Die dingen komen uit Zweden?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:10 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon is dit weekend in Engeland want daar gaan ze een record poging doen van zoveel mogelijk Volvo's bij elkaar, hij heeft een Volvo ja. Hij is ondernemender dan zijn moeder iig.
Volvo's? Ik geloof het wel.quote:
In 1 Zweeds dorp staan er al meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volvo's? Ik geloof het wel.![]()
De recordpoging is voor mensen die een Volvo hebben en mee willen doen. Ze hebben er tegen de 600 nodig geloof ik.
Wel wat verder rijden voor je zoonquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hadden ze het beter daar kunnen organiseren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb 3 Volvo's gehad echt geweldige auto's ben een keer vol tegen een muur in een parkeergarage gereden geen krasje op dat ding
Is dat die parkeergarage die daarna gebreken vertoonde?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb 3 Volvo's gehad echt geweldige auto's ben een keer vol tegen een muur in een parkeergarage gereden geen krasje op dat ding
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die parkeergarage die daarna gebreken vertoonde?
Daar heb ik dan weer geen verstand van.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zweedse dames zijn ook appetijtelijker dan die Engelse
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:08 schreef chufi het volgende:
Ben er op mijn ouwe dag wel klaar mee met dat Disney gedoe
klopt, op mijn wintermutsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij hebt vast mickey mouse oortjes en dat staat je dan nog leuk ook.
Ik heb een baby minnie gekocht toen mijn dochter geboren wasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:10 schreef ChocoFan het volgende:
Disney baby's vind ik dan wel weer heel schattig, nog steeds.
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een baby minnie gekocht toen mijn dochter geboren was
Jij wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb zelf een Stitch![]()
#geenalzheimer #lijkterop
Dat is een pokkewerk ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:15 schreef sacha het volgende:
[..]
wel kut afstoffen altijd, zelfs in de vitrinekasten
ik ben allergisch voor stofquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon ruk. Stof is het kwaad op aarde. Ik leef met je mee.
wel een goed conserveringsmiddelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar is ook stof, stof is overal...
ik moet nog boodschappen doen jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig bij gebrek aan regelmatige bevoorrading
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |