Ik een jaar of 7 geleden voor het laatst. Ik was wel redelijk fan van de Efteling. Nu geen zin meer in door al die mensen, ik kan niet goed meer tegen druktes.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar een pretpark ben geweest.
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen daar naartoe gaan, tenzij 6 jaar of jonger.
Ben je zo dik,of ga je languit liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb de hele achterbank nodig, btw.
Tsss echt niet, ik wil ook achterin.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb de hele achterbank nodig, btw.
In ieder geval wel horizontaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je zo dik,of ga je languit liggen
Ook niet gezellig, je moet wel meedoen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In ieder geval wel horizontaal. [ afbeelding ]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik een jaar of 7 geleden voor het laatst. Ik was wel redelijk fan van de Efteling. Nu geen zin meer in door al die mensen, ik kan niet goed meer tegen druktes.
Wedden dat jullie het er over 10 jaar nog over zouden hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet gezellig, je moet wel meedoen.
Als het niet dringend is kan het wel wachten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.
Ik wed niet maar zal je maar geloven dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wedden dat jullie het er over 10 jaar nog over zouden hebben?
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan drukte heb ik ook een pleuris hekel. Ik wou vandaag naar de markt maar had mij wat verslapen. Ik ga volgende week wel.
Maar das niet ehecht, is virtueel, ik kan nu gewoon wegklikken als het te druk wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.
Het meest frappante is nog dat er heeeel veel van dat soort mensen bestaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.
Als je naar buiten wil kijken moet je constant condens van de ramen poetsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wed niet maar zal je maar geloven dan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het meest frappante is nog dat er heeeel veel van dat soort mensen bestaan.
He gatver, of je ligt dan heel de tijd te rukken of ligt heel de tijd te ruften. Of zwaar ademen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je naar buiten wil kijken moet je constant condens van de ramen poetsen.
Choco!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
He gatver, of je ligt dan heel de tijd te rukken of ligt heel de tijd te ruften. Of zwaar ademen.![]()
![]()
Gdvr te veel opties al.
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De meeste mensen. Zoveel dat je aan jezelf begint te twijfelen.
Hier loopt er ook niemand voor je voeten op Haags na.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, want drukte in een topic hebben we weer totaal geen moeite mee.
Die ruimte is nodig voor een DJ opstelling. We moeten toch oer-Hollandse smartlappen draaien om het plaatje compleet te krijgen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, jij laat het blank, ik ga het dan invullen.En mijn hersens zijn best wel raar.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier loopt er ook niemand voor je voeten op Haags na.
Ohw, die had ik nog niet bedacht. Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ruimte is nodig voor een DJ opstelling. We moeten toch oer-Hollandse smartlappen draaien om het plaatje compleet te krijgen?
Jouw opties kunnen overigens prima tussendoor tijdens het draaien.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, die had ik nog niet bedacht. Vooruit dan maar.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jouw opties kunnen overigens prima tussendoor tijdens het draaien.
Laters.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, moet nog het één en ander ondernemen.
Fijne dag allen!
Onderneemse, doegie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ja, moet nog het één en ander ondernemen.
Fijne dag allen!
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van Feyenoord gezeten. Dat is wel een relaxte en geschikte bus.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat volwassenen dat leuk vinden is mij één raadsel. En dan nog op de foto staan met één of ander Disney figuur, om het trots te showen aan iedereen. En blij kijken erbij joh.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden in de spelersbus van Feyenoord gezeten. Dat is wel een relaxte en geschikte bus.
Had niets met voetbal te maken. Het was op een wervings- en selectiedag die plaatsvond in het stadion van Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moet je niet per ongeluk over ajax beginnen vermoed ik.
Ben Wijnstekers daar nog ontmoet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Beste club en bus van Nederland
Ha, zie je, ik zie jou echt niet relaxed tussen de hooligans zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had niets met voetbal te maken. Het was op een wervings- en selectiedag die plaatsvond in het stadion van Feyenoord.
Neuh dat zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, zie je, ik zie jou echt niet relaxed tussen de hooligans zitten.![]()
Wel leuk dat je dat rustig kan bekijken, ik heb wel eens gehoord van die dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |