quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja zelf het geluid erbij mixen is nog wel het raarste
Ben je uitgerukt?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK... tot maandag nog dan gaat ie uit mn pakket ..
Penthouse hebben we ook nogquote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:47 schreef Ghostbuster het volgende:
KPN heeft gewoon Sletton van Holland in het pakket
Heb je geen Multimedia TV dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
pffff...op aanraden een Chromecast ding gekocht maar dikke doei. Ben het nu al beu. Die gaat terug. Hier heb ik écht geen zin in, dat gepruts
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef Prisha het volgende:
pffff...op aanraden een Chromecast ding gekocht maar dikke doei. Ben het nu al beu. Die gaat terug. Hier heb ik écht geen zin in, dat gepruts
neuh. Gaat prima met mijn HDMI kabel. Ik vind het best.quote:
Hoe oud is je TV dan ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
neuh. Gaat prima met mijn HDMI kabel. Ik vind het best.
euh. geen idee. 5 jaar? We hadden er wel eentje, zo'n multimedia ding, die heeft m'n ex meegenomen. Aangezien ik zelden tot nooit tv kijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud is je TV dan ?
Dacht dat tegenwoordige TVs allemaal wel internet zouden hebben
Gewoon wachten dus tot ie het begeeft en dan eentje kopen met wifi en zo ..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh. geen idee. 5 jaar? We hadden er wel eentje, zo'n multimedia ding, die heeft m'n ex meegenomen. Aangezien ik zelden tot nooit tv kijk.
Op de laptop af en toe Netflixen en Youtuben gaat prima. Als ik t op groter scherm wil zien dan met die HDMI.
Of helemaal geen. Ik heb een geweldig mooie BTO laptop. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon wachten dus tot ie het begeeft en dan eentje kopen met wifi en zo ..
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:23 schreef Prisha het volgende:
Oh. Update van het bier front: hij is weer aan het gisten! Ik herhaal: hij is weer aan het gisten![]()
dat duurt nog evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De IJ-brouwerij zou dat bier SchIJnbeweging noemen, denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat duurt nog even![]()
Was zo vreemd. Ze raadden me aan even het SG te meten. Dus met het kraantje tapte ik wat af. SG gemeten (1025, veel te hoog nog). Dekseltje open gedaan en er weer terug in gegooid. Dekseltje dicht.
En ik kijk af en toe en zie dat water in het waterslot steeds anders staat. En ja hoor. Bubbeltje. Deksel stond ook ineens weer bol. Is het aan het gisten weer. Nou ja zeg.
dat is een mooiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De IJ-brouwerij zou dat bier SchIJnbeweging noemen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |