de OV chipkaart overigens wel handig.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijnbussen zijn top,maar ik ga nooit meer met een touringcar mee.
De laatste keer was wel grappig,naar Oostenrijk.Had ik eerst met vrienden in de kroeg gezeten.De hele rit geslapen.
Dan gaat zo'n ritje snel als je slaapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijnbussen zijn top,maar ik ga nooit meer met een touringcar mee.
De laatste keer was wel grappig,naar Oostenrijk.Had ik eerst met vrienden in de kroeg gezeten.De hele rit geslapen.
Ik kijk graag naar buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan gaat zo'n ritje snel als je slaapt.
Ik ook, ben jaren op de vrachtwagen mee geweest, was leuk. Veel gezien van NL.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar buiten.
Umgebung.
'Oe'mgéb'oe'ng = omgeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, ben jaren op de vrachtwagen mee geweest, was leuk. Veel gezien van NL.
Umgebung snap ik niet.
Doe je wel rustig? Niet op de trap in slaap vallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef mario390 het volgende:
* mario390 komt
en gaat Voetbal en Volleyball
Neem je wel de polizeitaxi nach hause?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:05 schreef mario390 het volgende:
* mario390 komt
en gaat Voetbal en Volleyball
Dat ze beide mogen winnen .. Viel Spassquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:30 schreef mario390 het volgende:
svg bleiburg und volleyball meisterschaft halbfinale tegen ried /innkreis
quote:Bezorgmoment
Vandaag 30 maart
8.00 - 18.00 uur
volgend jaar dacht ik, maar ik hoorde dat Spanje pas in 2021 wil of zo iets..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer gaan ze die zomer-/wintertijd onzin eindelijk eens afschaffen?
Korter.quote:
Dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet, Ik heb vannacht maar 5 uur geslapen of zo.
Met zo'n vlammenwerper.quote:
Ik vraag mij ook af in hoeverre het werkt. Je verbrand het onkruid maar de wortels blijven intact.quote:
Wortels kokenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af in hoeverre het werkt. Je verbrand het onkruid maar de wortels blijven intact.
Ik heb het niet over het avondeten.quote:
Ik zou waarschijnlijk m'n hand door de vlam halen om te kijken hoe heet het is en daardoor per ongeluk m'n jas in brand steken of zo.quote:
Ik stond een keer bij de schutting te branden, kwam er een bekende voorbij en ik zwaaide met dat ding liep er net een kind voorbij, bijna kind on firequote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk m'n hand door de vlam halen om te kijken hoe heet het is en daardoor per ongeluk m'n jas in brand steken of zo.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de schutting te branden, kwam er een bekende voorbij en ik zwaaide met dat ding liep er net een kind voorbij, bijna kind on fire
[..]
Ik stond een keer bij de schutting te branden, kwam er een bekende voorbij en ik zwaaide met dat ding liep er net een kind voorbij, bijna kind on fire
[..]
Met de auto er overheen gereden?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kon vandaag nog net voorkomen dat een kind de staat overstak.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de auto er overheen gereden?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
zo jammer als mensen me er aan herinneren....ik wil het gewoon een keer spontaan overslaan. dat ik dinsdag een uur te laat op werk kom zonder dat ik er erg in heb...zal ze leren met die onzinquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:18 schreef Deisyy het volgende:
Wanneer gaan ze die zomer-/wintertijd onzin eindelijk eens afschaffen?
Echt van die Lyza opmerkingen de hele dagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Voor je het weet zet je ook de hele heg van de buren in de hens.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo jammer als mensen me er aan herinneren....ik wil het gewoon een keer spontaan overslaan. dat ik dinsdag een uur te laat op werk kom zonder dat ik er erg in heb...zal ze leren met die onzin
Goegol wat is urtouwer.. oooohquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Gawd ik moest het hard op uit spreken eerst
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Krijgen ze hun porno een uur later
nee das allang niet meer, filmnet is over en uit sinds 1997 alquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Krijgen ze hun porno een uur later
quote:
quote:
Filmnet heeft nog steeds elke avond een porno film na middernacht altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee das allang niet meer, filmnet is over en uit sinds 1997 al
die collega had geen snurkfetish (voor zover ik weet)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja zelf het geluid erbij mixen is nog wel het raarste
Film1 is dat waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Filmnet heeft nog steeds elke avond een porno film na middernacht altijd
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja zelf het geluid erbij mixen is nog wel het raarste
Ben je uitgerukt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK... tot maandag nog dan gaat ie uit mn pakket ..
Penthouse hebben we ook nogquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
KPN heeft gewoon Sletton van Holland in het pakket
Heb je geen Multimedia TV dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
pffff...op aanraden een Chromecast ding gekocht maar dikke doei. Ben het nu al beu. Die gaat terug. Hier heb ik écht geen zin in, dat gepruts
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
pffff...op aanraden een Chromecast ding gekocht maar dikke doei. Ben het nu al beu. Die gaat terug. Hier heb ik écht geen zin in, dat gepruts
neuh. Gaat prima met mijn HDMI kabel. Ik vind het best.quote:
Hoe oud is je TV dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh. Gaat prima met mijn HDMI kabel. Ik vind het best.
euh. geen idee. 5 jaar? We hadden er wel eentje, zo'n multimedia ding, die heeft m'n ex meegenomen. Aangezien ik zelden tot nooit tv kijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud is je TV dan ?
Dacht dat tegenwoordige TVs allemaal wel internet zouden hebben
Gewoon wachten dus tot ie het begeeft en dan eentje kopen met wifi en zo ..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh. geen idee. 5 jaar? We hadden er wel eentje, zo'n multimedia ding, die heeft m'n ex meegenomen. Aangezien ik zelden tot nooit tv kijk.
Op de laptop af en toe Netflixen en Youtuben gaat prima. Als ik t op groter scherm wil zien dan met die HDMI.
Of helemaal geen. Ik heb een geweldig mooie BTO laptop. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wachten dus tot ie het begeeft en dan eentje kopen met wifi en zo ..
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef Prisha het volgende:
Oh. Update van het bier front: hij is weer aan het gisten! Ik herhaal: hij is weer aan het gisten![]()
dat duurt nog evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De IJ-brouwerij zou dat bier SchIJnbeweging noemen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat duurt nog even![]()
Was zo vreemd. Ze raadden me aan even het SG te meten. Dus met het kraantje tapte ik wat af. SG gemeten (1025, veel te hoog nog). Dekseltje open gedaan en er weer terug in gegooid. Dekseltje dicht.
En ik kijk af en toe en zie dat water in het waterslot steeds anders staat. En ja hoor. Bubbeltje. Deksel stond ook ineens weer bol. Is het aan het gisten weer. Nou ja zeg.
dat is een mooiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De IJ-brouwerij zou dat bier SchIJnbeweging noemen, denk ik.
Dat kan maar het kan ook aan de temperatuur liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is een mooie![]()
Zou het met het deksel te maken kunnen hebben, dat die er niet helemaal goed op zat of zo?
Naja..ik laat het nog even gisten. Nu weet ik nog niet of ik zal overhevelen of niet.
die is perfect! Heb er zelfs een temperatuurmeter op de buitenkant van de emmer geplakt. En de emmer staat op een gereguleerde heatpad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan maar het kan ook aan de temperatuur liggen.
Je hebt niet echt veel uitzicht vanaf je balkon, hè?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren het balkon schoongemaakt, plantenbakken weer aan de schutting zat er al
een heel nest ik een halve vuilniszak met takkieskloteduiffies
![]()
maar opgelost met vlindertjesvan de Action
![]()
[ afbeelding ]
Is dat een balkonquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren het balkon schoongemaakt, plantenbakken weer aan de schutting zat er al
een heel nest ik een halve vuilniszak met takkieskloteduiffies
![]()
maar opgelost met vlindertjesvan de Action
![]()
[ afbeelding ]
wat dan?leek me zo makkelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
is ingewikkeld jaquote:
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.quote:
Ik las parkietjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje ligt nog op het afgiftepunt en wordt voor 18.00 uur bezorgt.
ah zo, ik wilde er ook één maar lamaar denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.
Blijkt dat het wel kan....via de Netflix app...op je verdomde telefoon!!!
Ik zit het liefs zo min mogelijk aan mijn telefoon. Ik gedoog ze omdat je ze nu eenmaal tegenwoordig nodig heb...maar gebruik ze het liefst zo min mogelijk. Dat gefriemel en gepruts.
Heb hem al teruggemeld bij Bol. Gewoon kabeltje in de laptop en lekker op de toesten rammen. Zo. [ben wat obstinaat vandaag...excuses]
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wil met mijn laptop kunnen sturen. Moet het met je telefoon. Ik wil op grote knoppen kunnen rammen. Op een telefoon is het enkel gepruts. Had ik netflix opgestart, via mijn laptop nog wel, maar vervolgens neemt die Chromecast het op de tv over en kan ik niet vooruit of achterut spoelen etc.
Blijkt dat het wel kan....via de Netflix app...op je verdomde telefoon!!!
Ik zit het liefs zo min mogelijk aan mijn telefoon. Ik gedoog ze omdat je ze nu eenmaal tegenwoordig nodig heb...maar gebruik ze het liefst zo min mogelijk. Dat gefriemel en gepruts.
Heb hem al teruggemeld bij Bol. Gewoon kabeltje in de laptop en lekker op de toesten rammen. Zo. [ben wat obstinaat vandaag...excuses]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgenquote:
beter wel. Komt nog zooi uit m'n neus, maar met honing is de keel te harden en de hele dag power napjes gedaan. Zou vanaaf uit gaan maar ik blijf gewoon lekker thuis.quote:
Nee, dat valt wel mee, maar ik hou het weer binnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgen
Ik maakte me geen zorgen. Een volwassen man kan behoorlijk wat dagen zonder eten. No probleMo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je hebt alweer gegeten en het binnen gehouden...men maakte zich zorgen
ik moet niet vergeten mijn pakketje maandag op te halen...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn pakketje ligt nog op het afgiftepunt en wordt voor 18.00 uur bezorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |